| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 25 日 星期六  |
心情平伏左d  |
分類: 未分類 |
尋日...真係好唔開心,,,拎住個計數機......
竟然o係度計吓我自己o既積蓄可以捱幾
耐...哈哈.,..!!!!!
不過今日...無咁唔開心了,,,一黎3位老闆
不在...一黎,,,諗返轉頭,,,可能真係要扮吓
野先得,,,哈哈,,,
睇香港男仕,,,搞錯呀,,,我鐘意玩機琴果個,,,
仲咩咁快比人淘汰嫁,,,
**好多謝有朋友的支持,,哈哈,,,好感動哦!!!!!!!!!!
|
2009 年 7 月 24 日 星期五  |
好好諗清楚先  |
分類: 未分類 |
因尋晚食飯夜了....為了應酬....所以唔係好
夠訓....今早返到去,,,,聽到第一個壞消息....
真係有d傷心....為什麼會是這樣..???我以為
會沒事....原來我錯了....錯在我o係前幾個星期
因為做錯野而留下一個壞印象....錯在我做錯
事~~~錯在我做人唔夠圓滑,,,,門面o既功夫~
我唔識做,,,亦唔想做!!! 我只係想做返個平常
人...唉!!!!!!千錯萬錯...係我揀錯公司???!!!!
強忍著淚水聽住呢個消息~當時,,,我真係覺得,,,
再繼續留o係公司,,,唔會有咩好結果......沒有原
因再令自己留返o係公司做野...就好似留o係公
司多一秒,,,都好似就快要屎咁....不過...果一刻
我忍住了....
你估我好想去...你估我好開心咩~~~
你估我好想要咩??我係因為有付出而
得到我應得o既野....乜有錯咩???你又
唔係我邊位....只不過是上司下屬關係啫....
又要我地服侍你同你過生日..?? 係...我知
生日係開心...但係生日唔係大晒...
如果換轉我生日...你會同我慶祝嗎???
恐怕你連我生日係幾時都唔知啦....
最錯o既係,,,,唔係生日o既人...而係生日o既
人o既果d朋友(上司們),,,,我真係覺得唔知有
咩好講,,,,,,,我知你係覺得自己好大...覺得自己
好巴閉,,,,而作為下屬....只好認命...亦唔敢再多
講半句...
我知...其實呢d係小事,,,實會有的,,,只怪我入世
未深,,,這算是一個考驗嗎??? 如果我係因為咁
樣而辭職.... 是對嗎??還是我在逃避呢? |
2009 年 7 月 22 日 星期三  |
會醒嗎?  |
分類: 未分類 |
你會醒嗎???
當她聽不到他的留言時,,,
真的很傷心,,,><"
工作再工作,,,,,,要忘... |
2009 年 7 月 21 日 星期二  |
| 玩!!? |
分類: 未分類 |
各位朋友,,,想去迪迪尼嗎...??? |
2009 年 7 月 20 日 星期一  |
想不到...  |
分類: 未分類 |
今早...有d瘟瘟鄧鄧咁...不舒服...
好似燒上腦咁...咩都諗唔到,,,唔
想講野,,,靜靜坐o係位做自己野~
呆呆滯滯咁...
我為什麼要這樣呢???
救我,,,,
容祖兒 - 這就是愛嗎?
你確定這就是愛嗎
真的愛我嗎
手牽著手漫步斜陽 就當作浪漫
兩個人眺望遠方
以爲愛的晴朗
當我回頭望 卻 已淚濕了眼眶
當夕陽變成星光 當愛情換了方向
你一如過往 對愛太緊張
但未來又會怎樣
未知的明天總讓我徬徨
誰給我力量
我不怕你 愛不愛我
只害怕你 以為愛我
抓緊我 不算擁有 你總學不會放手
我不怕你 不懂愛我
只怕你 把習慣 當作愛
你猜不透 我要什麼
喔 你猜不透 我要什麼
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 207 | »
|