colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 15
累積人氣: 12295
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 30 日  星期五   晴天


原來今日已經係30號喇 感動 分類: 未分類

  尋日叫人幫我做d野呀..唔知佢有冇同我同人講聲呢..?好驚會有事發生呀∼∼嗚嗚嗚...點算好呢??

  唔經唔覺都就快過完呢個假期喇!!呢個假期都算係充實嫁喇∼因為我從未試過咁嫁...唔知點解會咁大膽囉...!仲有3日就返學lu∼d功課仲推晒o係度∼放假放傻左喇我∼幾時變左懶鬼嫁我...嗚嗚...

  尋晚唔知係咪錯左呢?可能係啦...我唔應該比佢嫁∼我自己都唔想冷戰嫁!只不過係有人唔識做啫...做之前應該諗吓自己有冇錯∼諗清楚先搵我傾返啦∼!唉!成日咁樣我都唔鍾意喇...心都煩晒...

  2006年我最想有個願望呀...我想擺脫以前o既陰影呀!都成6年喇...如果我擺脫到o既話人地就唔使咁煩∼成日話我唔信呢d又唔信果d∼我自己都唔想嫁...只不過係........

  我呢失去左一樣拎唔返o既野...所以冇晒信心lu∼

  王子都唔要公主啦...走左喇...!唔使追喇...我咩都唔要喇...之前你講o既野你自己好清楚!我都無須多問喇...問得多盞煩嫁啫...可..?

女聲童話

還記念以前 和你在某年同挽著臂
天邊都走遍 言語是太甜 情深總不變
停靠在背面是柔和的臉

如童話都不多 公主幸福要送贈我
你陪同我 陪一世好麼
傻王子很清楚 沿途不可留下我
這毒蘋果請不要送我

童話裡面 我發現 幸福都只差一線
纏著你手將溫馨完全兌現 拿著戒指
它必將成為我這生的天使
我甘願 為你說願意

如童話都不多 公主幸福要送贈我
你陪同我 陪一世好麼
傻王子很清楚 沿途不可留下我
這毒蘋果請不要送我

童話裡面 我發現 幸福都只差一線
纏著你手將溫馨完全兌現
 拿著戒指
它必將成為我這生的天使
我甘願 為你說願意

童話故事 是幼稚 但我亦喜歡天使
陪著你走 這麼多年才發現

拿著戒指 你到天邊海角亦帶著夢兒
要不是 為我太在意

童話裡面 我發現 幸福都只差一線
纏著你手將溫馨完全兌現
 拿著戒指
它必將成為我這生的天使
我甘願 為你說願意

我一樣 為你太在意

 

普通朋友 EO2

填詞:EO2
Rap-SiSi,Eddie

EO2:*感覺像逃避痛苦的愛 就如在迷失深海願忘掉往昔一切 我可怎樣
   隨著愛海乾透 醒覺分開無錯漏 用行動去講出口 已是普通朋友

Eddie:呢個世界有好多戀愛ga顏色 活得潚灑精彩自在係我一貫ga模式

SiSi:唔理你幾有型有格 我只係好想做一個全情投入專心一意背後ga女子
  你知唔知道究竟我想要D乜 我要你冇野暪住我 兼且攬得我好實

Eddie:只不過你感覺唔到其實我係有做
   只要你肯回味過去你就一定搵得到

EO2:無人能及我共你躲於被窩嬉戲 完全投入又來又往非一般親你
   這瞬間難共處 分開演戲快些結束別求我再一起

repeat*

SiSi:我打親俾你你就永遠係留言加上搵你唔到我就無心睡眠究竟佢對住你
  你覺得係件快樂事定益或你對住我已經冇左個愛字我唔想聽兩個字
  其實有冇彎轉自私ga你究竟你想我點

