今日同魚魚出街街呀∼都幾開心嫁∼我地搭地鐵出旺角玩呀∼咁隔離有一個呀叔啦∼佢\拎住一大袋野∼應該係做果d速遞o既∼我同呀魚傾傾吓傾佢\冇啦啦好大聲咁咳...我地冇理到啦∼咁過左幾個站喇∼佢\又咳多次∼咁我地咪講囉∼佢\又咳多次喎∼完全唔似咳咁囉∼好似係特登整d聲出黎咁∼搞到我地都唔好意思咁望吓佢\∼d人都望住佢\呀∼唉...我地又傾吓計啦∼傾到差d唔記得左睇到咩站,唔記得左要落車呀∼好彩我突然醒起睇吓咩站先咋∼如果唔係就..哈哈∼去到旺角站啦∼出到去勁多人啵∼我地第一個目標咪去左朗豪坊囉∼都真係勁大∼勁多野睇咁啦∼不過好多都唔岩我地囉∼哈哈∼行到有d唔耐煩咁∼雖然d野係靚,好可惜係貴左d呀∼呵呵...呀魚話好驚果d長電梯喎∼佢\有d畏高咁∼話好驚喎∼哈哈∼我咪拉佢\去搭果條長電梯囉∼笑死我呀∼
之後咪去左旺中囉∼點知呀魚唔記得點行∼我地咪亂咁行囉∼又比佢\行得岩啵∼入到去迫爆人呀,係咁迫係咁迫囉∼我地一邊玩一邊講野又一邊睇衫褲鞋&袋呢∼哈哈∼買左件衫呀∼呀魚睇d熊仔袋呀∼90蚊咋∼價錢都算係ok o既∼我都想買個袋嫁∼不過又冇買咋∼跟住咪同呀魚去左女人街囉∼都幾多野睇嫁啵∼行行吓又有d口渴喎∼買左杯走珍珠o既珍珠奶茶飲呀∼飲飲吓好似有d怪啦∼個胃有d痛啵∼唔係好痛呀∼所以都頂都∼跟住呀魚又話有小小喎∼我咪拍吓佢\背隻囉∼點知佢\又拍吓我啵∼有d想嘔o既感覺呀∼加上個邊又有d焗喎∼有小小頭暈咁∼咁我地咪冇同人迫囉∼行出面呀∼行都行得快d...哈哈∼之後就走人lu∼o係地鐵站出面坐左陣∼點知隔離有個細路同個呀婆喎∼咁我地咪比左個位佢\地囉∼點知呀魚又話唔想上地鐵住∼但係又冇位坐∼我咪話佢\係咪衰呢∼賴偉大咩∼又係佢\自己比個位人地坐∼唉...算啦∼返到屋企先知梁天聱send左個sms比我∼我冇覆到呀∼跟住入左去沖涼囉∼舒服到乜咁∼之前咪出黎玩瘧陣電腦囉∼見到佢\玩電腦咪傾左陣囉∼哈哈∼之後我冇同佢\講88就off左喇∼><∼怪怪的咁∼呀哥出左去同班fd食飯呀∼佢\話佢\個fd要去加拿大讀書呀∼所以咪一齊食飯傾吓計咁啦∼哈哈∼
之後屋企o既問題...搞到唔係咁開心囉∼煩死人喇∼ |