colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 32
累積人氣: 12191
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 9 日  星期一   晴天


唔同呀sir面對面講野都唔知佢係咩人呀.... 開心 分類: 未分類


   今日返學果更都冇咩野丫∼幾好咁啦個心情∼返到去又係唔知死係咁傾計∼ 又係比miss話左幾句囉∼講完之後我地又係咁傾∼勁白痴喎講果陣d∼ 笑到我乜咁∼咁何倩泓話佢買電話果墫塊保護螢幕o既膠貼啦∼咁我聽到 佢話咩卡呀∼300蚊丫嘛!點知佢又話咩膠貼呀∼我話...嘩!!咩300蚊 呀!!咁貴嫁咩∼心諗係咪比人呃呀??點知又係我聽錯左囉∼原來係38蚊呀∼ 我覺得都ok o既∼!!哈哈∼∼   

  上到課室咁要收功課啦∼我收晒d功課喇啵∼諗住拎落去啦∼出到門之後聽到 miss叫呀魚個名啵∼其實我知佢係叫我嫁!只不過係叫錯左囉∼咁原本我冇諗 過應佢嫁∼咁係佢唔岩嘛∼嗌錯左∼佢嗌果個又唔係我喎∼點知我又衰丫∼望返入 個windown到∼見到miss隻手揮我喎∼唉!!唯有入返去睇吓miss仲 咩啦!!跟住miss講左d野叫我o係佢簿櫃拎d野上去∼跟住我又同miss講 你叫錯我個名∼我唔係劉燕如∼係蔡嘉欣呀∼∼跟住miss先醒起咋∼∼唉!!心 都淡喇∼之後聽完miss講o既野我又幫佢拎d野上黎∼心諗係咪自己攞黎衰呢?? 唉!!返上去又比何倩泓笑我喎∼勁樣衰呀∼∼仲有呀∼miss落堂果陣咪走o既, 佢叫我幫佢開門嘛∼咁我咪去開囉∼又整親自己隻腳∼miss又話我大頭蝦啦∼ 何倩泓又o係度係咁笑笑笑...勁樣衰呀∼∼!!我地文學堂自修呀∼呵呵...

  中史2堂呀∼要大測嘛!miss話派晒d野比我地睇多次啦∼又講緊工作紙d 野啵∼話我地放假放傻左∼∼比咁大個假期我地放∼做張工作紙都做到咁差∼唉!! 之後佢講解緊張w.s啦∼!我冇乜點聽o既∼點知miss嗌我答問題喎!!我 知死緊嫁喇∼果陣我真係唔知仲咩∼明明我自己答岩左個答案o既!!但係唔知仲乜 又講唔出口喎∼∼比miss話左2句啦∼∼∼到左測驗喇∼嘩...乜咁難o既∼ 大獲喇...!!唔識呀....實死緊嫁啦....冇望呀!!跟住測完又派返之 前測o既野喎∼∼∼哈哈,好開心呀∼20分拎15分∼有史以黎咁高分呢!!! 勁開心呀∼∼哈哈哈....笑到傻晒喇∼∼   

  2堂英文好悶呀∼唔記得做過d乜喇∼淨係知同何倩泓係咁傾傾傾囉∼∼d英文 都開始差落去喇....oh my god∼∼∼!!∼∼記得miss講左一句 勁好笑o既野囉∼佢一入門就話我地over exciting嘛!!仲話見到有 人玩得太過份∼有身體接觸添啦∼∼miss話好驚我地喎∼哈哈哈∼笑到我咩.. ...!!好激呀....!!

  到左食飯喇∼∼等左好耐呀∼勁hungry呀∼∼食飽飽陪何倩泓去罰企呀∼ ∼∼咁我地o係度chat啦∼∼chat chat吓miss行出黎∼咁我即刻 行開扮唔知咁∼廢時又比miss話傾計又要重頭再罰啦∼!!   

