| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 27 日 星期四  |
| 整蛋糕~~ |
分類: 未分類 |
家姐叫我幫佢洗衣服..
我諗住訓醒之後先去洗..
但佢返左工冇幾耐就打黎要我起身洗..
我洗下洗下林婷就起左身..
梁霖都黎左..
之後佢地去左買整蛋糕架材料..
佢地第1次個個2個..
1個就試用微波爐黎整..
1個就用電飯煲..
點知1個就似奶(色)..
1個就似朱古力馬拉糕..
之後佢地又整..
今次成功左..
但我覺得d味就淡左d..
不過d味5錯..
之後媽咪又發脾氣..
次次都為左少少野發晒脾氣..
關5關我事都要比人罵囉..
咩事呀!!
次次都係咁..


失敗之作~~ ^

成功之作~~ ^
|
| 發表時間:2008-03-27 10:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 50 | »
|