colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 12
累積人氣: 12171
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 25 日  星期六   晴天


心情平伏左d 不安 分類: 未分類

尋日...真係好唔開心,,,拎住個計數機......

竟然o係度計吓我自己o既積蓄可以捱幾

耐...哈哈.,..!!!!!

不過今日...無咁唔開心了,,,一黎3位老闆

不在...一黎,,,諗返轉頭,,,可能真係要扮吓

野先得,,,哈哈,,,

睇香港男仕,,,搞錯呀,,,我鐘意玩機琴果個,,,

仲咩咁快比人淘汰嫁,,,

 

**好多謝有朋友的支持,,哈哈,,,好感動哦!!!!!!!!!!

2009 年 7 月 24 日  星期五   雨天


好好諗清楚先 傷心 分類: 未分類

因尋晚食飯夜了....為了應酬....所以唔係好

夠訓....今早返到去,,,,聽到第一個壞消息....

真係有d傷心....為什麼會是這樣..???我以為

會沒事....原來我錯了....錯在我o係前幾個星期

因為做錯野而留下一個壞印象....錯在我做錯

事~~~錯在我做人唔夠圓滑,,,,門面o既功夫~

我唔識做,,,亦唔想做!!! 我只係想做返個平常

人...唉!!!!!!千錯萬錯...係我揀錯公司???!!!!

強忍著淚水聽住呢個消息~當時,,,我真係覺得,,,

再繼續留o係公司,,,唔會有咩好結果......沒有原

因再令自己留返o係公司做野...就好似留o係公

司多一秒,,,都好似就快要屎咁....不過...果一刻

我忍住了....

你估我好想去...你估我好開心咩~~~

你估我好想要咩??我係因為有付出而

得到我應得o既野....乜有錯咩???你又

唔係我邊位....只不過是上司下屬關係啫....

又要我地服侍你同你過生日..?? 係...我知

生日係開心...但係生日唔係大晒...

如果換轉我生日...你會同我慶祝嗎???

恐怕你連我生日係幾時都唔知啦....

最錯o既係,,,,唔係生日o既人...而係生日o既

人o既果d朋友(上司們),,,,我真係覺得唔知有

咩好講,,,,,,,我知你係覺得自己好大...覺得自己

好巴閉,,,,而作為下屬....只好認命...亦唔敢再多

講半句...

我知...其實呢d係小事,,,實會有的,,,只怪我入世

未深,,,這算是一個考驗嗎??? 如果我係因為咁

樣而辭職.... 是對嗎??還是我在逃避呢?

2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


會醒嗎? 無奈 分類: 未分類

 你會醒嗎???

當她聽不到他的留言時,,,

真的很傷心,,,><"

工作再工作,,,,,,要忘...

2009 年 7 月 21 日  星期二   晴天


玩!!? 分類: 未分類

各位朋友,,,想去迪迪尼嗎...???

2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天


想不到... 呆滯 分類: 未分類

今早...有d瘟瘟鄧鄧咁...不舒服...

好似燒上腦咁...咩都諗唔到,,,唔

想講野,,,靜靜坐o係位做自己野~

呆呆滯滯咁...

我為什麼要這樣呢???

救我,,,,

 

容祖兒 - 這就是愛嗎?

你確定這就是愛嗎
真的愛我嗎
手牽著手漫步斜陽 就當作浪漫

兩個人眺望遠方
以爲愛的晴朗
當我回頭望 卻 已淚濕了眼眶


當夕陽變成星光 當愛情換了方向
你一如過往 對愛太緊張
但未來又會怎樣
未知的明天總讓我徬徨
誰給我力量


我不怕你 愛不愛我
只害怕你 以為愛我
抓緊我 不算擁有 你總學不會放手

我不怕你 不懂愛我
只怕你 把習慣 當作愛
你猜不透 我要什麼

喔 你猜不透 我要什麼