金日一日都呆左喺屋,冇野做想訓教又訓唔着, 跟住呀LING*打電話黎同我傾G M果d野傾佢地黎香港 ,我哋諗住去接佢哋機呀...跟到佢哋去迪士尼呀,佢哋走 果陣就送埋佢哋機,就完成任務啦,希望見到佢哋一面啦,最好兩 至三面啦..^^"" 唔打啦..88
好開心呀..終於可以申請一個日本日記啦..
有多左個日記了,真係唔知更新邊個好呀..
好辛苦呀...咁多個日記,有排打啦..!!
唉..!!不過呢個日記好得意呀..辛苦D冇所
胃啦...唔打啦..XD"
全是news貴族的