colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 15
累積人氣: 12278
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 4 日  星期日   晴天


去左呀婆屋企呀!! 驚訝 分類: 未分類

  今日咪12點幾起身囉∼簡直係唔想起身呀∼訓到好舒服呀!!不過去呀婆屋企之前要搞d野先!電話又冇電喎∼咪差左一陣囉∼唉...時間緊迫o既關係!呀細仲衰∼我地個個換晒衫,佢仲坐o係度打機,到左媽咪出門喇∼佢先嗱嗱聲去換衫走人∼出門之前我都講左會落雨啦∼佢走人果陣先話去搵遮∼煩屎人呀!∼去果陣真係趕急喇∼吓吓都係快字咁∼好攰呀∼!

  跟住到左咪上去屋企囉∼點知又冇人喎∼佢地落左茶樓飲茶呀∼!咪落去搵佢地囉∼呀婆話舅父o係屋企嫁∼只不過係訓緊覺啫!哈哈!搞到我地周圍行∼上到屋企咪睇吓電視囉∼又係足球台呀∼英格蘭對威爾斯呀∼1:0呀∼哈哈∼都幾好丫∼跟住又睇咩軍曹呀∼好搞笑呀∼睇睇吓媽咪又話叫我落街買野∼咁咪順便買埋呀魚份present囉!哈哈∼

  7點幾食飯飯呀∼幾好味丫∼食飽又係睇電視∼榮舅父咪同呀婆媽咪佢地整緊野囉∼呵呵...!!等到9點幾咪走人囉!!好攰呀!!

  今次我地又分開行呀∼媽咪同大哥呀∼我,細佬,2佬一齊行呀∼睇吓邊個最快返到屋企嘛∼上次媽咪快過我地嘛∼今次倫到我地快d喇!!哈哈∼

  返到屋企玩電視睇電視咁啦∼等沖涼呀!!

2005 年 9 月 3 日  星期六   晴天


出街街呀! 滿足 分類: 未分類

  今日又係比屋企人嘈醒左呀!成日都有電話打黎嫁,又要傾到咁大聲喎∼唔煩就其啦∼又訓唔返喎∼索性咪起身囉∼刷牙洗面食早餐∼哈哈∼不過起身冇耐好似有d頭痛咁∼冇理到呀∼之後咪打機聽歌聽呀媽講野囉∼就咁就過左幾個鐘頭lu∼!!

  呀媽話叫呀哥出去剪頭髮跟住再去拎18歲身分證喎∼我同媽咪出左去問吓啦∼點知要去到長沙灣果邊先有得換∼而且星期六係開朝早o既∼咁咪  打返比呀哥同佢講囉∼費時佢等我地啦∼跟住我同呀媽咪行吓街街咁囉∼媽咪話我成日整個頭喎∼咁我d頭髮飛起左嘛∼唉...算啦∼我地咪去左買餸囉∼買完野返屋企喇∼返屋企o既途中見到1個細佬咩住個呀妹跑啦∼點知個呀妹成個跌左落地吓啵∼喊啦∼唉...個呀媽點搞嫁∼比d鈿佬係咁玩喎∼卒之咪搞出事囉∼個呀妹喊得好大聲呀∼!!聽到都唔知點呀喇∼

  返到屋企咪食吓野囉∼飽飽呀∼之後唔跳點解覺得好攰好眼訓喎∼個頭又有d痛∼咁咪訓左落梳化到囉!訓左陣又比人嘈醒∼咪走去沖涼囉!舒服晒lu∼睇吓殘酷一叮呀∼勁好笑喎∼果個唔知咩男人唱咩忘情水呀∼普通話又唔似普通話∼唱到唔知乜咁∼d舞步又掂喎∼自己老作落去o既∼勁低b呀∼跟住有3個妹妹仔∼勁傻囉∼有個就唱周杰倫o既歌果個女仔啦∼初頭以為佢係男黎嫁∼哈哈∼唱得幾好丫∼!!不過我都係鍾意果個台主多d∼我鍾意睇人玩變魔術呀∼好勁呀∼我都想學呀!!嘻嘻...

