今日中文堂先過隱呀...同何倩泓係咁笑,我初頭都唔知佢仲乜笑嫁啵∼勁傻囉!笑笑吓又搞到我都笑埋一份∼哈哈∼差唔多成堂我都冇聽過書∼基本上我對古文冇興趣囉,哈哈∼冇聽lu∼><∼跟住呀sir話有一個同學做果張ws做到好亂丫嘛∼我幾驚係自己呀∼好彩唔係我啫∼哈哈∼係我o既話實比人笑啦!!
跟住數學堂又係玩∼一邊聽書一邊玩囉∼頭幾個字就係玩∼之後咪好認真聽書囉∼哈哈∼呀sir攞本書打我個頭呀!佢話我緊係唔識啦,上堂又係咁玩∼講完又唔聽...唉,我都知係我o既錯嫁喇∼所以之後就乖乖地咁聽書囉...大至上都ok∼淨係唔識聯立方程啫,哈哈!!好過上年嫁喇∼真係開心仔喇...
美術堂我都專心畫畫呀∼因為我想快d完成佢囉...搞到幾堂喇∼畫到我手都軟,又難油顏色啵,都唔知點搞掂喇...
放左學就去同菁菁買喇叭囉...跟住又見到碧碧買返部新手提呀,佢唔知o係邊到整唔見左呀...買完咪去左碧碧屋企囉∼跟住落公園打返場波,點知我地一去到就比個死人呀伯話喇∼我頂佢丫...咁佢地咪爆晒粗鬧佢囉,點知佢自己又話驚左我地所以咪拎埋d雀走囉∼驚死我地整到佢d雀...痴線嫁!!我幾激氣囉∼我地d野又關佢咩事呢?我呀媽都未管到佢就黎管我地...超!!!!!
返屋企咪食飯飯囉...之後做地理功課,我差d訓著左呀...本野都比我扎巢左呀∼哈哈∼勁眼訓啵∼跟住我又諗起呀魚上堂釣緊魚果個樣呀∼勁好笑喎∼做好功課咪玩電腦囉!唉...其實我有d野都真係唔知點算好喇...完喇完喇∼冇喇冇喇∼add我都冇應呀,會唔會好出奇呢??唉...總之好煩啦∼當我小器啦吓...... |