上pe堂玩跳高呀∼唔合格呀∼搞到我跑左5個圈呀∼唉...之前明明好好地嫁嘛∼臨尾先黎乃野喎∼激屎人......
放學搭的去菁菁屋企打牌呀∼打唔夠幾鋪就走人lu∼因為佢老豆要返黎喇∼so趕我地走呀!!跟住又同卉卉返屋企...又係唱住歌返屋企呀∼∼
今日有新相呢...想要o既問我丫,唔係個個都睇得嫁...哈哈
你知唔知呀∼尋日比呀魚玩屎呀...勁樣衰喎∼miss話男女出街通常都係男仔比晒錢嘛∼跟住呀魚冇啦啦答左句話我係喎...我都冇...屈我!!雖然我有講過∼但係我冇試過∼就算係有試過都係好小啦...衰人呀∼∼
今日文學比miss話我唔留心呀∼∼之後中文堂玩野∼我叫佢做cow,bird,fish!!跟住佢又拎d野射我喎∼好衰呀∼哼.... |