colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 3
累積人氣: 12283
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 4 日  星期三   晴天


有冇搞錯嫁 感動 分類: 未分類

  今日返學冇咩野丫∼照樣咁返學...跟住返到學校照樣又係咁開心心啦...係咁傾計係咁傾緊∼哈哈∼真係口水多過茶呀我...哈哈∼∼

  第一堂係數學呀∼聽書囉∼呀sir教返d以前o既野呀∼我好多都唔記得晒lu∼呀sir又講得快喎∼聽唔切∼而且我又唔明喎∼唉...!!

  第2堂係英文呀∼算係ok o既初頭∼不過聽miss講果份卷果陣我已經開始想訓覺喇∼不過我都冇訓到∼份卷考得都ok丫∼哈哈∼開心仔...

  中史堂唔知開心定唔開心喇∼∼Miss同我地講數呀!話如果下個星期一先大測o既話就果日最遲要留低聽書到3點9先可以放學!!咁我地都冇所謂啦∼咪一於咁話囉∼所以聽日o既大測取消左呀∼∼哈哈∼唔使溫得咁辛苦∼不過唔知下星期一點喇∼因為星期二要考試喇∼不過都好彩係考英文啫∼唔使溫咁多啦∼嘻嘻....

  中文悶悶呀∼唉!!悶到冇乜點聽書呀∼係咁傾計傾計∼∼∼傾到傻左呀∼∼

  地理堂大測lu∼乜咁難o既∼多分果d我好多都唔識呀∼又唔夠時間啵∼所以有d吉左呀∼唉!!應該唔合格喇...又係fail∼∼如果有奇蹟o既話你話幾好呀∼∼

  到左lunch喇∼咁我地諗住嗌外賣叫飯盒食啦∼唉!!有d心涼o既感覺呀∼哈哈∼次次都係黑口黑面咁∼又唔係得罪你喎∼痴痴地o既∼

  返到屋企果陣就換左衫睇左陣書∼媽咪話想出去買買野∼跟住我又跟住出啦∼媽咪唔煮飯喇∼買d野返黎食喎∼∼

  食飽飽就睇書∼跟住沖涼∼沖完涼出黎睇電視呀∼好傷心呀∼見到沉一言真係慘呀∼諗返起以前d野呀∼嗚嗚嗚....

  夜晚又繼續讀書讀書∼好攰呀我...之後唔讀lu∼諗住第2朝先再溫過啦∼又睇吓電視呀∼好緊張呀∼哈哈∼∼

2006 年 1 月 3 日  星期二   晴天


都預左喇... 感動 分類: 未分類

  尾晚訓得唔係咁好囉...訓吓醒吓訓吓醒吓囉!可能習慣左夜訓掛...而家又唔多習慣喇∼∼所以我要較定個鐘先得∼如果唔係,我實唔知醒的...今日6點半起身呀∼個鐘響完嘛∼見到個天仲好黑喎∼諗住尾埋眼休息吓先啦∼果陣差d訓著呀∼好彩突然醒一醒啫...!!

  好耐冇見到d朋友仔喇∼但係都冇變到o既...琴琴剪左個頭髮囉∼幾型吓丫∼哈哈∼今日同平時一樣又係搭8出門呀∼返到學校第一時間就係擺返晒d書落課室先∼真係好重呀...拎屎人咩..?之後落去見大家喇∼果陣我心情幾好呀∼見到大家就笑到唔停口喇∼排隊果陣miss話我地傾計傾多嘛∼再傾就罰我地冇得放小息嘛∼但係我冇理到佢呀∼等佢走左我又繼續傾∼因為太開心喇∼∼哈哈哈哈....

