| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 21 日 星期五  |
| 終於可以見到小傑啦!! |
分類: 未分類 |
我同陳慧儀去到個陣已經超多人。。
之後我地搵左好耐先搵到1個位企。。
不過之後見到羅欣佢地。。
就去左搵佢地。。
我個陣都加入左做後援會架會員。。
交左$40。。
之後有人等下等下流鼻血。。
不過好快就冇事。。
小傑佢地黎到個陣全埸尖叫(包括我在內)。。
我不停咁重小傑。。
超HIGH。。
不過我5記得左影相呀!!
超可惜。。
小傑佢地架表演好快就完左。。
之後就係簽名。。
我冇得簽。。
所以我地走先。。
不過走個陣買左我1直都想買個頂帽。。
超開心。。
之後係地係又近距離咁見到小傑。
超HAPPY呀!!
之後又去左北江拎小傑杯。。
勁開心。。
今日我架心情真係多姿多彩呀!!
哈哈哈。。










|
| 發表時間:2008-03-21 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 50 | »
|