Eddie:愛你唔愛你已經係好明顯優柔寡斷倒不如決斷講再見

EO2:從前曾共挽著你手觀賞櫻花迷人情調躺在客廳深深親一晚
  會珍惜晴或與雨中繾綣 LOVE 無言亦可相擁
  筋竭力疲在這刻喘氣極凌亂奏出聲音就如像樹蛙抖震你可安靜
  寒露夏至走過跟你一起無趣味沒遺憾瞬間終止愛是無罪

repeat*

作詞人的錯  -- 大碟其他歌曲 --  歌手:Twins |

作曲:Edward Chan/Charles
填詞:李峻一 | 編曲:Edward Chan/Charles 

 *有誰來點播 一首配襯我的歌
 故事如同度身可夭中心窩
 作詞人的錯 歌中句句太悽楚
 離別他的慘況 全也數中是我*

聽聽 這每闕歌裡字字是眼淚
詞人 能隨手使我心碎一碎
誰在唱我 我那次戀愛像大布甸
回頭又已大了幾歲

每個少女也經過寂寞 失戀
平時全由聽歌去得到解脫
林夕說過 最快會失去就是熱戀
每日紅著眼鼻也變酸

#愛上了他 如像風箏與風
 飛到天空最高 仍能失重
 每首歌 偷偷記錄我
 無端端記錄你 往事良多#

REPEAT*#

有誰描寫過 芳心破碎每一顆
作詞人不錯 天天替我作新歌
留在心的金句 成世指引著我

REPEAT*

留在心的金句 成世指引著我

 

陳永仁
作曲/監製/編曲:伍樂城@RNLS 詞:林夕

C:沒信心 沒決心 我覺得 不甘心 就記起 陳永仁
要犧牲 在這生多短束的一生 無間道無數抱憾
G:為何我 常常要 情人還我身份 與別人熱吻 仍難合襯 想生想死 太過份

T:單過戀 失過戀 難及他悲慘一生
G: 比我落魄 C: 比我不幸

@T: 眼看別人做戲 我縱未明事理 我再難受也不敢怨運氣
G(2X)C:我縱未成大器
C(2X)G:也有人來換你
T:鬥痛鬥絕鬥慘也鬥不起

C(3X)G:若自問難受想開解自己
G(3X)C:找一間戲院觀摩苦情戲
T :我如何 生氣
G(2X)C(3X)T:起碼看戲我也看得起

G:會粉身 會碎骨 要勇敢 等一等 快記起 陳永仁
一鬥爭 有鬥爭 打得假 傷得真 未見暈 便要慶幸
C: 球場裡 情場裡 如何才叫恐懼
鐵達尼號裡 船沉下去 膽小一點也顧慮
T: 一個生 一個死 俗語講生死相許
G: 不跳下去 C: 怎會催淚

REPEAT @
C:如何比 G: 如何比 T: 遺忘那一場遊戲
G: 撲入戲院 C: 便能入戲 T:憾事亦沖喜

REPEAT@

 

假如讓我說下去

歌手:楊千嬅 | 作曲:于逸堯
填詞:林夕 | 編曲:

 任我想 我最多想一覺睡去
期待你 也至少勸我別勞累
但我把 談情的氣力轉贈誰
跟你電話之中講再會 再會誰

暴雨天 我至少想講掛念你
然後你 你最多會笑著迴避
避到底 明明不筋竭都力疲
就當我還未放鬆自己

我想哭 你可不可以暫時別要睡
陪著我 像最初相識我當時未怕累
但如果 但如果說下去 或者
傻得我 彼此怎能愛下去

暴雨中 我到底怎麼要害怕
難道你 無颱風會決定留下
但我想 如樓底這夜倒下來
就算臨別亦有通電話

我怕死 你可不可以暫時別要睡
陪著我 讓我可以不靠安眠藥進睡
但如果 但如果說下去 亦無非逼你
壹句話 如今跟某位同居

我的天 你可不可以暫時讓我睡
忘掉愛 尚有多少工作失眠亦有罪
但如果 但如果怨下去 或者
傻得我 通宵找誰接下去
離開 不應再打攪愛人 對不對

 

張衛健 - 你愛我像誰([鹿鼎記]片尾曲)

我什麼都沒有 只是有一點吵
如果你感到寂寞 我帶給你熱鬧
為你繞一繞 沒什麼大不了 卻可以讓你微笑
其實我很煩惱 只是你看不到
如果我也不開心 怕你轉身就逃
愛上一個人一定要讓他相信 這世界多麼美好
對每個人都說還好 我的心我的情你不需要明瞭