  第1,2堂係數學呀∼不過我冇聽到書呀一開頭∼掛住玩掛住傾計∼呀sir又係咁鬧喎∼勁好笑呀∼見到呀sir咁慘∼咁咪聽吓書囉∼抄返晒d野囉∼當比吓面佢又比吓面自己囉~~∼哈哈∼

  文學堂就聽書喇∼聽左dd覺得悶呀∼不過都係繼續聽落去呀∼∼

  oral堂先好笑呀∼因為今堂係oral exam嘛∼咁咪好正經囉d人∼4個4個人一group呀∼!!miss揀o既∼咁我地係第3組呀∼7,9,10,15....咁即係7號係我啦,9號係何倩泓,10號係甘韻詩,15號係林萬里....勁好笑啵∼咁我開頭講先啦∼跟住又頭呀詩喇∼但係我唔知林萬里講乜喎∼個個都一味o係度笑∼冇咩野做講咁∼∼6分鐘都過得勁慢呀∼我又係咁比呀詩食住∼係咁要我講講講∼我又講d唔講d囉!!勁好笑呀∼∼仲有時間淨添啦我地∼miss都話我地咁快o既...哈哈∼其實係因為我地冇野講先咁快咋...哈哈∼∼

  lunch搞搞震呀∼講左好多好多野囉∼∼∼

  地理堂我都預左上次測果個test fail左啦∼差幾分呀∼哈哈∼聽日又要大測啵∼好驚呀∼放假放到傻晒呀∼個心都唔知飛左去邊喇∼而家招緊佢返黎呀∼哈哈∼∼聽日果個大測我想合格呀∼好想pass呀∼不過好多頁紙呀∼測幾個單元呀∼好似係4,5,6,7,8.....多呀可..?講板塊同埋災害囉∼好多野都係要背o既∼∼∼丫係呀∼星期四要補測返呀....我唔多鍾意呢個miss呀∼改卷好嚴∼我寫錯小小啫∼成個大交差喎∼小小分都唔比∼算點啫∼如果唔係佢改...我可能都合格喇∼哼!!!何倩泓仲話睇住miss恰住眼訓去改卷嫁∼∼好唔知點囉∼∼∼

  玩陣電腦食埋飯∼嘩!!好刺激呀∼打左陣機∼好精神添∼點知呢食埋飯睇電視啦∼咁我一邊睇一邊溫書o既∼點知溫書溫到中吓中吓∼勁辛苦∼我又要係咁死頂喎∼中吓中吓咁溫書∼唔知記到幾多野喇∼地理呀地理∼!仲咩要咁黎玩我呀∼成百幾頁紙呀∼∼點溫好呀∼∼??呀呀呀....媽咪呀!!!!

  星期4又要測中史又係大測啵∼又要補測地理∼∼丫丫丫∼唔傻就其喇∼嗚嗚嗚...

  夜晚又同人玩cam∼∼跟住又繼續溫書∼∼.....都唔入腦o既∼∼

2006 年 1 月 2 日  星期一   晴天


鬥訓呀我同媽咪! 不安 分類: 未分類

  今日訓到傻左呀∼尋晚3點半先訓咋...好攰呀∼今日又好似有發夢呀∼不過唔記得發左d咩夢喇∼∼!!嘻嘻...訓到12點幾見急尿,跟住起身柯完再訓過∼鬥訓呀我同媽咪∼佢訓到4點幾先起身呀∼幾勁呀...我訓醒又出去∼訓醒又出去∼出左成3,4次喇∼拎左d相出黎睇呀∼諗起好多野囉...><”...

  媽咪起身冇耐就同我落街拎西餅呀∼∼^^∼∼冇耐返屋企lu∼

  o係屋企好無聊呀∼勁悶囉∼執好晒d野準備返學喇∼∼∼

2006 年 1 月 1 日  星期日   晴天


元旦呀... 感動 分類: 未分類

  今日係元旦呀可?出左觀塘呀∼唔知邊個生日嘛∼!ok好玩o既∼食到好飽呀!見到好多人呀我...哈哈∼∼><”

  返到屋企都成11點幾12點喇∼好眼訓呀∼搭車果陣都恰左陣呀∼嗯嗯∼訓訓吓比人掂左吓呀∼跟住就醒左lu∼!!隔離果個bb又要嘈嘈嘈...係咁踢個玻璃∼唉!!心都煩晒呀我...!!