  跟住咪一邊食飯一邊睇海底奇兵囉∼第3之lu∼不過睇落都幾好笑呀∼睇完又睇都唔算悶∼哈哈∼><∼開心仔∼

  聽日要去婆婆屋企到食飯呀∼唉...有d唔想出添∼><∼

2005 年 9 月 2 日  星期五   晴天


今日係返學o既第二日∼ 開心 分類: 未分類

  唉!得果3本書∼都重屎人喇!!尋晚都算早左訓喇∼原本係訓唔著嫁∼我係咁煲果本小說∼睇睇吓卒之學得好攰咁就訓左喇∼點知訓左都有2,3個鐘啦∼果陣都3點幾喇∼冇啦啦醒左啵∼之後又訓唔到∼唉...好彩碌碌吓又訓到啫∼如果唔係o既話我就眼定定睇到天光嫁喇∼哈哈∼我未訓夠個鐘就響喇∼唉...咁快又6點半lu∼原本想叫呀媽起身先嫁∼不過算啦∼等我刷完牙洗完面先啦∼果陣佢應該識起身嫁喇∼><∼哈哈哈哈哈...

  換衫衫返學lu∼今次倫到我等呀詩喇∼佢遲左班車嘛∼所以耐左d囉∼之後咪又同呀詩去買支water囉∼一路行一路吹水咁啦∼勁多野講喎∼冇返學咁耐大把野想同佢講呀∼哈哈∼咁呀詩前果日問左我一個問題嘛∼點知今日比我估中左喇!!其實我有諗到佢嫁∼但係我以為呀詩唔會咩囉∼哈哈∼<咁又知左個秘密lu>∼又係一邊行一邊吹水∼去到學校門口見到好多人呀∼以為遲到添∼點知唔係喎∼呵...好彩好彩∼!!入到去見到細妹呀∼晨早知佢實會笑我嫁啦∼話我個頭好型...好飛女feel咁喎∼哈哈∼跟住陳燕萍又話我個頭好7喎∼唉...佢講果d野真係好直呀!搞到我都唔知點咁,好彩我大人有大量∼唔同佢計較咁多啫∼哈哈∼呢個天氣又熱又焗∼果個咩副校長竟然要我地等到全校d人走晒先走最後∼熱死人喇∼細妹又唔舒服喇∼好似中暑咁∼面清口唇白...睇見都驚呀∼佢尋日返學都係咁嫁喇∼今日係第2次lu∼好危險呀,如果再企多陣我都可能會暈低呀∼!唔係講笑嫁∼我之前都試過∼但係冇細妹咁勁囉∼><∼

  我地去左hall果度聽校長講開學禮d野∼好悶喎∼我又坐前排∼唉!!想訓都訓唔到呀∼我聽到miss唱校歌果陣幾大聲∼又唱得好好聽喎∼勁好笑呀><!!

  上到課室咪講野囉∼又聽吓miss講野咁啦∼頭果5堂都幾悶吓嫁∼對住miss囉∼不過又唔係唔好o既∼講講吓又話要揀科長喎∼咁miss話我地雖然乖,但係話我地唔夠投入唔夠積極!要迫o既先肯做∼咁佢話有冇人肯自願做中文科長啦∼咁實冇人話肯嫁∼!咁個miss咪點人囉∼點中左呀魚喎∼咁我即刻遮埋半邊咀笑佢啦!哈哈!之後又話英文喇啵∼我果陣諗緊miss好可能會點我啦∼佢見到我成日都咁多野講∼咪望左我兩眼囉∼我都望吓佢∼因為受到呢個眼神o既接觸∼miss同我講話:『!咁就你啦!』...我聽完第一個反應係"吓"左聲囉,成班o係度笑啦∼我話我唔掂丫嘛∼實做唔黎∼跟住miss話唔好推喎∼我逼於無奈就答應左佢喇!唉!!原本細妹想拖人落水叫miss揀楊卉做科長嫁∼點知到佢自己做左西史科o既∼碧碧就比細妹推左落水lu∼哈哈∼勁好笑喎∼!!揀完咪聽吓佢吹水囉!差d訓左呀∼!!哈哈∼勁悶喎∼佢講會考d野嘛∼><∼