只要我對你好這樣的溫柔你要不要
其實你愛我像誰 扮演什麼角色我都會
快不快樂我無所謂
為了你開心我忘記了累不累
其實你愛我像誰 任何表情我都能給
Woo在你身上學會流眼淚

 

My Heart Will Go On

                ( Love Theme From "Titanic" )

~ James Horner, Will Jennings                 


                        Every night in my dreams I see you, I feel you,
                       
That is how I know you go on.
                       
Far across the distance and spaces between us,
                        You have come to show you go on.


                    *  Near, far, wherever you are,
                       
I believe that the heart does go on.
                       
Once more, you open the door
                       
And you're here in my heart,
                        And my heart will go on and on.   *


                        Love can touch us one time and last for a lifetime,
                       
And never let go till we're gone.
                       
Love was when I loved you, one true time I hold to.
                        In my life we'll always go on.


                        Repeat    *


                        You're here, there's nothing I fear,
                       
And I know that my heart will go on.
                        We'll stay forever this way,
                       
You are safe in my heart,
                        And my heart will go on and on.

 

pretty boy

I lie awake at night
See things in black and white
I've only got you inside my mind
You know you have made me blind

I lie awake and pray
That you will look my way
I have all this longing in my heart
I knew it right from the start

Oh my pretty pretty boy I love you
Like I never ever loved no one before you
Pretty pretty boy of mine
Tell me you love me too
Oh my pretty pretty boy
I need you
Oh my pretty pretty boy I do
Let me inside
Make me stay right beside you

I used to write your name
And put it in a frame
And sometimes I think I hear you call
Right from my bedroom wall

You stay a little while
And touch me with your smile
And what can I say to make you mine
To reach out for you in time

Oh my pretty pretty boy I love you
Like I never ever loved no one before you
Pretty pretty boy of mine
Just tell me you love me too
Oh my pretty pretty boy
I need you
Oh my pretty pretty boy I do
Let me inside
Make me stay right beside you

Oh pretty boy
Say you love me too

Oh my pretty pretty boy I love you
Like I never ever
loved no one before you
Pretty pretty boy of mine
Just tell me you love me too
Oh my pretty pretty boy
I need you
Oh my pretty pretty boy I do
Let me inside
Make me stay right beside you

2005 年 12 月 29 日  星期四   晴天


"原本"訓得好爽嫁∼可惜...... 不安 分類: 未分類

  尋晚唔知咩事呀!訓得好舒服囉∼好耐未試過啦∼我醒左竟然係想再繼續訓囉∼之前都唔係o既∼哈哈∼仲發左好多夢添呀∼勁開心囉!好耐冇發過夢喇∼平時都係發吓明星夢or白日夢嫁咋!!哈哈∼.....不過比個電話嘈醒左lu∼呀魚打黎啦∼叫我起身做功課呀∼嗚嗚嗚...都知冇好屎啦∼好日都唔打比我...一打比我實係d唔好野啦∼我仲未訓醒嫁∼∼真係好舒服嫁∼不過見佢苦苦哀求我教佢做功課∼我就蝕底d起身刷牙洗面食返個靚早餐先再教佢啦∼哈哈∼今日心情都幾好丫∼哈哈∼

  搞掂好晒我d野之後咪打返比呀魚囉∼講吓中史d野啦∼講講吓又講左人地d野啵∼功課d野又擺埋左一邊∼講吓d私人野啦∼∼∼講到我電話都冇左電呀∼跟住我又做返自己d功課∼思考左好耐喇∼都係冇d咩頭緒喎∼之後又去左個廁所∼再出黎諗諗啦∼都係唔識∼跟住呀魚又打返比我喎∼諗到我頭都爆呀∼唔諗喇∼又比部腦吸引住呀∼走左去玩一陣先啦∼想輕鬆一吓先呀∼哈哈∼∼!!英文果個book report唔知點算好呀∼其實本書係好容易睇嫁∼只不過係我懶啫∼

