| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 11 月 24 日 星期五  |
| 金日好開心呀,, |
金日好開心呀,,我陪左呀"男"去買鞋next去左搵老公仔,,
唉,,唔知點講好low..仲知金日好開心na(ha,ha!1)next
同老公仔去左公園坐左都好耐下,,我超眼訓,,訓左係老公仔
個博頭,,訓左好耐下嫁,,^^唔打la,,XD"
|
2006 年 11 月 23 日 星期四  |
| 金日接力輸左呀,,--'" |
金日接力輸左呀,,超唔開心呀!1嘉興姐喊左出黎呀,,搞到我都想喊T iM,,!1
我唔信我地4個出年lo唔到牌low,,出年我,呀婷,嘉興姐,心茹姐要加油呀,,XD"
金日老公送我番屋企呀,,超開心low,,((ha,,!1))!!聽日陪呀婉去買海事d鞋ha
,,唔知老公去唔去呢,,!?多數唔去嫁la,,唉!1.......唔打la,,XD |
2006 年 11 月 20 日 星期一  |
| 金日去左K W An屋企,,!! |
金日本來係學要超陽嫁,,但唔知yy冇我個名喎,,haha
放左學冇野做同呀筠AR YUEn去左P lA y呀.ha!!6:00
我去左呀筠屋企,,8:00走,,係友愛見到"傻豬"我超o咀low,
"y佢係友愛嫁呢,,!"呢個時間唔係,同條仔一齊嫁咩,,我諗住
"唉"佢la..點知佢走左--"佢係唔係咁趕呀hi都唔hi下,,呢d叫
fd喎,,心淡la,,心淡la,,--"唉,,聽日呀小炸上x呀,,有d膽心佢
tim,,,!!唔打la,, |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 36 | » |