| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 10 日 星期一  |
| 算學結他..哈哈~~ |
分類: 未分類 |
MONIQUE今日帶左個結他返黎..
之後佢比左林SIR睇住..
午膳個陣我地去搵林SIR攞返個結他..
我地要等林SIR帶完隊返黎先學得..
因為MONIQUE要補課..
所以我地係樓下等..
我地等個陣同左MISS傾計..
不過都係傾跆拳道D野..
我真係好想考到黑帶呀!!
之後MISS有野做...
佢比左D朱古力我地就走左啦!!
之後我地見到張恩佢地..
跟住我地就1齊等5同架人..
HEDY走得MONIQUE都未走得..
之後我地就繼續等..
MOIQUE落左黎都重未見到林SIR..
之後我攞左個結他出黎玩..
之後萬生重教我玩..
雖然都係5係好識..
但好好玩..
林SIR又5黎..
整到我學5到啦!!
可惜...
MONIQUE架結他..勁令!!
|
| 發表時間:2008-03-10 08:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 50 | »
|