金日冇咩好打呀XD'''...金日好似平時咁!番學,放學...金日
放學同老公一齊放..!唔打la..!
金日因為某d是唔開心呀..係咩是我唔講la,,!!我聽左之後"o"左...呆左一陣,,!
金次我聽左係好擔心,,好擔心"雖然唔"関"我是..但係我呢次真係好想喊..
我睇到呀婷喊果陣..唉!唔知點講好la..!唔打la..!*
金日有d唔開心呀..因為老公話金日送我番屋企嫁..點知我落到
去唔見人喎,,打佢手提又唔聽喎..!!等到5點,,之後呀婷果d陽完
光落泥..!!之後一齊番屋企"..XD*金日真係有d嬲嫁,,!不過
聽左老公解釋之後就唔嬲la,,ha"6點幾老公打比我"唉"我出
去..!!*出左去la,,老公見肚餓去左{M記}買=apple批=食..
之後去左"公園"坐..!7點幾走..因為老公要去練BAll..XD"
唔打la,,,!!