金日超悶呀,,本來去左睇死亡筆記"2"嫁,,但點知呀媽
唔比喎,,成日係屋企..悶到死呀,,!!好采家姐係屋企
唔係一定悶死我呀,,!!唔打la,,!!
金日統測結束左la..haha好開心呀><""辛苦左咁好久要
好好休息下呀><""金個星期同呀婷去睇死亡筆記"2"呀,,2個人去可能
悶左d呀><"呀筠又要陪仔,,ha...金日呀媽出左"良"
比我la,,$300.."汗"唔知埃唔埃到一個月呢,,??$300$300
$300唔要$300呀,,我要$400呀,,help"冇乜錢使呀,,!!=-="
唔打la,,XD"
ka,,,冇打日記好久la,,超無奈呢,,^^呢幾日統測呀,,!!金日中文&科學呀,,
有d唔識呀><,,無奈死la,,唔合格點好呀,,唔要唔合格呀,,ha><講下炸,,^^
唔合格咪唔合格low,,又唔會點既,,!!><"做人睇開d係好是黎既,,!!-0-"
唔知仲打d咩好呀......!!都係唔打la,,><