colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 12
累積人氣: 12275
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 9 日  星期五   晴天


今日唔開人呀!唔單只係今日嫁喇∼唉... 分類: 未分類

  今日都唔知搞咩o既∼朝早果個早餐係通粉啦∼但係我唔多鍾意食呀∼so食左幾啖就走人lu∼返到學校咪又係同人傾計囉∼哈哈∼計到唔知咩時候就收聲喇∼因為miss望住我地呀∼之前佢話我地多口嘛∼成日都計∼遲早又話要掉走我地喎∼唉...

  今日上堂都ok o既∼不過就係有d眼訓囉∼呀魚好衰呀∼成日都同我爭風扇喎∼又開又山,佢都傻o既∼唉...唔同佢玩喇∼佢鍾意點就點啦!

  食完lunch咪返學校囉∼咁有好多人行過丫嘛∼唉..講起呢度我真係好激氣囉∼有個男人行過啦∼點知佢撞到我啦∼撞到好應囉!中晒啦∼唉,講比人聽都咩呀∼我真係好想爆粗鬧佢嫁喇∼可惜我冇...我仲可以忍佢,可能係唔小心啫∼嗚嗚...比人抽完水之後,咪狂鬧人囉∼d fd話我呢幾排好燥丫嘛∼其實我自己都feel到嫁∼我跟住控制唔到∼總之呢幾日都好煩囉!

  原本話放左學去打羽毛球嫁∼咁搭的落去啦∼點知唔夠位喎∼呀魚又叫我陪佢行落去∼咁咪冇上的士囉∼之後仲返埋屋企添啦∼唔去打羽毛球lu∼真係sorry晒喇∼唔好怪我呀碧碧菁菁and卉奔∼sorry呀......

  返到屋企聽左陣歌囉∼跟住又試吓衫準備吓下個星期d野!之後又整左陣野∼諗諗吓又諗返之前d野,我竟然喊呀!係咪覺得我好傻呀...?都唔知點解咁o既∼係咪個個人都係咁嫁∼成日講完d野都唔算數∼成日都呃我o既∼我打緊呢篇日記果陣我都想喊想喊咁∼好傷心好難受呀∼呀魚成日問我點解唉唉聲咁愁,我冇話比佢聽點解呀∼如果佢有睇呢個日記o既話應該會知咩事喇...唉...

  唔經唔覺都中四喇∼又發生咁多野∼諗返都有開心同唔開心!"佢"已經係第3個喇!唔通第4個就係"你"?唉...唔想諗咁多喇...越諗越燥呀!

 

2005 年 9 月 8 日  星期四   晴天


果個可兒好賤呀∼ 愉快 分類: 未分類

  今日返學都幾開心呀∼又係由頭笑到落尾囉∼地理堂仲衰,miss講書講得好快呀∼點知佢問人問題丫嘛∼問中我喎∼我都唔知佢講緊邊到∼而且又聽唔明佢講d野∼咪叫佢再講多次囉∼跟住林聖傑提我水囉∼哈哈∼真係thxss佢呀∼><∼

  上oral堂都幾好玩丫∼miss講d英文勁深奧喎∼反而我覺得外籍果個miss教得仲好∼起碼我識聽大半啦∼呵呵...勁好笑呀!

  最尾係ass呀!係同miss傾計囉∼miss真係好貪靚囉∼又呢樣又果樣∼唉!仲話自己年年25歲添啦,勁好笑喎...

  今日買左對鞋呀∼不過搞左d野∼麻煩左d啫∼哈哈∼><

2005 年 9 月 7 日  星期三   晴天


全程係笑囉 愉快 分類: 未分類

今日全程都係笑囉∼巧開心

2005 年 9 月 6 日  星期二   晴天


其實呀魚講得岩嫁! 分類: 未分類

  唉!!尋晚都唔知搞咩o既∼有口話人冇口話自己果個係我呀∼呀魚同xxd野都唔知點o既∼好複雜嫁!跟住今日lunch time落葵芳食野嘛∼當中佢講左d野過我聽啦∼話我唔鍾意人又點解掛住人呢?我點解仲在乎呢?真係唔知點囉∼

  唉...又有中史堂喇聽日∼唔多想上呀!今日果堂都ok o既∼時間都過得幾快吓啵∼哈哈∼好彩好彩∼地理就嘛嘛喇∼悶悶地咁啦∼差唔多日日都有堂呀∼唉...中文堂咪抄notes囉!!英文睇片呀∼勁無聊喎∼

  美術堂就差唔多喇∼幾鍾意丫∼哈哈∼

  好攰呀!d書好重呀∼呀呀呀...煩屎人喇∼!

