colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 22
累積人氣: 12181
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 2 日  星期三   晴天


o係學校食飯飯呀 分類: 未分類

  我唔鍾意d人講一套做一套呀∼好衰呀!!

  o係學校食飯飯呀∼

  調左位lu∼林聖傑走左呀∼真係慘呀∼冇得玩添∼∼嗚嗚嗚....

2005 年 11 月 1 日  星期二   晴天


激屎人呀 呆滯 分類: 未分類

  好彩miss話唔調位住咋∼唉...我坐得耐∼對個位有感情呀∼唔制呀∼我唔要搬呀∼嗚嗚嗚...

  今日比個屎人吳婉菁玩野呀∼咁我玩緊呀詩嫁嘛∼點知佢又要走埋黎幫拖∼前面有男仔嫁嘛∼佢竟然掀起我條裙∼好彩睇唔到D乜咋∼唉...

  補測地理先激氣呀∼測左3次先得∼佢問果d問題都唔知明o既∼佢問果d野仲要係成頁紙o既∼分明係要我地背左佢啦∼好彩我有睇到啫∼如果唔係..下個星期二斬仲測緊呀∼哈哈∼我地3點9測到5點幾先走人呀...未測之前我地睇住miss係咁鬧d學生∼好惡呀∼真係串到冇野好講囉!!見到個f1仔真係慘喇∼∼

2005 年 10 月 31 日  星期一   晴天


萬聖節快樂嘛?? 開心 分類: 未分類

  今日係萬聖節呀∼唔知大家開心嘛??收到糖呀chocolate呀果d囉∼都算係開心o既∼不過就係差左d野囉∼冇得出去玩呀∼聽日又要返學喎∼唉...

  聽日要調位lu∼搞到好唔捨得而家個位添∼我有好多人都好唔捨得呀∼∼唉...玩慣左真係唔想分開呀...

一場誤會

對你暗戀者差太多 自毀高手好叫座
而平日你凝望我 這卦象一眼可殺死我
你也許疏離到不能再疏 我竟多心想太多
像期待愛情路過 至義無反顧被你教唆

*我到底寂寞過盛 才謝絕冷靜
 多麼想以眼淚換來同情
 日日算命 連命中注定 一堆虛構溫馨

 自我敏感 誤會戀愛降臨
 從未發生 交不出初吻
 從來沒有 情人會行近
 日落黃昏

 誤會你有心 日夜苦惱自尋
 想得近 卻遠得過份
 無聊像我 無聊當名份
 亦是吸引

 我也許孤獨到熄滅了燈
 覺得彼此過得更親
 戀愛妄想症 錯覺還是吸引*

你我的戀情也一場錯麼
擦出火花不算多
沉迷易惹人犯錯
我愛慕可愛又有錯麼

REPEAT *

2005 年 10 月 30 日  星期日   晴天


今日好早起身呀 熱情 分類: 未分類

  我朝早7點幾就起左身喇...唔知點解好想聽吓歌玩陣電腦呀...所以玩返陣先囉...真係早呀可...?  不過玩多陣我就會覺得眼訓嫁啦∼

  呢排我又煩惱喇...勁多野諗喎,諗極都諗唔完囉...我自己都想快d解決左佢嫁...但係我又冇咁o既能力喎∼ 講左o既野又做唔到?算點喎嫁陣...我唔係玩嫁囉...我成日都希望你搵日得閒咋...

  今晚本小姐出去呀...會夜d先返黎嫁...等到我o既就等啦∼等唔到o既就走人啦...哈哈∼∼  天氣凍左呀∼病都病都多左呀...大家要小心身體喎∼費時要朕操心嘛呀...哈哈∼∼

我好鍾意呢首歌呀...各位得閒o既去聽吓啦!想要o既咪問我囉...我send比你呀∼哈哈∼

  今日玩得好開心呀∼仲好熱鬧添呀∼玩到乜咁∼吓吓都要咀喎∼大家唔好誤會...唔係我咀呀∼哈哈∼∼仲見到好多人添啦∼

《趕你走》

作曲編曲:張文濠
填詞:小優
主唱:ANGUS


不愛拖  不要拖  抱著你但我覺得生疏
相見多  從沒幫助  無謂抱住了什麼愛什麼

已是太擠迫  當是我失色  沒出錯也未算得是無敵
你是愛他的  誰能沒感應  顧念我如何找新刺激

*一手推開女朋友  下決心趕你走  免得你埋頭衡量哪位優秀
    我自作自受  當追上潮流  貼近氣候我都想放手
    放棄是成就  誰話荒謬  誰亦再沒法話我重色輕友
    所有事重頭  也不可補救  結局是殘酷不必太通透

錯在你不好  錯在我都好  沒感覺老實放開沒難度
你越要清高  神情越苦惱  算吧  我投降不跟你賭

Repeat *

即使再撐下去  亦覺得心虛  隔膜前  誰能毫無顧慮
誠信粉碎  何必當樂趣  讓我乾脆

一手推開女朋友  下決心趕你走  免得你埋頭衡量哪位優秀
我自作自受  當追上潮流  數萬對伴侶剛響應分手
你我亦難受  誰沒感受  無奈也是要突破心理關口
不要望回頭  也不必追究  我會認愚昧不准你內疚

2005 年 10 月 29 日  星期六   晴天


聽日又出去呀 鬱悶 分類: 未分類

  今日睇黎都係好忙嫁喇∼要做晒d功課佢呀...之後又要溫晒書咁啦,因為聽日要出去呀!!勁多野做喎∼唔知今個halloween邊個想同我出去玩呢??我又諗唔同想同邊個去喎...我好記得之前過o既halloween嫁..算幾好o既,不過去黎去去都係去尖沙咀囉...又係行呢個星光大道呀,好似係我第一次行o既!!∼咪就係上年之嘛∼3個女仔...一大班男仔咁啦!!哈哈...好玩呀可??不過今年可能冇得去喇,呢幾日好忙呀...正日o既halloween係星期一黎嫁...費時出啦,又驚呀媽鬧我咁夜仲出街,費時呀媽擔心啦,可??如果今日o既夜晚11點我應該可以出去,聽日就唔ok lu∼哈哈∼我好想去一去蘭桂坊呀!!哈哈∼不過果度好集呀...

  原來我細佬唔知聽日要出去嫁∼真係好傻呀∼咩功課都未做喎...佢真係好麻煩呀!!媽咪返黎果陣都話佢傻呀∼我地成個月前都已經講定左啦∼佢而家先知...遲唔遲d呀??真係傻得佢丫......

  今晚有宵夜食呀∼好耐冇食過喇∼哈哈∼跟住又肥左d嫁喇∼哈哈∼

  mvp情人好睇呀∼逢星期六o既5點半呀∼勁正喎....

  我睇左本書講d星座d野嫁...唔知點解我好信呢d野嫁喎...星座書就咁講話雙魚座o既女仔好單純好天真,唔知d人有冇覺得我係咁呢??本書仲話雙魚座同雙子座o既人係唔夾嫁...萬一雙魚座o既女仔鍾意左雙子座o既男仔呢...一定會好傷嫁...其實我都有咁o既認同囉......