colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 16
累積人氣: 12175
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 24 日  星期六   晴天


今日去左補飛 不安 分類: 未分類

  今日晨早10點幾就起左身喇∼都訓唔到lu∼可能尋晚早左訓啦...跟住刷牙洗面食早餐玩電視囉∼幾正吓啦∼跟住卉卉同我講返尋日d野嘛∼話要我今日一定要浦頭喎,我原本都唔想出嫁喇∼但係我唔出佢地就會星期一黎搞我嫁喇∼所以咪出去一陣先囉∼

  出到去就上左菁菁屋企啦∼我地未問過佢嫁,咁咪o係佢門口隔離個樓梯口到打電話過佢囉∼我都聽到菁菁聽電話o既聲∼勁好笑∼跟住佢話ok咪即刻禁佢門鐘啦∼哈哈!!入到去咪打牌囉∼原來碧碧唔識打麻雀嫁..勁好笑∼6索睇錯左做9索∼唔知佢真係睇錯丫∼定係分唔清囉∼勁多笑野囉...!!

  跟住打到4點半咪走人囉∼碧碧比佢呀媽煩住丫嘛∼話要佢早d返屋企嘛!咁我地咪走人囉∼之後卉卉話試吓由葵興行落去大窩口喎∼咁我唔係好識啦∼卉卉帶我行囉∼哈哈∼我地幾英勇呀∼3號風球都o係街到周圍行...勁大風喎∼卉卉都揸唔實把遮呀∼行到一半先好笑∼我跟本笑到行唔到...果陣又大風喎∼覺得自己真係好白痴∼竟然自攞黎衰...但係又覺得好好玩喎...哈哈!!!

2005 年 9 月 23 日  星期五   晴天


唉..係我衰∼我放人飛機呀!! 鬱悶 分類: 未分類

  今次我大獲喇∼放左2次飛機喇∼點算呀∼碧碧同卉卉好似唔知點咁∼我星期一返到學校實比佢地搞嫁∼我死緊嫁喇∼!!

  今日上堂都ok o既∼係有d眼訓咁啦∼上完pe堂勁攰囉∼又有新體能要我地做呀∼勁辛苦呀∼!!

  今日放學呀∼比呀sir發現左我擺書o係櫃桶到呀∼佢話要話比班主任知啵∼搞到我拎d書拎到死死吓咁滯∼好痛呀隻手∼

  前幾日先好笑喎...咁我地想去廁所丫嘛∼點知行到去有個男人走出黎啵∼我地咪話囉,好奇怪咁問點解會咁嫁??咁我地入廁所果陣先知原來佢係o係女廁隔離果度門行出黎o既∼勁好笑囉!個男仔都好尷尬囉∼個樣好無奈咁啵...咁我等緊何倩泓柯完尿出黎丫嘛∼咁個男仔仲o係出而啦∼咁我咪拎轉頭望吓佢啦∼點知佢一邊執野一邊望住個女廁∼佢望左我一眼我又望左佢一眼...我即刻閃避喇啵∼唉!!等緊o既期間有個女人柯柯吓尿跌左個電話出黎啵∼有個人話佢柯到連電話都跌出黎∼勁好笑∼原來個男仔識果個女人嫁∼都唔知果個係咪佢呀媽黎o既∼哈哈哈哈...

2005 年 9 月 22 日  星期四   晴天


慘喇~ 分類: 未分類

  點解會咁嫁??搵左成個鐘都搵唔到∼咩野黎嫁∼擺左去邊呀??天呀∼我唔想搵唔到呀...救命呀∼唔好玩我啦∼搵唔到我會死嫁...唔該你比返我啦...好煩呀∼為左呢d小小野都煩到乜咁...∼∼∼∼∼∼∼

  尋晚我算係激氣啦,跟住又係咁發脾四喎,唔知d人點諗呢??我其實唔係有心嫁...唉..!!!!!!!!

2005 年 9 月 21 日  星期三   晴天


扮到乜都唔知... 鬱悶 分類: 未分類

  今日中文堂先過隱呀...同何倩泓係咁笑,我初頭都唔知佢仲乜笑嫁啵∼勁傻囉!笑笑吓又搞到我都笑埋一份∼哈哈∼差唔多成堂我都冇聽過書∼基本上我對古文冇興趣囉,哈哈∼冇聽lu∼><∼跟住呀sir話有一個同學做果張ws做到好亂丫嘛∼我幾驚係自己呀∼好彩唔係我啫∼哈哈∼係我o既話實比人笑啦!!

  跟住數學堂又係玩∼一邊聽書一邊玩囉∼頭幾個字就係玩∼之後咪好認真聽書囉∼哈哈∼呀sir攞本書打我個頭呀!佢話我緊係唔識啦,上堂又係咁玩∼講完又唔聽...唉,我都知係我o既錯嫁喇∼所以之後就乖乖地咁聽書囉...大至上都ok∼淨係唔識聯立方程啫,哈哈!!好過上年嫁喇∼真係開心仔喇...

  美術堂我都專心畫畫呀∼因為我想快d完成佢囉...搞到幾堂喇∼畫到我手都軟,又難油顏色啵,都唔知點搞掂喇...

  放左學就去同菁菁買喇叭囉...跟住又見到碧碧買返部新手提呀,佢唔知o係邊到整唔見左呀...買完咪去左碧碧屋企囉∼跟住落公園打返場波,點知我地一去到就比個死人呀伯話喇∼我頂佢丫...咁佢地咪爆晒粗鬧佢囉,點知佢自己又話驚左我地所以咪拎埋d雀走囉∼驚死我地整到佢d雀...痴線嫁!!我幾激氣囉∼我地d野又關佢咩事呢?我呀媽都未管到佢就黎管我地...超!!!!!

  返屋企咪食飯飯囉...之後做地理功課,我差d訓著左呀...本野都比我扎巢左呀∼哈哈∼勁眼訓啵∼跟住我又諗起呀魚上堂釣緊魚果個樣呀∼勁好笑喎∼做好功課咪玩電腦囉!唉...其實我有d野都真係唔知點算好喇...完喇完喇∼冇喇冇喇∼add我都冇應呀,會唔會好出奇呢??唉...總之好煩啦∼當我小器啦吓......

2005 年 9 月 20 日  星期二   晴天


好激氣 無奈 分類: 未分類

  今日勁激氣囉∼比陳燕萍林聖傑佢地話呀!成日都攞我去同人地比∼嫁陣比咩啫∼我就係就...又關人地咩事呀...勁嬲囉∼不過我大人有大量唔同佢地計啫∼哈哈∼

  今日呀魚話msn呢7.5果個話好好玩啵∼都ok o既∼哈哈∼有錄音嫁..哈哈∼幾正吓呢!!!嘩...酒店風雲都幾正吓嫁啵∼個chloe好搞笑呀∼自己推左人地出去∼點知自己比車撞親...勁好笑∼抵死呀抵死呀...呵呵...

  你知唔知我諗緊乜嫁...野可以亂食...但係野就唔可以亂講喇∼我唔鍾意人地咁樣同我講野囉,睇完我都唔想應喇∼我淨係講左一句野:『你唔講以後都唔好講』!!我勁激氣囉∼哼......我講完佢都應過我喇...衰人呀!!!