請勿偷圖..一經發現"反面"XD*
今日のお題 直したいのに直せない、自分の困ったところを教えてください。
好耐冇寫日記la,金日同呀媽•家姐出左"M.K" 因為要買袋同銀包呀...我之前果個銀包爛左呀..((汗)) 金日十分狼貝呀...落好大雨呀,買完即走..!! 唔打la...XD"
金日好火呀...同我後面果個串low..正一係死賤里
黎架..!!食屎大嫁,喺度博人串..串串下我隔哩個肥
婆又幫我串埋一份,尋日先同我串完,金日又幫我..!!
唉..唔知佢咩思想,不過算..XD*kaka..金日放左學好
開心呀..去左友達屋ar..!!呀一去完日本返黎,買左好
多東東喺友達屋賣呀...好多都好令呀..全部我
都好想要呀,金日我喺果度訂左本*News既記事簿呀*
,又令又平...一定要下個星期一定要攞到*山p把扇呀"..
-THE END-