  lunch去左食kfc呀∼食飽飽咪搭的返學校囉∼見到曾志偉佢地囉∼呵...跟住又同高妹佢地吹水囉∼冇見咁耐靚女左囉∼<哈哈>∼高妹又好似高左呀!打鐘上堂lu∼數學係歐sir教呀∼!勁好玩勁好笑喎!佢問我地知唔知咩叫因式分解喎∼我緊係唔識啦∼因為我對數學呢d野真係唔多清楚∼!咁佢講丫嘛∼我都明d o既∼我坐咁前∼野都聽得清楚d∼上堂都留心d嫁!!佢同我地講數學其實唔難∼做多d就得啦嘛∼呵呵..我心諗一時間點記得咁多呢?今次死緊喇∼其實呀sir講果d野都幾有道理!

  今日終於知道咩叫文學lu∼!miss問咩叫文學嘛!我咪答文學係用文字黎抒情o既∼!岩左呀∼開心仔∼^^∼miss話呢幾日都會幾忙吓嫁∼好多野要做喎∼∼!驚驚添∼但係我好留心上堂呀∼聽完miss今朝講果d野嘛∼突然想努力d啵∼你話我係咪傻左呢?我竟然會有呢個諗法呀∼哈哈∼中文堂呀張sir又講會考d野嘛∼好難呀∼又話點點點咁∼唉...點算好呢?唔努力d都唔使指以升到中六呀∼就算真係比我岩岩好升到中六∼都唔一定直升中七上大學呀∼驚驚呀∼如果真係唔掂又話搵大學生補習喎!哈哈∼搞到我諗起d野呀!哈哈∼∼今日miss有講佢而家工作o既人工比我地聽呀∼之前個miss都唔肯講o既∼都幾多吓嫁∼佢個女21歲∼大學3年級喇!幫人補習嫁∼百幾2百蚊1個鐘囉∼都幾正丫∼哈哈∼!

  終於放學lu∼同魚魚去睇書包呀∼跟住我睇中左d衫衫呀∼百幾2百蚊一件o既∼我都幾鍾意嫁∼不過我暫時冇咁多錢呀∼如果有人肯買比我就好啦∼<發夢中>∼哈哈∼o係葵芳o既新都會到睇到5點幾咪走人囉∼!好攰呀∼嗚嗚嗚...!!搭mtr返屋企lu∼真係攰屎人呀∼><!!!

  dinner之後咪打左陣機寫左陣信∼跟住又比個電視吸引住喎∼勁好睇呀!哈哈∼好緊張呀∼mandy同檸檬都唔知點搞o既∼雞仔又同鵝少嗌交∼搞到terry好唔開心呀∼返左新加坡呢∼初頭真係以為terry個呀媽o係出面有男人嫁∼點知原來假o既∼呃人o既!!車...酒店風雲都幾正丫!果個死人表妹好衰呀∼扮暈喎∼呀傑都唔會鍾意佢啦∼唉∼開心仲慘,見到佢都可憐呀∼!唉...妙手人心都ok丫∼哈哈∼電視迷呀!!

2005 年 9 月 1 日  星期四   晴天


開左學喇~緊張緊張~ 熱情 分類: 未分類

  尋晚訓唔著呀∼一時間唔係好習慣囉∼咁早訓又要咁早起身∼唉!我呢臨訓之前send左個sms比吳一峰呀∼我想問好耐嫁喇∼不過又唔夠膽喎∼最後都問左lu∼><∼哈哈∼不過o係我同時間我又send左個比"佢" 呀...我冇諗過佢一定會覆我...但係我淨係想佢知道我o既感受∼佢真係好自私囉∼唉!不過算啦∼如果佢真係覆返我個sms∼我驚我會返轉頭搵佢囉∼唉...人就係咁嫁喇∼而家d人成日講話要拎得起放得低∼原來真係唔易嫁∼哈哈∼><∼!!呀魚冇講錯∼針唔吉到肉係唔知痛嫁∼我3點幾4點先訓得著呀∼所以今朝起身好攰呀∼

