星期六晚無去啊婆度食飯.去左慶祝寶瑩姐姐生日
很高興0.0 最記得都係bubu仆親之後3秒復原-.-爬左起身仲去番前面..我諗住扶佢果陣佢已經用左閃戒..
我無言了-,-..
星期日補習.夜晚去啊麻度食飯.就咁就浪費左一日!
星期一8堂肚痛痛左5堂-.-第二小息差d去架喇...最尾又唔想-.-
之後第5堂過左..到左第6堂.就好番好多了..
仲比賓賓叫左出去背書..點知我剩係記得番第一句-_-
之後罰抄..4次..風雨同路.男班長又四次a)a
最尾果2堂IS......唔記得lu==
星期2英文堂默書.無溫啦.
之後落堂.放學.
去左明星同啊爸啊媽飲茶.果個唔知乜春部長,,好似做得好唔開心--
之後就好唔耐煩咁話後面唔坐得..之後佢又無講邊條係界線--我老豆於是唔知..
之後比個部長嘈..用pk既態度咁叫我地去番前面...
我老豆仲疾番佢-.-:我都唔知邊度係線.搵到(木台)之後.佢再疾多句:依度真係坐得架喇嘛?無你批准我唔敢坐架wo!
個部長無理佢之後又閃戒走左.算..今次用閃鞋.
食飽咪見家長囉.我老豆閃戒走先..
死ms yuen..我知我考得好!佢竟然妒忌我!
之後話我寫字唔靚.雖然係事實!
之後送左本xyz書比我..叫我一日抄半版==我老豆又煩.成日叫我抄.正一我(女麻女麻)(爸爸的媽媽,他媽的)
番到屋企就打機..之後久唔久就抄下..打機靜養抄-.-開機抄-.-嘿嘿.依家抄左好似3版定4版掛
今早又夢見詩詩和糕糕..還有羊羊0.0 夢入面既情況係咩?係...秘密0.0
下午出街陪啊婆食午餐..個伙記都幾風趣下既-_-....之後同啊媽買啊婆買送..之後包利是..
接著就係..去荷利活同我買野..用我家姐果d唔知專業定唔專業既專業眼光幫我買左d野咁啦..
於是就搭車.番到地鐵站.等啊麻拎d(羅白高)黎.之後同啊媽番屋企.家姐去補習..唔理佢 gd!
我要comment@@ |