  跟住又睇左陣電視呀∼咩叱吒頒獎咩喎!!睇左陣就沖返個靚涼呀∼之後又去左睇我o既時間表呀∼因為仲有一日我就返學喇∼睇吓仲有咩未做就嗱嗱聲做埋佢囉∼哈哈∼突然覺得好緊張呀∼咁耐冇見d朋友仔...有種唔知點o既感覺囉∼呵呵...但係我又驚佢地會問我d野囉∼又問呢樣又問果樣∼唔知答唔答好∼都係保持沉默算喇∼!!

  執執吓野又到左我玩電腦喇∼我好驚開icq呀!所以都係隱形囉∼∼唔想見到d野呀呀我∼∼唉!!...彈左d野出黎∼其實我有質疑過自己嫁...究竟信佢講d野好丫...定係唔信好呢..?一係佢講得誇張∼一係佢呃緊我....!!我信定唔信好呢??好煩囉...

  我凌晨1點幾都未訓呀∼仲玩緊電腦∼今晚係我夜訓o既一晚喇∼聽日就要早d訓喇∼如果唔係,我上堂實恰眼訓嫁啫....跟住又可能比老師鬧嫁喇~~哈∼∼

 

早有預謀  

 歌手:容祖兒 | 作曲:伍樂城
填詞:黃偉文 | 編曲:伍樂城
 

在那出事現場
場面溫馨得 不自然 似圈套
但我竟看不到

待我這樣熱情
原本應該比 不在乎 更恐佈
但你的戲很好

讓我其時完全入信
事情是遇上轉機
這夜迷人情調 其實是你
臨告別 上演的好戲

*原來迴光返照以後 纏綿遊戲到達盡頭
 你對我就算甜蜜過 亦都早有預謀
 難離難捨的吻背後 原來嫌我痛得不夠
 你故意讓我懷念你 做完戲 就要走

 可惜我 不會是好的演出對手
 一整晚 都似在夢遊
 也許一切美得不似世上有
 (怎麼吻 都似是木偶
 你聲聲抱歉都不有內疚)*

你說你對我 到底不放心
但願在日後 亦飾演好友
留下我 毋須給我 壞理由

為我加演一晚
無非安心 想好聚時也好散
罪惡感會消減

但我其時完全入信
事情是遇上轉機
這夜重重疑陣 其實是你
臨告別 上演的好戲

REPEAT*

 

幼稚園 

手:Twins | 作曲:陳光榮
填詞:黃偉文 | 編曲:陳光榮

還記得那一天 在那一天 初次上學堂
從前渡每分鐘 身邊也有 父母在旁
終於天與地 需要獨自往
兩手必需放 但我不想放 邊哭泣邊回望

然後到這一天 在這一天
走出世界 早告別學堂
人大了我應當 一早慣了 沒有護航
偏偏很幼稚 一有壞狀況
就會想歸去 父母親的堡壘 不管麻煩事幹

不要走 大鐘即使敲響 你別放開手
 成年後 什麼都不可再 有成人遷就
 不要走 前去在人群內 會磨鍊到夠
 可見將來 日子總會有 順逆流
 不過此時 獲得的愛護
 無私愛護 未夠

凡事也要小心 沒趣得很
請不要再 迫我做大人
年月卻太狠心 催促上課 學會獨行
幾千噸責任 冰冷像校訓
個鐘的嗒跳 課室鐘聲響了 雙手為何在震

REPEAT*

 

