金日唔係好開心呀..但同自閉妹玩到開心low..ka
唔知打咩好呀...唔係好想打漆..不過打埋住佢啦..!!
金日我返學校要表演呀><''好魚呀!!<<唱歌呀>>""
跟住好采d人冇笑炸...*寫完啦,kaka....!!!
金日勁火low...d人無口齒都死low勁唔應該low..
你地黎平下理la..你地應承左人地d野係唔係應該遵守嫁..
但佢就唔係low..佢仲離普既就係我坐喺佢隔里都可以當我冇
到猛喺度同我增既人傾緊..你地話係唔係唔岩呀..明知我增果個
人,仲要同果個人傾計喎..!!要我唔嬲真係好難low..!!仆街..逼
到我爆粗..!!唔好意思呀大家,喺度爆粗..!!