| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 11 日 星期五  |
| 又跆拳啦!!哈哈。。 |
分類: 未分類 |
星期5呀!!
又有跆拳啦!!
我地1早就比馮SIR趕出課室。。
原來重未有人出黎認。。
如果我知係邊個我1定會講出黎架。。
最哀5知。。
而家日日都要攞住個書包周圍走啦!!
成個KAI子咁。。
食飯前老馮重要D人搵垃圾。。
真可憐。。
我地1放學就返屋企換3。。
之後就去跆拳道。。
我地去到重有人係到跳緊舞。。
之後我地落左去食野。。
食完之後我同JAY個重D好KAI架動作影相。。
超好玩。。
之後我地重癲晒天。。
今次跆拳雖然冇之前個到咁好玩。。
不過都好好玩。。
哈哈哈。。


KAI子相2大張∼哈哈
|
| 發表時間:2008-04-12 01:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 50 | »
|