  玩左陣電腦之後同媽咪出左去買野呀∼哈哈∼

  返到屋企繼續做功課呀∼仲有好多好多呀∼點算好呀??我沖涼果陣諗左d野呀又∼我到而家都仲記得o係醫院果度同過自己講過o既野!!我應承左佢∼∼一定要守返佢同我o既承諾呀∼∼嗚嗚...希望我做到啦∼

  我想搵人幫手幫我做d野呀∼唉!!唔知點解覺得自己好衰仔咁∼點算好呢?但係唔想就係唔想囉∼我又唔想拖又唔想呃住人喎∼唉!!

  人地唔同我講我都唔知今日星期幾呀∼我仲以為今日係28號添∼死緊喇我∼乜野都未搞掂好∼!仲走去玩喎∼玩到傻晒添∼唉!!!

  今年o既31號好想出去玩呀∼年年都o係屋企過∼又想出去唱通宵k啵∼哈哈∼!!好多野都想做嫁∼∼

 

2005 年 12 月 28 日  星期三   晴天


尋晚3點鐘先訓呀... 分類: 未分類

  尋晚出街之前同黎xx吹左陣水∼吹到唔想走添呀∼哈哈∼之後嗱嗱聲出去個fd屋企呀∼∼睇戲之前見到何杰聰同曾志偉呀∼嚇親我呀∼果陣我仲未見到佢地o既∼見到呀魚冇啦啦走開左先知咩事囉∼我見到曾志偉望住我笑嘛∼跟住我呆晒又望住佢笑囉∼∼哈哈∼勁搞笑呀!!∼跟住4個人去睇四眼雞丁呀∼幾好笑丫!之後返屋企啦∼都夜喇∼諗住想搵吓人傾吓電話啫∼打比人點知佢o係機鋪打緊機∼又嘈喎∼之後我cut埋佢線呀∼激屎人呀∼哼!!我成12點半返到屋企呀!媽咪問我咁夜先返去左邊到玩啵∼同佢講完就去左沖涼囉...沖涼果陣諗左好多野呀...

  沖完涼之後睇吓手機啦∼見到有來電o既...不過我都冇打比佢呀r∼send左個sms比佢囉∼不過佢都冇覆到我∼算啦∼∼∼∼唔理喇∼開陣電腦玩吓先啦∼見到好多我"以前"好想見o既人∼係"以前"呀!!不過而家見唔見都冇所謂喇∼......玩唔到個cam呀∼跟住叫我呀哥起身幫我插返d線啦∼佢鬧我呀∼哈哈∼

  玩左冇耐之嘛∼國曉投行喎∼唔想同我冷戰喎∼∼算啦∼我都唔記仇o既∼跟住同左2個人玩吓cam啦∼比國曉見到我呀媽呀∼!!我呀媽仲要唔知我同緊人玩cam∼仲要行埋d同我講野啵∼激屎我∼我之後即刻遮住個cam呀∼!!哈哈∼佢話我冇咩表情嘛∼引我笑呀佢∼∼勁傻囉∼哈哈∼!!

  原本我仲未想訓住嫁∼因為玩得太開心喇∼我講話"我唔講你都唔好訓呀"∼∼∼跟住佢同我講話點解唔得"我訓你都訓呀"!!我諗諗之後咪就吓佢囉∼跟住去訓lu∼∼∼∼∼

  今日11點幾12點起身呀∼好攰呀都係∼∼跟住聽到媽咪同呀哥o係度嘈∼好大聲呀∼咪出左去睇吓咩事啦∼我聞到d嗅o濃味喎∼原來係叮野叮o濃左呀∼咁都好嘈o既∼!!跟住刷牙洗面食早餐∼之後拎晒d功課出黎∼成11樣呀∼好多都係唔識啵∼點算好呀∼數學唔識呀∼文學果d又要做成2個幾鐘啵!!跟住唔做住lu∼玩電腦啦∼個fd打黎話叫我去抄功課啵∼不過我都唔出啦∼又唔想抄啵∼自己做咪仲好∼冇理到佢呀∼哈哈∼

