金日好開心呀..原來d fd唔係唔采我,係見我唔采佢地先唔采我呀..!!
金日去左君君屋企呀..佢果2隻D og好可愛呀..不過隻囡女就有d惡呀..
而隻媽咪就超乖呀..任我地抱呀我地常班喺佢屋企玩到5:30先
走呀..返到屋企已經差唔多6:00啦*..跟住聽日約左佢去街呀..超正,
又可以影貼紙相啦..((好開心呀..!!))唔打啦..BEY-BEY
難道朋友真的要互相出賣的ma..??
真的不能互相幫助ma..??希望我d
fd唔會出賣我la..呀妹我鍚曬你呀..
最乖同最好刀係係呀..>33<""...!!!
金日唔係好開心呀...同d fd好似冇乜幾句咁,靜同呀妹傾....'
kaka...金日小息呀妹同呀汶喺"洗手間"玩勁爆笑呀...跟住
呀君過黎問我:佢地做咩呀..??我就話:哦..冇喺度玩呀..^^
跟住佢話哦..玩完之後我地就返班房...上堂..!!金日冇乜好
打呀...明天先打la..先post d閃字先XD*