| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 29 日 星期六  |
都係你o既錯  |
分類: 未分類 |
**哼!!!討厭......你最大的錯就是沒有問我...!!!
不聽不聞不理你...殘忍嗎???哼哼哼哼哼哼哼!!!
***原來只得我在......完了吧!!!......把愛漸漸
放下會走更遠......最後一次了...真的...
今日12點幾起左身,,,刷牙洗面食野...執執整整~
跟住msn,,,傑...你要比心機呀!!! 哈哈...
公主小妹...女主角~4位公子,,,哈哈...如果我是那個
女主角,,,那就多麼好了...哈哈,,,(發夢中)...
成盤散沙的感覺...你看得見嗎??????好想買nds...
><"超想...超想...超想.....><"
同人msn...勁搞笑.......大家一齊鬥白痴...超搞笑...
我咁岩聽緊首歌.,,,,諗住打d歌詞出黎啫...諗錯隔離嘛你.....!!
哈哈哈,,,笑到我肚痛~~~你好緊張喎...?!哈哈哈...
我對住個blog...唔知打d咩好,,,哈哈,,,害怕起來嗎???
要我玩失蹤嗎???驚驚驚驚驚......閃人...
*我有d變了...嗯!!!變得殘忍了,,, 變得...................
變左走犯......><""哈哈哈哈哈哈哈...搞笑...大擰樂...救命!!!
哈哈哈...!!!@@"...
**你feel了到嗎????**越講越明顯了,,,所以不說了~
嗯!!!你話係唔係呀...???
|
2007 年 9 月 28 日 星期五  |
有話直說吧  |
分類: 未分類 |
你有話直說吧!!!鍾意o既咪出聲囉,,,唔鍾意o既咪算
囉,,,!!唉!!!!!!!原來是這樣...他們比我更重要...哈!!!真相大白
了,,,,,,討厭,,,你究竟想點啫???
昨天也是難忘的一夜...像是以前一樣...開心開心......
今日12點幾起左身了...訓唔返...但係好頭痛囉~~~
then又同他們msn...勁搞笑...><...我笑,,,他們也笑...搞笑!!
睇公主小妹,,,好正,,,我喜歡哦!!!我發覺我又再一次重新咁愛上
吳尊了,,,,,,哈哈!!!,,,型...
究竟買咩好呢!!!?哈哈...幫手諗吓......
呀細返左黎沖埋涼訓陣覺又出左去了~~~我同媽咪在
家食飯,,,@@,,,同事3分親好搞笑,,,原來兇手是大言生,,,
~~~~盡管~~~~~
作曲/編曲/主音:MU'Z@UK
作詞:MU'[email protected]
難道愛上我 便應管束我
變態的管束 認真有點過
著緊也未勉 兇悍數載 約束叫迷戀我
來電有女性 實則少不勉
容顏出畫面 通街都見
你就胡亂妒忌無底線 費盡神仍難轉變
**朋友我甚多 窺探甚麼
私隱屢看遍縱未能妥
長長解釋 仍都冰山一角
還未卸去你一分妒火
疑惑到入魔 盼自由經過
談情監管得天降橫禍 情無生疏
為何總咄咄辱我 成伴侶都這麼痛苦
怎安樂拍拖
如若我放假 比返工可怕
凌晨三點幾 聲音轟炸
晚上凝住作祟常檢查
你做人仍然不化
**朋友我甚多 窺探甚麼
私隱屢看遍縱未能妥
長長解釋 仍都冰山一角
還未卸去你一分妒火
疑惑到入魔 盼自由經過
談情監管得天降橫禍 情無生疏
為何總咄咄辱我 成伴侶都這麼痛苦
尋求當初
##從沒有問多 千百如果
私隱各有各卻沒難過
全無挑剔 情傾終心一個
懷著美意信心愛惜我
多麼愛護麼 你未來給我
齊齊手牽手星雨同坐 長期奔波
難離選中你沒錯 無受壓不坎坷刺激
這先叫拍拖
|
2007 年 9 月 27 日 星期四  |
察覺到了嗎???  |
分類: 未分類 |
等什麼???
至今才發現嗎???
生氣的是......你說謊了...
我下次還是不問了...!!!!!!!!!!!
今天,,去..?..還是不去??...煩惱呢~~
今日好好好開心呢!!!搞笑的一天...真係笑到屎都痛囉!!!
o係 tsuen wan 唱k唱到20點...then去影貼紙相,,,好過癮他們...
傾左好耐之後大家決定係去旺角食韓燒燒燒燒燒......開心屎~
小廷廷好識講笑,,,哈哈,,,真可愛...食到凌晨1點幾走人,,,
搭小巴返歸...正當我,,vivian,,洛,,,在小巴上...見到周禧,,2個怡同
埋小廷廷在出面...!!?...吓~~~冇車咩佢地!?真是慘...我地差唔多
到果陣他們還等緊車......><"可憐......@@"
我2點幾返到家沖埋涼玩電腦.........2佬買左新電話了~
正啦他...哈哈哈...
