我的日誌
分享
kavswo
暱稱: DeaTh:::ka'w0
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
*v*
最戀憎人屈我
2010-09-13
2010-09-06
2010-09-03
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 249
今日人氣: 1
累積人氣: 1358
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 13 日  星期五   晴天


2009-11-13 分類: 未分類

早放嘛...剩番頭4堂....

放左就番去屋企打機...之後就落美心食野..又驚同唔到浩生兄同一架車==

之後好快就食左碗米粉..之後又發覺...咁q早既..

之後到左個車站都未到搭8,,我隻錶仲要快左..結果行左落去下面果個站..

之後就見到浩生兄.仲見到糕糕(雪糕-_-)添.促有一個不明來歷既女仔坐係個角度..f.2黎既-,-.

落車之後浩生兄個fd係上層落了黎..搞到我好似好孤獨咁.之後就決定搵糕糕傾計..

入到學校..上了課室..到了門口..見到文慧妹..之後我即刻衝番出黎.同佢孤男寡女共處一室我必有損失啦..

點知出番門口又見到李蠢蠢....真係後悔做咩要咁早入課室!之後襯人少少就搵李蠢蠢報仇

後來d人都慢慢多啦...無幾耐.咩野小強-,-?果個咩野啊sir..踩入課室.話:你地無聽到指示架咩?

仲唔番番埋自己位?之後就全部人番.跟住無幾耐ms yuen就黎喇...傾左一陣..

之後入hall...本身都唔洗對住文慧....點知啊sir又調走左李俊杰==shit..之後入左兩個位..前面怡姐.怡姐隔離就文慧...

唉~.~...之後啊楊係咁搞gag.搞到我又搞gag.佢仲要笑到痴哂線囉=.=之後bubu又笑=.=又問笑咩==見到啊楊笑佢又笑..

之後佢又對住我笑搞到我又笑..係咪好複雜呢?最後太嘈比ms yuen啤住左--我就靜左..之後啊楊仲係咁嘈==搞到我都唔知點~.~

之後heyhey(曦曦)無啦啦整個必殺技==話文慧都可以咩...?動L.....勁煩-.-跟住文慧又話:咩啊?又成日叫我-,-勁q煩..仲講d令人反胃既說話..

之後啊楊仲串佢a_a.....開頭好眼訓.慢慢搵到樂趣0.0....聽聞文慧好似喊....不過關我事咩-,-

成班人又叫我安慰文慧..collect skin plz.

放學果陣終於見到大部份住彩雲既人一齊等車既奇觀..一年難得一次0.0

見樓下咁逼又咁多人要上車...所以我就好好人咁上左樓上.等多d人上到車..

完.



2009 年 11 月 12 日  星期四   陰天


2009-11-12 不滿 分類: 未分類

照舊一番到去就即刻上課室.不過都無功課未做.

唔洗抄...唉..呢家個位好似唔多掂..我咁吸引到異性..之後一黎圍嘔無得走..慘....

pth無乜特別.英文又係傾計囉..又要睇報紙...我其實都好乖..

不過眼見10個人有9個半人(0.5人既出現係係數學堂個sir度學識)都傾計.所以通常都傾計===偶然答一兩條問題吧.

中文默書..唔知合唔合格.因為次次都係背哂詩而唔溫課文..今次都唔例外..之後好似教左描寫..唔知乜鬼咩囉..

數學堂.啊sir好似今日惡左d..比平時罵人既機會率高左d..不過個啊sir一罵完==唔夠一分鐘..d傾計聲咪又係慢慢多.

之後又罵又再慢慢多又再罵....可能啊sir覺得我地太曳吧==要做好似27題=.=但有好似20題都有abc..計落最小都要做60條..

佢話未做哂就唔准放lunch不過我做到第16.a佢都放左人...好似有人做左10題就走得.早知我都唔咁乖啦

lunch以為有得打囉,.頂佢.12點十去買餐蛋治..又等n咁耐...又勁熱...搞到唔多想食==

跟住等左好q耐都未到我..之後問啊sir先知..第8場(最後一場)先係我-,-...我果個社個師兄仲要將李家和寫左做陳家和.....

之後打到第7場...諗住下場到我...不過又有3個同班女同學望住囉....所以都唔想打..結果打完第7場藍社又贏左...

搞到我空等..之後搭8就好無奈咁上番去課室..仲比同班女同學打-.-話呆等囉..我有話叫你睇咩?無!

唉.無左咁多時間又無得同發哥啊楊佢地去食野..諗起都想打人..番到課室李蠢蠢條極品又煩....又要罵我==我打佢佢又叫怡姐.

佢仆啦佢....通識堂無乜野...係最尾留到3點半...不過其實都留慣..不過最好唔好留吧-,-

 



2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


聽日乒乓波比賽 分類: 未分類

早出門.但車黎遲左dd.不過搭8之前都番到學校了.reading堂照舊無帶書.去hall以為會小d時間讀書..點知又補番-,-

I.S堂派果個爛鬼小測.寫果6樣野.滿分啦.his又係抄筆記同聽個啊sir講野-.-照舊係度睇佢發神經.

