| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 19 日 星期三  |
| 可惜又開心.. |
分類: 未分類 |
今日YU真係冇SD信息黎..
我出門口個陣都有打電話比佢..
之後佢話今日同阿WING放..
第1次佢話5同我地放..
KK返到黎比左張野我..
張野寫左D我好開心架野..
哈哈哈..KK THX
數學堂個陣阿SIR幫我地搵下1堂會考架野..
不過考個陣時間5夠..
做5曬..
好可惜..
放學個陣我地上左7樓聽野..
分組個陣..
竟然同D F.1組囉..
本來我地3個分開野架..
但因為佢地同人換..
我地3個先可以1齊..
超開心..
不過傾野個陣..
D仆街只係玩5做野囉..
完左之後我地去左北江..
我地諗住訂個個袋冇得訂囉..
之後我就訂左隻小傑杯..
好期待呀!!
不過KK就超5開心囉..
因為佢訂5到個袋..
雖然我都訂5到..
不過冇我重有隻杯補數..
HA HA HA....
|
| 發表時間:2008-03-19 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 50 | »
|