今日7點幾先至起身,之後煮埋早餐食(芝士腸麵)懶洋洋咁出門口,點知落到樓下發覺單車座位濕左-0-,由於身上又冇膠袋,加上身上冇散銀,同埋八返通負錢既關係,我八點一開始係俊宏軒行返學校.不過好彩依家學校遲遲都未打鐘,其果我成身盡濕都總算冇遲到.=0="
返到去Tommy帶左個玩離心力既轉轉返黎,好多人圍住-0-,我坐底,冇幾耐之後又玩,我轉到好似直昇機起飛咁既聲-0-,之後補課lu,今日一開始就做個listening,之後放break,落左去,開頭唸住只係陪阿輝,但結果太熱,飲左罐汽水.上返去就要做oral-0-做到成12點.
之後就同hoyi去左北江食命(麵),(原來又食麵),之後上26c,點知一上到去就話要去幫手搬野-0-,有冇咁準時呀!原來係有個有錢人有好多野唔要,話比教會.0.,之後佢地去食粥,又跟埋去,哈神奇既事又發生,我拎碗仔,個廚房問洗唔洗比個d既我,我話唔洗,之後講講下佢都係想比我,咁就話好啦,點知佢裝左半碗粥比我^^,多謝!(我去到係冇食野,又有粥食,wakaka),結果加埋蕭姑娘果半碗,我有一碗粥食.食完之後就去左百佳幫26c上倉,今日係無膠袋日,為左享應環保,我地拎佢d紙皮走,wakaka,佢既計劃正好配合我地既收集廢紙變賣計劃,正!totally match!上返去就開始處理果位有錢太太送黎既野,5個紅白藍!有公仔,衫,工具,書......睇佢d衫有好多唔同style-0-,仲比我地搵到d名牌添,我地仲有唸住放上網bit,不過最後都係廢事.之後我就執下書啦都係.去到差不多6點就送hoyi返家家了.之後我就行返屋企,拎住d野鬼死咁重!去到頌富,我入左去間扭蛋舖碘到睇下,原來好多扭強機都重覆左0-0.返屋企.
阿妹好似都仲未好返,為佢祈禱吧!
|