我覺得上堂其實就冇乜野o既∼只不過係日日都要拎書返學啫∼拎黎拎去∼學校又唔比擺書喎∼重死人喇∼今年o既中四點過呀?唉...煩屎人喇∼搞到周身都好痛呀!攞命咩?都唔知咩學校黎o既∼如果有人幫我拎書返學拎書返屋企,你話係咪幾好呢?不過我諗應該冇咁傻o既人嫁喇∼!∼哈哈∼如果有人肯幫手拎呢我都覺得好唔好意思∼><∼講起都發火喇∼
今日第一堂就係文學喇∼我都覺得ok嫁!個miss幾有笑容丫∼睇到佢講書果陣都好似開心d咁喎∼冇咁悶呢∼只不過係有d野唔多明囉,岩岩先學文學咋∼唔明係應該o既∼我要比心機d喇!!miss話而家要準備吓新會考果d野喎∼因為轉左好多呀∼所以要加吓油用吓功先會攞到好成績呀!
中史2堂呀∼過得好辛苦呀∼我都唔係自願要讀中史o既∼睇到中史書都想咩喇∼咁厚嫁∼!miss今日第一堂佢就派d test黎考吓我地喇∼基本上係我亂估同埋識果幾題咋∼20題入面我係岩左8題咋∼算係好嫁喇!我致憎中史嫁喇∼煩死人∼又要背d咩野咩野喎∼我唔鍾意呀!!之後佢講話所有測驗一定要合格∼果陣我開始有d壓力喇∼如果唔合格呢要留堂補測∼測到合格先準走喎∼好攞命呀∼未測之前就都已經驚定先喇∼!慘死∼佢講完d重要野之後又叫我地第二日返屋企備課呀∼!!唉...好彩打鐘喇∼得救喇!
上英文堂先白痴喎∼個miss d英文係勁呀∼但係佢一味講英文我地係唔會明嫁嘛∼佢又話唔可以講中文喎∼咁會犯規喎∼唉...致慘o既係我竟然係英文科長∼oh!我唔掂嫁喇∼第時有排受呀!好彩佢都唔係好惡啫∼起碼有得傾呀!又係2堂呀∼時間係咁過∼到時食飯時間喇∼yeah∼
上左荔景呀∼話去茶樓食飯o既∼點知話內部維修∼我心諗係咪間野想轉命呃人地員工d錢咋∼我諗可能係 "汁左笠"喇∼哈哈∼之後咪去左第二間食飯囉∼d野普通啦∼咁我地想問佢拎d紙巾o既∼點知講完比佢聽又當冇事發生過∼之後我地再問過第二條友仔啦∼好彩佢都識do,比左我地∼唉...飽飽咪返學校囉∼上到課室就嘆吓冷氣先啦∼哈哈∼攰屎人喇!!跟住又準備上堂lu∼
數學堂呀∼我都幾鍾意嫁∼今日教有理數果d囉∼經過呀sir一番o既解釋∼我都唔明喎∼咁咪再問過呀sir囉∼之後就明d lu∼哈哈∼呀sir講過d野勁好笑喎∼搞到我地笑到唔停口囉∼跟住呀sir問我地呢個速度去教書快唔快呀∼我話照返呢個速度ok嫁喇∼點知佢又話如果照返呢個呢就教唔切書嘛∼跟住我心諗咁你問黎托咩?我驚呀sir教得快得滯我會入唔到腦,好亂呀∼慢慢黎我先會明嫁嘛∼!!呵呵...數學堂過得好快∼
中文堂冇乜野o既∼ok丫∼呀sir講野我地答啫∼唔係好難∼都幾好丫個呀sir∼好彩唔悶咋∼哈哈∼><∼
地理堂就辛苦喇∼miss入到課室就講吓規舉咁啦∼開左幾本簿呀∼講左一大堆野呀∼佢又話會有好快功課做呀∼好多test呀∼之前d同學仔又話佢比功課真係起多∼做到好夜囉∼我驚驚呀∼每隔一個星期好似話要做吓剪報喎∼功課唔可以抄人地o既∼唔識o既就自己去問miss∼仲有呀∼佢話要我地買d練習做喎∼要操吓我地喎∼唉...好攰呀∼!
唔得喇∼呢幾日成日都胃痛,都唔知係咪有野添呀∼我又好驚啵∼睇完電視之後仲驚∼點算呀?好痛呀∼媽咪呀∼嗚嗚嗚...聽日都唔知點喇?...丫丫丫... |