  我玩到5點幾就開始做功課lu!!oh∼做左幾個鐘呀∼不過都係搞掂一樣咋∼唉∼∼勁多唔識做啵∼見到d數學就想喊呀我∼嗚嗚...之後果幾個鐘就一邊睇電視一邊做∼都係做左幾個鐘呀∼又搞掂一樣喇∼跟住就比人吹我去沖涼喇∼∼沖完涼又做左d啦∼不過都係做d唔做d呀∼又比電腦吸引住呀∼哈哈∼媽咪又話叫呀哥唔好比我玩住喎∼等我做晒d功課先準啵∼我咪話如果我做晒d功課呀∼都要成3,4日啦∼嗚嗚...哈哈∼不過我都係去左玩我o既電腦呀∼∼呵呵...

  你知唔知呀∼我沖涼果陣諗返起d野呀∼唔明點解會咁囉∼我諗緊一個問題,想話比人知嫁!不過我又好難開口啵∼我驚呀∼諗住搵人幫我講呀∼∼但係我又驚佢話我咩咩咩啵∼真係好煩呀∼我總會覺得佢會叫我自己同返當時人講嫁∼人地咁fd∼我都唔知自己想點喇∼我又唔想hurt到人啵∼點算好呀∼嗚嗚嗚...

待續.......

2005 年 12 月 27 日  星期二   晴天


點算點算.......... 不安 分類: 未分類

  今日起左身打電話比人........

  差唔多成個下晝都係好無聊∼∼但係開左icq呢見到d唔應該見o既野∼d人成日話我已經算好喇∼d fd話寧願佢一直都唔online,好像佢有online但係佢又唔add你果隻呀∼∼><”哈哈∼∼

  出左去睇四眼雞丁∼!不過有種唔跳點o既感覺囉...算啦!!

  12點幾返左屋企∼沖埋涼都1點喇∼好攰呀∼

2005 年 12 月 26 日  星期一   晴天


有d神智不清 不安 分類: 未分類

  尋晚先3點半訓得著∼又過比人地個sms又嘈醒左喇∼唔記得幾點先再訓喇∼今朝10點幾又係比人嘈醒成lu∼都訓唔返∼索性起身刷牙洗面囉...不過對眼仲係好攰好想尾埋咁!唔知仲乜野呀......

  過左聖誕節lu∼比自己o既限期都完左lu∼我自己都估唔到囉∼我之前仲要成日安慰自己,係佢忙啫係佢忙啫.....但係而家唔喇∼基本上係2個人黎嫁∼所以你話要唔要都罷呀∼做返朋友算啦∼∼哈哈∼突然之間個心o係度問自己:『點解會咁嫁呢?好彩我仲可以抽到身啫∼∼∼唔會好似之前咁囉!哈哈』

  今日唔知2點幾定3點幾出左去呀∼同媽咪去買吓餸囉∼哈哈∼一路行一路send sms呀∼買完野返屋企食左小小野囉∼過左幾個hours呀∼之後入左房訓覺∼原本唔係訓嫁∼寫日記呀∼寫返呢幾日發生左d咩呀我∼唔經唔覺都寫滿左2點有多喇∼我呢本都差唔多寫晒喇∼∼哈哈∼寫o係本簿果d好多都係真野∼仲好詳細添∼∼哈哈∼

  寫左冇耐,同人send吓sms啦∼開始覺得眼訓喎∼跟住訓左陣啦∼好一個sms嘈醒左∼之後唔訓lu∼打左比人傾左陣啦∼諗緊去唔去睇戲好呀∼!!仲係問號呀∼

  7點幾睇緊電視啦∼好衰呀∼細佬將我對毛毛拖鞋收埋左隻呀∼唉!!好衰呀真係∼我搵左幾個字都搵唔到∼跟住咪鬧佢囉∼佢自動搵返出黎比我呀∼∼哼!不過都污漕左呀∼嗚嗚嗚...真係慘呀hello kitty∼嗚嗚嗚...衰人黎嫁∼∼

  食飯果陣我都係冇咩胃口呀∼我真係傻左喇∼><”∼