我的日誌
分享
kavswo
暱稱: DeaTh:::ka'w0
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
*v*
最戀憎人屈我
2010-09-13
2010-09-06
2010-09-03
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 249
今日人氣: 0
累積人氣: 1355
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 23 日  星期二   晴天


2010-02-23 分類: 未分類

lee兩日都無欠交功課

不過兩日都遲放--

一次參觀.一次就數學+IS

聽日唔知又會點呢-.-

 



2010 年 2 月 21 日  星期日   晴天


2010-02-21 分類: 未分類

.聽日就番學喇t.t.

點算.唉.由佢

我都唔知有咩功課了

做左既就交吧.

未做既欠交算啦t.t

反正已經記左10次!

再記都係第1次.怕你麼!.

唉-,-呢4日.啊麻黎左3日 orz.唉.

不過佢一個人又確係會悶d既.算了.

阿松1技2技3技電卷.遠攻.死未!

又講信長了-_-.....

唉.以後都無得再11點12點訓了

所以我今晚..唉..

都過唔到11點架喇t.t

完、



2010 年 2 月 19 日  星期五   晴天


2010-02-19 分類: 未分類

0.0ys嗯.

無咩野打.

唉-.-讀報星期1先做囉唯有.!

真係無乜野打

又練信長

真係無乜野打

55



2010 年 2 月 18 日  星期四   晴天


2010-02-18 分類: 未分類

今日好早起身

因為啊麻姑姐黎拜年

加上我又要補堂

食到咁上下..

我就好有禮貌同啊麻講再見(大前提係:啊爸叫)

補完習我就同個fd返屋企

然後就去招呼我個親戚

返到去,,開始以為表妹會用電腦..

點知我家姐放學校之後唔舒服!

仲作嘔添..之後搭的士返屋企

於是我表妹就用家姐部機..

唔使同我爭機..之後同網友挑信長俾人gg

然後佢話佢想挑多場..我就向佢say no!

於是我下定決心..係織田軍度揀英練

於是我用人手抽籤揀左letter long[信長)

於是同臭舞b練..

見到間房得返我同臭舞..令我諗返起早2日

有個人入左我間房..係咁打21

係咪識我嫁::我心諗

不過睇睇佢個名既可能性

係勁低,係極低,係爆低.係十分低..

於是我就跌左佢出房..

而佢個名就係......祕密

講返現在(過度時期-中文教既)

接著,2技爆彈就搞掂佢,驚呀呢?

夜晚打邊爐..啊羊2個電話..舞b又1個

我呀麻就好煩咁嘈我..

食緊飯唔打得黎咩::我心諗

雖然聽電話係麻煩d::我心諗

個d食飯時間成日都唔同嫁啦::我心諗

所以我都冇鬧呀羊..不過我收左鋪(打烊)

之後覆佢電話..冇乜特別事

最後同表妹玩一場紙牌大富翁..

接著再玩多1場信短又gg左舞

跟住熄機..最後1路刷牙1路同佢傾電話..

仲點左佢幫我打左呢篇qz

完,多謝收看。請閣下留下珍貴的、寶貴的、貴重的、稀有的comment吧!



2010 年 2 月 17 日  星期三   晴天


2010-02-17 分類: 未分類

打機練$# 0.0

我個fd本身洗左機入唔到kyo..

重裝之後..無啦啦重上.又開到.代溝><

佢囉.又唔玩ggc 無聊

獨上西樓.唉!.浪費我的時間

oh no.聽日要補番2月14年初一果堂補習...唉...陰公