  數學地理中文堂冇咩野好講呀∼唔記得有咩發生喇∼∼

  放學去左同何倩泓補數呀!勁白痴呀∼咁呀sir拎左本書黎啦∼第一句就已經 話我喇∼∼吓吓疾住我喎∼咁呀sir佢話要買野飲嘛∼咁我咪多口講句話買埋比我 地飲啦∼跟住呀sir聽到咪嚇左一跳囉∼∼買完返黎飲啦∼我話仲咩唔買比我地啦 ∼∼佢又話留返啖比我地飲∼我心諗唔係呀嘛∼好尷尬呀...大佬...咁都講得 出呀∼∼!!我唔知點應佢喇∼∼之後又問佢熱定凍嘛∼∼∼佢話係凍o既∼我又問 佢點解唔飲熱呀∼佢話佢鍾意凍嘛∼講左一大堆野喎∼我真係頂佢唔順呀∼激屎人呀 ∼∼∼咁咪有得佢講囉∼∼開始講數喇∼∼都ok易o既∼∼呀sir叫何倩泓背條 公式出黎啦∼∼咁咪背囉∼∼勁好笑呀∼係咁錯晒∼∼呀sir又要o係度講笑喎∼ ∼∼何倩泓錯左好多次∼∼我又係咁笑笑笑...勁白痴呀∼!!3個人係咁串串串 串串串....痴左線咁...仲有好多野嫁∼不過而家唔係好記得d喇∼遲d記得 再打返落去啦∼∼哈哈∼∼   

  返到屋企咪聽吓歌囉∼好攰呀∼∼頭有d痛呀∼∼今朝都係咁嫁喇∼∼唉!!

  聽日開始考試lu∼第一日係英文呀∼∼哈哈∼好彩啫∼唔係咁難∼∼哈哈∼∼ 不過都係有d驚驚囉∼∼好緊張呀∼∼哈哈∼∼

2006 年 1 月 8 日  星期日   晴天


記錄晒d sms lu∼ 感動 分類: 未分類

  今日12點幾先起身呀∼原本唔想嫁∼訓得好舒服嘛!!不過樓下而唔知搞咩鬼喎∼晨咁早就傳黎咁大o既聲音去到我耳邊∼叫人點訓呀...傻嫁咩..??唔訓喇∼出去刷牙洗面算喇∼跟住就食麵∼溫左陣書呀∼好多野呀∼溫左陣我都冇心機喇∼做左自己野呀∼唉!!唔知仲咩今日冇咩心情呀∼∼今日自己寫日記落本日記簿到呀∼!!記錄晒d sms囉!嘩!!睇返原來我都send左咁多個嫁...不過我又諗起我之前del左咁多sms喎∼唉∼∼我抄晒落本野到呀∼1日最多send十幾個囉∼係咪好傻呀∼哈哈∼

  我d日記到而家為止都未有一篇係封鎖過o既∼如果係唔比得人知o既我就唔會打出黎∼哈哈∼不過好多都係講d唔講d呀∼等人估吓都好丫...嘻嘻...

  你知唔知呀!本小姐咪講過希望o係呢年可以對人冇咁多疑心∼唔會成日去唔信人咁∼!不過今年我都係做唔到呀∼因為心入面o既包袱越黎越大喇!!一年比一年重∼∼唉!!次次開心完∼得黎o既野又咪係冇左...個個都係呃人o既∼∼偏偏o係我最想你出現o既時候先黎走佬...算點先..?!次次到左我唔開心果陣d衰野又黎晒喎∼仲乜鬼呀??點解要咁玩我呢..?!

