金日返學勁o嘴low...我隔里果個肥婆串我, 跟住我串番佢low...新黎都咁串..咩人黎嫁.. 外星人呀..一d禮貌都冇..果一剎呢,真係好火 呀...kaka..我有個fd去日本呀..係news飯來的 好唔舍得佢呀..唔知一年後既佢會係點呢..?? 好la*唔打la*,XDD*..!!
金日同平時一樣喺屋企,不過金日同山山,傻豬,檸檬黎左我屋企開枱
打麻雀..XDD*,跟住細田喺msn add我同我傾左一陣仔...就開始打麻
雀la..kaka..金日贏左好多呀..好開心呀...之後就落街食,又上返
黎..跟住佢地見到w-inds.場05年既con話要睇,跟住就喺度煲w-inds.碟
啦...XDD*唔打la..