我尋晚都唔係過得好嫁咋,呀魚講左d野比我聽∼其實我知道我唔應該搵人去check你...但係我冇得揀啦∼通常比人呃左一次之後你就會好難再信人...我都係一樣∼我一定會有猜疑嫁...唉...!!之後又另一單野又出現呀,今次我可能唔係講假嫁...認真d好!!我唔想當呢d野拎去玩呀...我玩唔起呀!
今日返學冇帶手機呀,其實呢幾日我都冇帶機嫁喇...唔知點解覺得見到部手機,我就會諗起d野...但係我o係班fd面前都冇野嫁啵∼起碼佢地同我傾計傾到得意忘形喇!我就會唔記得d野!但係返到屋企我就......唉...
7點幾8點咪食飯飯囉,跟住就去沖涼呀,出到黎就玩個電腦先啦!哈哈∼
|