  我諗起以為d sms~~ 05年8月10號o既9:49分我收到一個sms∼其實我係開心嫁...不過冇同佢講啫∼∼17:54分又一個sms∼18:21一個∼18:26∼∼∼19:03∼∼05年8月12號21:21分佢比左個iq題我...05年8月13號10:35又黎左個sms∼11:17又一個sms∼∼∼05年o既8月16號20:56分∼∼呢個sms我唔會唔記得∼果日我冇聽佢電話∼一黎我唔想聽∼2黎我都唔知佢打過黎∼咁岩比我見到佢send sms黎先知∼∼因為果日o既尋晚發生左d野∼!!1:05一個∼∼∼1:13又黎多個∼∼其實我冇嬲到...只不過又係我唔信人o既關係∼∼sms講話:He is afraid me to leave him!!∼8 月18號10:53,,,,13:41∼∼∼∼∼∼∼跟住又話∼He can wait for me∼!!我聽到呢d其實係開心嫁∼∼∼∼但係而家都唔知仲咩咁o既∼Who didn't know all deceives me∼∼∼I asked you a question since that day∼∼∼You already changed∼∼你唔再係我認識o既你喇∼∼而家o既你我都唔會要∼∼!!

  唔打落去喇∼∼好驚.....

2006 年 1 月 7 日  星期六   晴天


訓得嘛嘛咋 感動 分類: 未分類

  尋晚都係訓得嘛嘛咋∼雖然係早左訓呀∼凍得滯訓都訓到唔係好舒服...唉...今日夜d諗住做晒d功課佢呀∼聽朝要起身溫書喇∼成百幾頁紙呀∼點算好呢??中史呀中史∼你放過我啦!!好唔好呀...?

  電話冇響過呀...?!

  今日一起身就去打機∼屋企冇人呀∼得我一個...媽咪又唔知去左邊喎∼覺得有d悶悶啫.....

  打左陣機眼都朦晒喇∼媽咪返黎...食左個麵∼同媽咪出左去買餸呀∼好重呀d野∼同媽咪去食下午荼呀∼平時都係媽咪自己一個人食o既∼今次多左我呀∼∼哈哈∼

  返到屋企就睇個電視呀∼勁好睇呀∼mvp情人呀∼angel好奸呀∼真係好想一巴車落去呀∼∼!!!cheap爆囉∼

  7點幾電視講青少年搵工做果d野幾好睇丫∼講吓考會考果d人o既心情∼又講吓d人點去接觸英文∼點去同人講英文∼好睇呀∼之後有個女仔好慘呀∼咁就講話個女仔個媽咪有左癌症∼所以個女仔要負擔晒屋企d家務∼!!個妹咩都唔知o既∼就乜野都唔做∼個女仔會考果陣呀媽病情惡化∼經常出入醫院∼o係會考放塝o既正日∼佢呀媽過左身呀∼勁慘呀∼睇到我都喊呀∼∼嗚嗚嗚...旁白講左句野:『咁細個就要面對失去呢個問題!!會唔會咩呢..?』!!我開始諗吓自己.........

  夜晚打邊爐呀∼跟住做吓功課睇吓電視囉∼

  聽朝要溫中史呀∼唉!!!

2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天


終於星期五喇 感動 分類: 未分類

  等左好耐喇∼乜4日之嘛∼過得咁耐o既∼唉!!好耐未訓過覺喇∼又可以訓耐d啵∼攰屎人咩??下個星期一要大測中史呀∼星期二開始就考試lu∼!!好驚添∼我發覺自己o既中文水平差左好多呀∼唔知點解呢??唉!!點算好呀??救命呀....!!

  呢幾日天氣又凍左喇∼凍屎人咩?訓覺果陣對腳勁凍啵∼傻嫁....得果11,12度到∼打機玩電腦果陣對手又硬晒啵∼嗚嗚嗚...

  講返今日d野丫,第1,2堂係art呀∼勁悶喎∼魚魚冇返學呀∼小野講左囉...差咁d野呀∼唉!!悶悶悶....

  第3堂係英文呀∼又係作文果d囉∼都唔知佢講乜∼佢講完跟住我地就作∼煩煩煩呀∼

  第4,5堂係pe呀∼又要跑山呀∼!又凍又盛咁∼之前我整親果到又痛返呀∼跑跑吓右腳又痛返啵∼死喇死喇....跑完返去做咩體能喎∼激屎人∼跳繩果陣我係咁整到隻腳∼跳唔到呀∼跳2跳又整到∼頂!得果52吓∼之前有84嫁...對自己好失望呀∼唉!!跟住我唔理喇∼做晒4樣體能o既途中係咁同何倩泓&細尾傾計喎∼講吓呢d又講吓果d∼好搞笑呀∼

  lunch果陣見到d唔應該見o既野囉∼身為pefect竟然咁做∼食野唔比錢∼佢地偷左幾盒飯走人呀∼唉!!收錢果個人又係傻o既∼睇緊d嘛!!比人偷左都唔知咩事啦∼真係慘慘呀......