  今日返學好白痴呀∼差d遲到呀∼入到學校呀sir話札頭髮一定要一束過喎∼而家學校越黎越嚴喇∼傻嫁∼跟住上課室啦∼勁白痴∼呀詩話202室啦∼咁我跟佢入左第一個課室啦∼我都覺得怪怪的咁∼乜唔係202咩∼點解係第一個課室o既∼睇睇吓d人好陌生喎∼點知原來我地入錯左課室呀∼勁白痴∼咁咪即刻走人囉∼瘀死∼比佢地笑到乜咁∼唉...得啖笑囉∼哈哈∼我坐第一個位呀∼咁前嫁∼唔鍾意呀∼又要對住門口喎∼搞錯呀∼唉...同呀何x泓坐呀∼哈哈∼林聖傑坐我後面∼又見到佢喇∼哈哈∼唔同晒喎佢∼好似好人左咁∼唔通我眼花??可能係掛∼

  放左學咪同呀魚出左荃灣換個mp3囉∼佢話壞壞地喎∼so要換個∼哈哈∼點知我個胃抽痛緊喎∼唔陪佢又唔得∼咪忍住先囉∼唉...間鋪又未開∼我地等左好耐喇∼個老闆都唔知係咪行完街先黎開鋪o既∼等到我死死吓喇∼好彩我地一邊等一邊睇頭d咋∼如果唔係實悶死呀∼唉...等等等...終於出現喇∼換完咪即刻走囉∼一邊抽痛一邊走人∼唉...痛屎人呀∼救命呀∼!!返到去咪飲野食野囉∼當左我大哥係呀四咁係咁使∼佢又幫我拎水又幫我擺野∼哈哈∼!!呀魚打比我又傾左陣∼講到好辛苦呀∼因為仲痛緊囉∼∼跟住又send吓sms囉∼!!

  唔知聽日返學點呢?好驚呀∼d miss好似好惡咁∼唔制呀∼又要帶書喎∼得果3本都好重喇∼唉...拎死人∼

  沖涼果陣好辛苦∼痛到好似冇力咁∼之後食完飯都仲有小小痛∼唉...差唔多痛左成日喇∼辛苦死me喇∼><∼

  

2005 年 8 月 31 日  星期三   晴天


唔係咁開心囉∼如果我話唔知點解咁緊係呃你地啦∼ 無奈 分類: 未分類

  聽日要返學喇∼so玩電腦o既時間都小d喇∼哈哈∼掛住我o既咪打比我囉∼呵...自從呀魚話咩咩咩果幾日之後我就一直在意返佢喇∼我都間唔中有睇佢日記嫁∼點解當初咁蠢嫁呢?點解我會唔記得講嫁呢?如果我講左係咪仲有機會返轉頭呢?我成日都諗呢d野∼不過都已變左事實喇...想返轉頭都好難∼係我自己話唔玩落去先o既∼又唔可以怪佢∼呵∼唉...!唔知佢真係唔得閒定係乜啦∼算啦...都係唔講佢喇∼

  今日咪12點起身囉∼因為尋日剪完頭髮黎∼今日訓醒一定會飛起o既∼覺得有d怪怪的∼唉!o係廁所搞左幾個字先出黎∼整極都唔得∼算啦∼等佢長返小小就唔會咁嫁喇∼哈哈∼<安慰自己中>!哈哈∼yeah∼

  我諗緊聽日返學唔知有咩新同學仔呀∼唔知男定女呢?唔知靚仔唔靚仔呢?哈哈∼諗吓好喇∼唔敢諗咁多∼哈哈∼功課就做晒喇∼書又差一本未買到喎∼諗住聽日返學買埋佢啦∼期待中...好緊張呀∼

  有d野真係唔係好開心囉∼!但係我又唔想同大家分享喎∼唉...係我自己o既問題定係你o既問題呢?我都唔知道∼

  今日諗住寫信嫁∼不過寫寫吓又冇乜心情啵∼呀哥媽咪細佬佢地都出晒去∼得我一個o係屋企呀∼好free咁啦∼我咪開大喇叭o係度唱歌囉∼呀魚打比我呀∼佢喊緊喎∼唉!見到佢真係慘慘喇∼搞到我都諗起d野∼佢一邊喊一邊唱歌傾電話咁啦∼我咪陪佢一齊唱囉∼不過唱唱吓又好悶喎∼熄左電腦呀我...冇玩lu∼之後咪做吓其他野咁囉∼勁無聊喎∼

  夜晚咪睇電視玩電腦囉∼不過都唔會玩咁耐嫁喇∼