金日老公冇送我番屋企哇,,得我同呀婷放..悶!落到去黃曉雯叫我地
去唱K"...我同呀婷番我屋企仙,,!then"去搵埋佢同呀"君",,我同呀
婷去到仙,,要等=]"過左一陣仔佢同呀"君"泥左la,,then上左去Neway
過左"luch time"lu,,要$68,so冇去唱到..haha!then去左"M記"食野
食食下黃曉雯個fd話去睇戲,,我地話唔睇..Then我地搭"的"去左至樂
一落車見到有隻"cat"仔..好得意,,超可愛..!!影左"haha!!/\/\"
一個二個爭住要影,,超搞笑..3點幾我同呀婷要去搵我個fd,,!!
係深培等左成個鐘仲係末出泥..無內"then去左7仔等,,又係末
泥..then呀婷法火,,!!番左我屋企..!!on左佢msn..見到呀良on
add左佢,,2個係度串,,笑屎我!好la,,唔打la,,!!
要CM我哇..!POST D相仙..!XD"
 
我 黃曉雯
 
呀婷 Love*
 
隻"cat"
 
我* 搭錯車要走的路"((好攰,,XD"))
 
我* 呀婷*

呀婷*
THE END*
|