  數學堂好悶呀∼做左自己野呀∼不過都有聽書o既∼呀sir初頭教果d好容易∼所以我識呀∼好開心呀∼之後難果d就冇理lu∼

  文學堂派返尋日測o既卷∼嘩!!!20分入面拎到4分呀∼哈哈哈∼∼不過份野真係好難呀∼∼唔識呀∼∼

  中文堂先搞笑∼同隔離果個吹吓水∼講吓故仔...又講吓d私人野咁啦∼呀sir又話派卷喎∼我一睇...勁高"分"呀∼∼未試過囉∼60分入面拎得果8分∼仲要係個位數字添∼真係好樣衰呀∼頭果到拎得3分∼呀sir仲要話有人最小係拎3分∼果個咪係我囉∼∼係咁比隔離果個笑呀我....一頁紙拎得1分∼後面果到又係得1分∼∼係咁比隔離果個笑∼激屎人呀∼點解我d中文咁差o既∼∼∼唔制呀....!

  放學嗱嗱聲走人喇∼不過見到d野囉∼又唔知真定假呀∼所以唔講住呀∼∼

  返屋企聽陣歌∼攰得滯訓到o係疏化到∼竟凍呀∼但係我又唔願行喎∼之後凍左陣就去左個廁所∼點知又有人打比我∼跟住我又打返比佢∼比佢話左幾句呀∼唉!!

  肚餓得滯落街買野食啦∼上返黎媽咪返左喇∼

  夜d又打機呀∼上左隱呀∼停唔到添啦∼∼∼

2006 年 1 月 5 日  星期四   晴天


今日果d野比人聽到呀∼ 感動 分類: 未分類

  今日第1,2堂係地理呀∼好眼訓喎∼尋晚玩得夜得滯啦∼上堂又冇釣魚o既∼只不過係悶悶地咁啫∼∼!~!

  英文堂好攰呀∼訓左o係table到∼∼聽佢講書囉∼

  中文堂作文呀∼嘩!!講起我o既目標就真係笑屎人呀∼果陣我好似發緊夢咁∼係咁老吹我d野喎∼不過又唔係老吹o既∼我由細到大都係咁∼我有邊個fd唔知我o既目標丫∼∼哈哈∼講吓明星夢呀果d囉∼又想嫁個有錢人呀∼勁好笑∼乜都講一餐∼∼

  2堂文學呀∼冇啦啦要測咩野喎∼不過都好丫∼唔係上堂呀∼測飽佢啦∼

  中史堂就仲好笑∼miss一講到5胡16國∼我就即刻諗到勁歌金曲果個5五湖4海喎∼!!勁好笑∼搞到我成日側埋一邊笑∼miss又要行埋我面前寫野∼唉!!笑吹成堂呀∼上堂上到4點鐘到啦∼即刻去補測地理∼點知miss又唔o係度喎∼激屎∼不過好彩佢有比時間我地溫啫∼順利過左關lu∼哈哈∼成個人都鬆晒呀!

  放學果陣發生左d野呀∼果時我都唔知囉∼點知佢打比我果陣.....唉!!其實又唔好咁認真o既∼我講過,但係我都係講笑∼唔會鍾意佢o既∼唔好誤會呀∼∼但係聽完呢件事都唔係咁開心o既∼不過算啦∼!!呢件事一定係佢而起啦∼如果唔係佢o係禮堂咁大聲係咁講講講∼又使比人聽到咩??最衰個計劃唔多成功啦∼∼成日都痴住晒喎∼煩屎人呀∼