  今日放學咪睇住細妹佢地拍拖拖囉∼見到都眼怨呀∼之後咪行前囉∼唉...真係好攰嫁啫!!!!

2005 年 9 月 5 日  星期一   晴天


好辛苦呀! 感動 分類: 未分類

  我覺得上堂其實就冇乜野o既∼只不過係日日都要拎書返學啫∼拎黎拎去∼學校又唔比擺書喎∼重死人喇∼今年o既中四點過呀?唉...煩屎人喇∼搞到周身都好痛呀!攞命咩?都唔知咩學校黎o既∼如果有人幫我拎書返學拎書返屋企,你話係咪幾好呢?不過我諗應該冇咁傻o既人嫁喇∼!∼哈哈∼如果有人肯幫手拎呢我都覺得好唔好意思∼><∼講起都發火喇∼

  今日第一堂就係文學喇∼我都覺得ok嫁!個miss幾有笑容丫∼睇到佢講書果陣都好似開心d咁喎∼冇咁悶呢∼只不過係有d野唔多明囉,岩岩先學文學咋∼唔明係應該o既∼我要比心機d喇!!miss話而家要準備吓新會考果d野喎∼因為轉左好多呀∼所以要加吓油用吓功先會攞到好成績呀!

  中史2堂呀∼過得好辛苦呀∼我都唔係自願要讀中史o既∼睇到中史書都想咩喇∼咁厚嫁∼!miss今日第一堂佢就派d test黎考吓我地喇∼基本上係我亂估同埋識果幾題咋∼20題入面我係岩左8題咋∼算係好嫁喇!我致憎中史嫁喇∼煩死人∼又要背d咩野咩野喎∼我唔鍾意呀!!之後佢講話所有測驗一定要合格∼果陣我開始有d壓力喇∼如果唔合格呢要留堂補測∼測到合格先準走喎∼好攞命呀∼未測之前就都已經驚定先喇∼!慘死∼佢講完d重要野之後又叫我地第二日返屋企備課呀∼!!唉...好彩打鐘喇∼得救喇!

  上英文堂先白痴喎∼個miss d英文係勁呀∼但係佢一味講英文我地係唔會明嫁嘛∼佢又話唔可以講中文喎∼咁會犯規喎∼唉...致慘o既係我竟然係英文科長∼oh!我唔掂嫁喇∼第時有排受呀!好彩佢都唔係好惡啫∼起碼有得傾呀!又係2堂呀∼時間係咁過∼到時食飯時間喇∼yeah∼

  上左荔景呀∼話去茶樓食飯o既∼點知話內部維修∼我心諗係咪間野想轉命呃人地員工d錢咋∼我諗可能係 "汁左笠"喇∼哈哈∼之後咪去左第二間食飯囉∼d野普通啦∼咁我地想問佢拎d紙巾o既∼點知講完比佢聽又當冇事發生過∼之後我地再問過第二條友仔啦∼好彩佢都識do,比左我地∼唉...飽飽咪返學校囉∼上到課室就嘆吓冷氣先啦∼哈哈∼攰屎人喇!!跟住又準備上堂lu∼

  數學堂呀∼我都幾鍾意嫁∼今日教有理數果d囉∼經過呀sir一番o既解釋∼我都唔明喎∼咁咪再問過呀sir囉∼之後就明d lu∼哈哈∼呀sir講過d野勁好笑喎∼搞到我地笑到唔停口囉∼跟住呀sir問我地呢個速度去教書快唔快呀∼我話照返呢個速度ok嫁喇∼點知佢又話如果照返呢個呢就教唔切書嘛∼跟住我心諗咁你問黎托咩?我驚呀sir教得快得滯我會入唔到腦,好亂呀∼慢慢黎我先會明嫁嘛∼!!呵呵...數學堂過得好快∼

  中文堂冇乜野o既∼ok丫∼呀sir講野我地答啫∼唔係好難∼都幾好丫個呀sir∼好彩唔悶咋∼哈哈∼><∼

  地理堂就辛苦喇∼miss入到課室就講吓規舉咁啦∼開左幾本簿呀∼講左一大堆野呀∼佢又話會有好快功課做呀∼好多test呀∼之前d同學仔又話佢比功課真係起多∼做到好夜囉∼我驚驚呀∼每隔一個星期好似話要做吓剪報喎∼功課唔可以抄人地o既∼唔識o既就自己去問miss∼仲有呀∼佢話要我地買d練習做喎∼要操吓我地喎∼唉...好攰呀∼!

  唔得喇∼呢幾日成日都胃痛,都唔知係咪有野添呀∼我又好驚啵∼睇完電視之後仲驚∼點算呀?好痛呀∼媽咪呀∼嗚嗚嗚...聽日都唔知點喇?...丫丫丫...