唉!!!!!!!! 文....點解咁想去唱kkkkkkkk....?!...我都唱
到瘋了......><......搵日再唱吧!!!! |
2007 年 9 月 26 日 星期三  |
零  |
分類: 未分類 |
又狂發夢,,,不過唔記得發咩夢了...哈哈哈........
今日12點幾起身,,,刷牙洗面食野...玩電腦...
成家都唔使返工...返學...難得...><"呵呵...他們
都玩累了...玩到咁夜先返,,,@@"其實我尋晚食完飯返歸唔
出去玩..是有原因的,,,><"(即使我好想出去,,,都唔會出)~~
哈哈哈,,,
哥子呀細都玩到好夜先返,,,then我同媽出街!!!好
耐冇試過了,,,><"行街睇野買衫...yeah~~~
19點幾返歸,,,食飯...永標好識吹水講大話,,,好黑人
憎呢!!!佢老婆又傻的...竟然會相信他的說話...?!...唔知好笑定
係乜了,.,,,,><"越睇越緊張,,,,,,,
2佬的手提壞了~~~慘...連開機都唔得...白畫面~~
我就教媽用手提,,,教到嘔血,,,哈哈,,,(講笑)
同大表表sd sms...搞笑...!!!曖昧嗎???哈哈...真係
好想知...快d搵日出黎傾傾呀...哈哈~~~@@"
主唱:衛蘭
歌名:無所謂
歌詞:
無謂沉默無謂扮木頭
無謂延誤離別濃得要淚流
分享好感早分得足夠
寧願除下名份換自由
寧願承認沉悶無需要內咎
拿分開的一雙手拖緊你的好友
已經找到太多缺口
即使不必說出口
無所謂 誰定告別場地
無所謂 不想拖多半世紀
大家都應講理 你想吵架隨便
無所謂 明是暗示全部
無所謂 不管怎麼去說起
面子一早給你 我先講只是懷恨你
只可知一早比不起我的好友
我不想知我的對手 彷彿只等你開口
無所謂 誰定告別場地
無所謂 不想拖多半世紀
大家都應講理 你想吵架隨便
無所謂 明是暗示全部
無所謂 不管怎麼去說起
面子一早給你 怎麼表態隨便你
怎麼解決隨便你 ye~~ ohh~~ 隨便你
無所謂 誰定告別場地
無所謂 不想拖多半世紀
大家都應講理 講中英語隨便
無所謂 明是暗示全部
無所謂 不管怎麼去說起
面子一早給你 講真講笑隨便
無所謂 若是要避能避
無所謂 講聲分手哪會死
若果不敢捨棄 我想補救寧願 無所謂 |
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
去食飯  |
分類: 未分類 |
今日發惡夢呀,,,超恐怖的...分分鐘會屎人呀...!!!
超驚...><""...傻了...
then起身刷牙洗面食野...玩電腦......聽歌...睇埋
日版花樣的最後1集...@@"...有d感人...跟住又睇鬼眼狂刀
...正...><"哈哈哈...,不錯!!!
落街買生果 & lunch...食飽之後又玩電腦...之後
細佬返了...我就執野...等埋哥返家...18點幾出門...
到青衣食飯...then回家~~文...?!懷疑我?????
咩事呀?????哈哈哈...我都唔知自己寫左d乜了...哈哈...
今天是中秋節...祝大家中秋節快樂!!!!!!!!!yeah~
趕
凝看我路向 只盼找到新方向
欠了找不清的賬 以致苦戀的下場
誰說我硬朗 不怕歷盡大風浪
跑過多少個牧場 雖說不可以翱翔
無奈咬實牙關最後 趕不上
*花光氣力追也沒法 趕到共你雙雙的趁墟
哭乾了眼淚 不管抱著誰
只想愛能平凡像清水*
#只懂拼命追也沒法 趕到令我實在有點累
即使愛極動人像香水 可惜雙方各有些顧慮
如若捱下去 心窩各自碎#
而我已累了 不夠支撐多一秒
我已不懂得呼叫 跌進苦海的浪潮
捱過拼命過 不過並沒大幫助
照樣一般雨滂沱 霜雪紛飛也奈何
還是寄望餘生追得上別個
Repeat*#
我與你像兵捉賊般追與趕
這麼趕 看多一眼也沒看
我及誰人強悍 但也早早厭惡了追趕
Repeat*
只懂拼命追也沒法 趕到你令我實在有點累
即使愛極動人像香水 可惜雙方拒絕捱下去
彼此各自流淚 心窩各自碎
無法愛下去 都要獨自地安睡
各自覓尋伴侶 不必說下去
|
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 207 | »
|