等左好耐喇∼乜4日之嘛∼過得咁耐o既∼唉!!好耐未訓過覺喇∼又可以訓耐d啵∼攰屎人咩??下個星期一要大測中史呀∼星期二開始就考試lu∼!!好驚添∼我發覺自己o既中文水平差左好多呀∼唔知點解呢??唉!!點算好呀??救命呀....!!
呢幾日天氣又凍左喇∼凍屎人咩?訓覺果陣對腳勁凍啵∼傻嫁....得果11,12度到∼打機玩電腦果陣對手又硬晒啵∼嗚嗚嗚...
講返今日d野丫,第1,2堂係art呀∼勁悶喎∼魚魚冇返學呀∼小野講左囉...差咁d野呀∼唉!!悶悶悶....
第3堂係英文呀∼又係作文果d囉∼都唔知佢講乜∼佢講完跟住我地就作∼煩煩煩呀∼
第4,5堂係pe呀∼又要跑山呀∼!又凍又盛咁∼之前我整親果到又痛返呀∼跑跑吓右腳又痛返啵∼死喇死喇....跑完返去做咩體能喎∼激屎人∼跳繩果陣我係咁整到隻腳∼跳唔到呀∼跳2跳又整到∼頂!得果52吓∼之前有84嫁...對自己好失望呀∼唉!!跟住我唔理喇∼做晒4樣體能o既途中係咁同何倩泓&細尾傾計喎∼講吓呢d又講吓果d∼好搞笑呀∼
lunch果陣見到d唔應該見o既野囉∼身為pefect竟然咁做∼食野唔比錢∼佢地偷左幾盒飯走人呀∼唉!!收錢果個人又係傻o既∼睇緊d嘛!!比人偷左都唔知咩事啦∼真係慘慘呀......
數學堂好悶呀∼做左自己野呀∼不過都有聽書o既∼呀sir初頭教果d好容易∼所以我識呀∼好開心呀∼之後難果d就冇理lu∼
文學堂派返尋日測o既卷∼嘩!!!20分入面拎到4分呀∼哈哈哈∼∼不過份野真係好難呀∼∼唔識呀∼∼
中文堂先搞笑∼同隔離果個吹吓水∼講吓故仔...又講吓d私人野咁啦∼呀sir又話派卷喎∼我一睇...勁高"分"呀∼∼未試過囉∼60分入面拎得果8分∼仲要係個位數字添∼真係好樣衰呀∼頭果到拎得3分∼呀sir仲要話有人最小係拎3分∼果個咪係我囉∼∼係咁比隔離果個笑呀我....一頁紙拎得1分∼後面果到又係得1分∼∼係咁比隔離果個笑∼激屎人呀∼點解我d中文咁差o既∼∼∼唔制呀....!
放學嗱嗱聲走人喇∼不過見到d野囉∼又唔知真定假呀∼所以唔講住呀∼∼
返屋企聽陣歌∼攰得滯訓到o係疏化到∼竟凍呀∼但係我又唔願行喎∼之後凍左陣就去左個廁所∼點知又有人打比我∼跟住我又打返比佢∼比佢話左幾句呀∼唉!!
肚餓得滯落街買野食啦∼上返黎媽咪返左喇∼
夜d又打機呀∼上左隱呀∼停唔到添啦∼∼∼ |