唉!得果3本書∼都重屎人喇!!尋晚都算早左訓喇∼原本係訓唔著嫁∼我係咁煲果本小說∼睇睇吓卒之學得好攰咁就訓左喇∼點知訓左都有2,3個鐘啦∼果陣都3點幾喇∼冇啦啦醒左啵∼之後又訓唔到∼唉...好彩碌碌吓又訓到啫∼如果唔係o既話我就眼定定睇到天光嫁喇∼哈哈∼我未訓夠個鐘就響喇∼唉...咁快又6點半lu∼原本想叫呀媽起身先嫁∼不過算啦∼等我刷完牙洗完面先啦∼果陣佢應該識起身嫁喇∼><∼哈哈哈哈哈...
換衫衫返學lu∼今次倫到我等呀詩喇∼佢遲左班車嘛∼所以耐左d囉∼之後咪又同呀詩去買支water囉∼一路行一路吹水咁啦∼勁多野講喎∼冇返學咁耐大把野想同佢講呀∼哈哈∼咁呀詩前果日問左我一個問題嘛∼點知今日比我估中左喇!!其實我有諗到佢嫁∼但係我以為呀詩唔會咩囉∼哈哈∼<咁又知左個秘密lu>∼又係一邊行一邊吹水∼去到學校門口見到好多人呀∼以為遲到添∼點知唔係喎∼呵...好彩好彩∼!!入到去見到細妹呀∼晨早知佢實會笑我嫁啦∼話我個頭好型...好飛女feel咁喎∼哈哈∼跟住陳燕萍又話我個頭好7喎∼唉...佢講果d野真係好直呀!搞到我都唔知點咁,好彩我大人有大量∼唔同佢計較咁多啫∼哈哈∼呢個天氣又熱又焗∼果個咩副校長竟然要我地等到全校d人走晒先走最後∼熱死人喇∼細妹又唔舒服喇∼好似中暑咁∼面清口唇白...睇見都驚呀∼佢尋日返學都係咁嫁喇∼今日係第2次lu∼好危險呀,如果再企多陣我都可能會暈低呀∼!唔係講笑嫁∼我之前都試過∼但係冇細妹咁勁囉∼><∼
我地去左hall果度聽校長講開學禮d野∼好悶喎∼我又坐前排∼唉!!想訓都訓唔到呀∼我聽到miss唱校歌果陣幾大聲∼又唱得好好聽喎∼勁好笑呀><!!
上到課室咪講野囉∼又聽吓miss講野咁啦∼頭果5堂都幾悶吓嫁∼對住miss囉∼不過又唔係唔好o既∼講講吓又話要揀科長喎∼咁miss話我地雖然乖,但係話我地唔夠投入唔夠積極!要迫o既先肯做∼咁佢話有冇人肯自願做中文科長啦∼咁實冇人話肯嫁∼!咁個miss咪點人囉∼點中左呀魚喎∼咁我即刻遮埋半邊咀笑佢啦!哈哈!之後又話英文喇啵∼我果陣諗緊miss好可能會點我啦∼佢見到我成日都咁多野講∼咪望左我兩眼囉∼我都望吓佢∼因為受到呢個眼神o既接觸∼miss同我講話:『!咁就你啦!』...我聽完第一個反應係"吓"左聲囉,成班o係度笑啦∼我話我唔掂丫嘛∼實做唔黎∼跟住miss話唔好推喎∼我逼於無奈就答應左佢喇!唉!!原本細妹想拖人落水叫miss揀楊卉做科長嫁∼點知到佢自己做左西史科o既∼碧碧就比細妹推左落水lu∼哈哈∼勁好笑喎∼!!揀完咪聽吓佢吹水囉!差d訓左呀∼!!哈哈∼勁悶喎∼佢講會考d野嘛∼><∼
lunch去左食kfc呀∼食飽飽咪搭的返學校囉∼見到曾志偉佢地囉∼呵...跟住又同高妹佢地吹水囉∼冇見咁耐靚女左囉∼<哈哈>∼高妹又好似高左呀!打鐘上堂lu∼數學係歐sir教呀∼!勁好玩勁好笑喎!佢問我地知唔知咩叫因式分解喎∼我緊係唔識啦∼因為我對數學呢d野真係唔多清楚∼!咁佢講丫嘛∼我都明d o既∼我坐咁前∼野都聽得清楚d∼上堂都留心d嫁!!佢同我地講數學其實唔難∼做多d就得啦嘛∼呵呵..我心諗一時間點記得咁多呢?今次死緊喇∼其實呀sir講果d野都幾有道理!
今日終於知道咩叫文學lu∼!miss問咩叫文學嘛!我咪答文學係用文字黎抒情o既∼!岩左呀∼開心仔∼^^∼miss話呢幾日都會幾忙吓嫁∼好多野要做喎∼∼!驚驚添∼但係我好留心上堂呀∼聽完miss今朝講果d野嘛∼突然想努力d啵∼你話我係咪傻左呢?我竟然會有呢個諗法呀∼哈哈∼中文堂呀張sir又講會考d野嘛∼好難呀∼又話點點點咁∼唉...點算好呢?唔努力d都唔使指以升到中六呀∼就算真係比我岩岩好升到中六∼都唔一定直升中七上大學呀∼驚驚呀∼如果真係唔掂又話搵大學生補習喎!哈哈∼搞到我諗起d野呀!哈哈∼∼今日miss有講佢而家工作o既人工比我地聽呀∼之前個miss都唔肯講o既∼都幾多吓嫁∼佢個女21歲∼大學3年級喇!幫人補習嫁∼百幾2百蚊1個鐘囉∼都幾正丫∼哈哈∼!
終於放學lu∼同魚魚去睇書包呀∼跟住我睇中左d衫衫呀∼百幾2百蚊一件o既∼我都幾鍾意嫁∼不過我暫時冇咁多錢呀∼如果有人肯買比我就好啦∼<發夢中>∼哈哈∼o係葵芳o既新都會到睇到5點幾咪走人囉∼!好攰呀∼嗚嗚嗚...!!搭mtr返屋企lu∼真係攰屎人呀∼><!!!
dinner之後咪打左陣機寫左陣信∼跟住又比個電視吸引住喎∼勁好睇呀!哈哈∼好緊張呀∼mandy同檸檬都唔知點搞o既∼雞仔又同鵝少嗌交∼搞到terry好唔開心呀∼返左新加坡呢∼初頭真係以為terry個呀媽o係出面有男人嫁∼點知原來假o既∼呃人o既!!車...酒店風雲都幾正丫!果個死人表妹好衰呀∼扮暈喎∼呀傑都唔會鍾意佢啦∼唉∼開心仲慘,見到佢都可憐呀∼!唉...妙手人心都ok丫∼哈哈∼電視迷呀!! |