剛剛昨天去了News的聚會,很好玩呀..不過 d氣分怪左d呀..
最後我哋分開左兩邊,一邊係"恐龍"一邊係"人類"呀...睇睇個名單呀.. 恐龍有:我.呀奶.慢d.細田.檸荼.Heidi 人類有:呀華.Carol.小卡.呀除XDD""
好開心呀..9月10日又可以去news貴族既聚會la..呢次呢個唔係我搞嫁
..係我哋"恐龍"果邊既人搞,靜係我哋"恐龍"果6個同其他未去既人去金
次既聚會..金次既聚會係慶祝小內生日嫁..!!XD""
好耐都冇寫日記啦...因為最近忙緊news貴族d野呀..
所咁耐都冇寫日記...8月28日好開心呀,因為news
貴族有聚會呀...我呢個隊長都好安慰呀...因為有好多
人加入呀XDD""有19個人加入呀...!!
金日打住咁多先啦..88..
金日收到山山同傻豬既電話呀,原來係約我星期4去睇"日本沈沒"
本來我都想約佢地去睇kaka..古唔到佢地約我呀..!!