地理堂.個啊sir黎到跟住成堆地理w.s擺係個啊sir面前.佢兩日之前話星期2係最後限期.點知我地今日至交..

之前有人交既...好似得一個-男班長.其他人都好似無比平時功課分..跟住啊sir話好彩第5堂佢空堂.幫我地問下

有無得將d分入過佢..佢話可能太煩會整唔到..是但吧..反正咁多人,xd

兩堂英文又係傾計..傾傾下寫左我個學號上去黑版(姐係lunch要留低)..又要我做第一個既.

咁x多人傾計係都要望過黎.係咪玩野!跟住到讀詩果陣miss chan見到啊楊傾計..

之後叫佢出去讀..佢出去搞gag囉-,-將果d唔識字果d讀做x.所以都話.佢始終都係最無聊既.!

lunch照舊同同一班人--楊,發哥等人...

數學堂聽啊sir解左幾條數...已經唔知幾點--因為一路教我地d同學又一路嘈.講下停下.停下講下.

最尾剩番果大約一堂..就比我地做c.w.....不過我都無認真過==開頭果4個字都係傾計..

過左4個字至開始做第一條..於是打鐘果時先做到第21題..結果抄左3題答案...

不過我覺得剩係抄3題已經係好乖了.

跟住做到3點26分..就跑過去204室...其實咪又係差兩個課室..洗鬼跑?

之後抄果個1600字囉...痴q線-.-真係以後都盡量唔欠交功課了....

最尾抄剩得果3分鐘..都唔知做到d乜..所以以後都盡量做齊功課算==

放學得自己一個人就搭左29M回家了

後補=.=:

第一定唔知第二個小息有個師兄問我聽日比唔比賽..(乒乓波)

我見佢咁問度...咁咪打下囉--不過驚驚地咁多人望住黎打姐..



2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天


2009-11-10 分類: 未分類

今日遲左出門口..見住排隊搭車條龍咁長..都覺得自己實遲到...

點知前面有幾個啊叔同後面兩個女人....起勢咁逼入去...搞到車入面d個個個上左樓上-,-

之後搞到上多左10幾個人..已我就係其中一個喇..所以最後都無遲到.

番到去做左中史作業.緊係番去至做啦.乖學生黎.英文點果本重到乜咁既GIU點左好耐.果時中文堂.咁ms yuen就講課外..

初初我以為無啦啦得閒無野做所以講下...點知有,,之後仲派左張w.s,,仲叫我地咩野要唔好偷野...原來有人唔見左野0.0...

之後ms yuen叫我地背詩...易啦..太簡單! 跟住抽左幾個人個別背..不過都無抽中我.

英文堂又係眼訓..都唔知我點解咁勁可以訓唔著.太強.

i.s堂林sir病左.之後拎黎做功課==又無得比我地做自己野..因為上一堂miss chan走果時果個代課老師.好似叫楊sir.

話係門口聽到我地好嘈.之後就唔比..結果我上左一半堂就覺得好悶-,-最尾濃兄同肥雞仲出左去比個啊sir罵添.

到小息就換3啦.真係慘.次次都搶我地小息..p.e堂跑9分鐘...個個都報假數既.所以都無出盡全力.唔係好累.

lunch照舊同發哥啊楊等人啦.番到黎等左幾分鐘.ms yuen就入黎抽籤掉位...

坐正最近門口-,-以後又要開制~.~..

中史聽歌囉...佢將n年前既唔知乜野歌變哂做新歌詞..配合番中史d主題....動聽!

數學堂又係傾計...堂課都好易...所以都話數學堂永遠是最好的、



2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


2009-11-09 分類: 未分類

今日好似搭半都未夠就上左車...搭8都未到就番到學校lu

之後就好急咁樣做左個news report..電腦w.s無帶...-,-係wo...一陣做番先...之後就做完ms yuen就黎喇...

之後電腦w.s都有7,8個人無帶.又要訓企又係度罵!.鬼叫夾左落電腦書無帶番黎抄,唉.之後罰到打鐘至坐得...

d人又話地理w.s要收..咁我就一路做一路企..英文reading堂照舊悶啦..久唔久同人傾下計吧

地理堂又小測...最後一次...照舊唔識個人同政府要做d乜.漏空左.

art堂又係悶囉..之後小息又比個糯米池沒收啦..死ms chan嘈住哂..又話唔好嘈唔好去...最後都算比左..

His照舊聽個啊sir發癲吧-,-不過唔洗抄筆記就完美了.

lunch果時去交錢(旅行果個),之後就同啊楊,發哥等人去左食撈面..啊楊囉.又話要去.正一死人頭黎.

最後班主任課還可以吧..差d訓著姐..都未到訓著既地步既.另外又答中左條問題.都叫做有收鑊啦<一包好細既唔知乜野糖.

最後放學就同濃兄搭29M走吧.