今日好早起身
因為啊麻姑姐黎拜年
加上我又要補堂
食到咁上下..
我就好有禮貌同啊麻講再見(大前提係:啊爸叫)
補完習我就同個fd返屋企
然後就去招呼我個親戚
返到去,,開始以為表妹會用電腦..
點知我家姐放學校之後唔舒服!
仲作嘔添..之後搭的士返屋企
於是我表妹就用家姐部機..
唔使同我爭機..之後同網友挑信長俾人gg
然後佢話佢想挑多場..我就向佢say no!
於是我下定決心..係織田軍度揀英練
於是我用人手抽籤揀左letter long[信長)
於是同臭舞b練..
見到間房得返我同臭舞..令我諗返起早2日
有個人入左我間房..係咁打21
係咪識我嫁::我心諗
不過睇睇佢個名既可能性
係勁低,係極低,係爆低.係十分低..
於是我就跌左佢出房..
而佢個名就係......祕密
講返現在(過度時期-中文教既)
接著,2技爆彈就搞掂佢,驚呀呢?
夜晚打邊爐..啊羊2個電話..舞b又1個
我呀麻就好煩咁嘈我..
食緊飯唔打得黎咩::我心諗
雖然聽電話係麻煩d::我心諗
個d食飯時間成日都唔同嫁啦::我心諗
所以我都冇鬧呀羊..不過我收左鋪(打烊)
之後覆佢電話..冇乜特別事
最後同表妹玩一場紙牌大富翁..
接著再玩多1場信短又gg左舞
跟住熄機..最後1路刷牙1路同佢傾電話..
仲點左佢幫我打左呢篇qz
完,多謝收看。請閣下留下珍貴的、寶貴的、貴重的、稀有的comment吧! |