早放嘛...剩番頭4堂....
放左就番去屋企打機...之後就落美心食野..又驚同唔到浩生兄同一架車==
之後好快就食左碗米粉..之後又發覺...咁q早既..
之後到左個車站都未到搭8,,我隻錶仲要快左..結果行左落去下面果個站..
之後就見到浩生兄.仲見到糕糕(雪糕-_-)添.促有一個不明來歷既女仔坐係個角度..f.2黎既-,-.
落車之後浩生兄個fd係上層落了黎..搞到我好似好孤獨咁.之後就決定搵糕糕傾計..
入到學校..上了課室..到了門口..見到文慧妹..之後我即刻衝番出黎.同佢孤男寡女共處一室我必有損失啦..
點知出番門口又見到李蠢蠢....真係後悔做咩要咁早入課室!之後襯人少少就搵李蠢蠢報仇
後來d人都慢慢多啦...無幾耐.咩野小強-,-?果個咩野啊sir..踩入課室.話:你地無聽到指示架咩?
仲唔番番埋自己位?之後就全部人番.跟住無幾耐ms yuen就黎喇...傾左一陣..
之後入hall...本身都唔洗對住文慧....點知啊sir又調走左李俊杰==shit..之後入左兩個位..前面怡姐.怡姐隔離就文慧...
唉~.~...之後啊楊係咁搞gag.搞到我又搞gag.佢仲要笑到痴哂線囉=.=之後bubu又笑=.=又問笑咩==見到啊楊笑佢又笑..
之後佢又對住我笑搞到我又笑..係咪好複雜呢?最後太嘈比ms yuen啤住左--我就靜左..之後啊楊仲係咁嘈==搞到我都唔知點~.~
之後heyhey(曦曦)無啦啦整個必殺技==話文慧都可以咩...?動L.....勁煩-.-跟住文慧又話:咩啊?又成日叫我-,-勁q煩..仲講d令人反胃既說話..
之後啊楊仲串佢a_a.....開頭好眼訓.慢慢搵到樂趣0.0....聽聞文慧好似喊....不過關我事咩-,-
成班人又叫我安慰文慧..collect skin plz.
放學果陣終於見到大部份住彩雲既人一齊等車既奇觀..一年難得一次0.0
見樓下咁逼又咁多人要上車...所以我就好好人咁上左樓上.等多d人上到車..
完.
|