唔經唔覺都就黎10月lu∼我地冇傾計都有幾個星期喇∼因乜解究呢?係咪代表唔再愛o既意思呢??又唔可以話愛o既...應該係鍾意掛...又可能本身就唔係鍾意呢!哈哈∼呢個答案冇其他人知,淨係得你自己先會知囉...真係要諗清楚喇∼一失足成千古恨呀...我之前先做完千古罪人,唔想再發生∼唉...上當年d野都真係唔想提...希望再可以快d過埋呢年佢啦∼5月開始我就已經唔得喇,一次又一次咁比人呃!
今日上堂幾好玩丫...幾開心吓∼但係開心還開心呀...我地玩到比miss係咁啤住我地呀...英文果個miss又係咁啵...唉!睇黎我今年真係曳左唔小喇!成日都比老師話我地多野講嫁啵∼chatterbox呀∼哈哈...
中史堂miss又差d講錯我個名喇∼勁樣衰囉∼我個名又唔係難記喎∼點解miss咁都會記錯嫁∼miss仲好鍾意改人地名添∼次次叫人答問題果陣都叫左名o既∼勁好笑囉....哈哈哈哈∼∼
中文堂派左好多練習過我地做呀∼仲以前淨係睇書咁簡單∼點知原來有野要做嫁...唉,又要重到死啵∼學校d資源真係唔充足喇∼搞到我成身都腰酸背痛咁!!班主任都腰酸背痛∼仲話佢都要去睇醫生∼咁我地呢??日日咩住咁多書...又要厚又要重∼個校長有冇諗過我地咩感受嫁...!!
救命呀......... |