天對地  

  歌手:Twins | 作曲:伍樂城@RNLS
填詞:林夕 | 編曲:伍樂城@RNLS
 去旅行探險 一起應變
有你能大過天 舉遮擋雨點
忘返 流連 在沿路設喜宴

*手一挽 彷彿一齊拿巨獎
 生命裡 能遇上 快樂同享
 分享不怕分賬 情誼是無價至高無尚
 行程裡 和你永遠也成雙

 天對地 無論碧咸與米奇
 撲到飛 總預你 娛樂度絕對因你起
 天與地 尋覓快樂也都同時能尋獲你
 笑聲 若不見到知己 也沒聲氣*

REPEAT*

到世途探險 一起應變
有過無數發展 始終玩到癲
情變 但也跟你 不變

2005 年 12 月 31 日  星期六   晴天


尋晚我又一次咁..... 感動 分類: 未分類

  我今日成2點先起身呀∼訓得好舒服呢!不過對眼好腫呢∼發左個夢呀我∼不過都唔係幾記得咩事喇...呢幾日我都有發夢啵...可能係尋晚太攰喇∼哈哈

  仲以為係真o既..??..12點喇∼一切都要變返以前咁...之前果d野就乜都冇喇∼我明o既!!哈哈∼

  你同我講過o既野,我可能係聽錯喇!愛我o既我冇等...唔愛我o既我偏偏走去等!係咪自己攞黎丫..?係咪我自己衰呢..??

  d功課我都未搞掂好!聽日唔知邊個生日仲要出觀塘呀...唉!好攰呀我...我跟住唔知自己想點..?

  都差唔多夠鐘喇...都11點喇...出去都冇用啦...夠晒鐘喇∼今年都係同上年一樣冇出去玩呀...嗚嗚嗚...又比我證明到d野添∼

  06年喇∼icq又去返隱形o既狀況...我好驚開icq呀∼∼因為一d野...唉!唔明呀..點解會搞成咁嫁...時間一日一日咁過...3號即係星期二就要返學喇∼∼唉....

安靜

只剩下鋼琴陪我談了一天   睡著的大提琴   安靜的舊舊的
我想你已表現的非常明白  我懂我也知道  你沒有捨不得

你說你也會難過我不相信   牽著你陪著我 也只是曾經
希望他是真的比我還要愛你   我才會逼自己離開

你要我說多難堪   我根本不想分開
為什麼還要我用微笑來帶過
我沒有這種天份   包容你也接受他
不用擔心的太多   我會一直好好過

你已經遠遠離開   我也會慢慢走開
為什麼我連分開都遷就著你
我真的沒有天份   安靜的沒這麼快
我會學著放棄你   是因為我太愛你

暗湧

* 就算天空再深 看不出裂痕
眉頭仍聚滿密云
就算一屋暗燈 照不穿我身
仍可反映你心
讓這口煙跳升 我身軀下沉
曾多么想多么想貼近
你的心和眼 口和耳亦沒緣份
我都捉不緊

害怕悲劇重演 我的命中命中
越美麗的東西我越不可碰
歷史在重演 這么煩囂城中
沒理由 想戀可以沒有暗湧
其實我再去愛惜你有何用
難道這次我抱緊你未必落空

# 仍靜候著你說我別錯用神
甚么我都有預感
然后睜不開兩眼 看命運光臨
然后天空又再湧起密云 #

Repeat * # #

然后天空又再湧起密云  

 

轉機
作曲:伍仲衡     主唱:吳日言     填詞:青介
留你身邊的手機
曾流行過多天可記起
心意傳遞下載的歡笑
你有否一一儲起

難有機款不老死
能長留你身邊持續有趣味
甚麼的趣味 可相戀至死

*為有轉機不斷轉機
 是我沒法接受別離
 鈴聲卻照舊沉寂似死*

#求你(盡快) 試試再打打這一個號碼
 看我這新的手機有壞嗎
 儘管交低廢話
 求其留些說話示意吧

 如你 偶爾碰到這一古老號碼
 用盡力氣 方發現是誰吧
 從電話簿刪去 不需記認
 連碰面也 不講好嗎
 (如告別也 多親一下)#

重見閃閃的信封
曾猶疑過短短三秒鐘
今夜誰又贈我這短訊
我怕終於都撲空

如有機款可接通
能長留你心中能被你看重
撥通的暗號 可一天會懂

REPEAT*

隨你 每次轉手機轉一個伴侶
看厭了即走不想再面對
一想走即說走
如何離開 我獨自領會

隨你 試試轉手機可得快樂嗎
用盡力氣 方發現被遺下
從電話中搜索 溫馨記認
如碰面了 都想講句好嗎

REPEAT#