| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 19 日 星期日  |
蠢蠢地  |
分類: 未分類 |
今朝好好訓,,,,好滿足哦!!!
想起一d事,,,哈!!!可笑呢??!
|
2009 年 7 月 18 日 星期六  |
要怎樣呀你!!!  |
分類: 未分類 |
如果你真的是在跟我說,,,,
就直接吧!!!
我也想看你的想法是怎麼樣??
獨家試愛,,,,,,1年前,,,我睇獨家試愛果陣...
覺得佢地好 賤格的...如果不是那女的介入~
就不會分開,,,
今日,,,,我再一次睇...........又係賤格!!! |
2009 年 7 月 17 日 星期五  |
2009-07-17  |
分類: 未分類 |
最緊,,,我覺得...她已經唔同左~~~變了?!
什麼都不著緊似的...我真係開始害怕了,,,
一放假就出街....又唔返家...會不會過份了
呢?,,,有一種好似比人搶走的感覺,,,,為什麼?
但是...我又不可以阻止她,,,我知道這一切以
黎,,是你的渴望~~~真的很矛盾,,,,,,
煩煩煩煩煩煩煩,,,,,,,,,,,,,,
只能更獨立一點...對吧!!!?
烈火3....2人之間...有問題了,,,,,真不想看到他們分手,,,
真不想他們分手了之後...rex 會介入...真不想....
哈...其實裊想知道...是不是在對我說喇...
~~~愛情瑪奇朵~~~~
|
2009 年 7 月 15 日 星期三  |
沒想過  |
分類: 未分類 |
已經有1年多...剛剛才有歸屬感,,,很難得!!!
可是給她罵完之後,,,那份感覺已經沒有了......
可能是我小器,,,可能是我孩子氣,,,,,,連給我
補獲的機會都沒有,,,真狠,,,好狠,,,
沒必要時,,,我不會望,,,只會直行直過算了,,,...
失望~~~
|
2009 年 7 月 13 日 星期一  |
好down  |
分類: 未分類 |
今早返到去,,,無咩事的....
點知..........事情終於發生了!!!
我比老世,,,叫左入房~~~鬧!!!!!!!!好大聲...
唉!!!你估我想嫁咩???聖人都有錯啦~~~
我話幫你整返好佢...你又鬧~~~佢將個
file好大力咁拍左落台.....果陣真係有d怯怯地,,,
唔係講笑,,,幾驚呀!!!我都係第一次咁樣...
又遇到挫折了,,,要再次爬返起身,,,都真係幾需要
勇氣,,,嗚嗚...(傷心)
我覺得我好似已經被蒙上污點了,,,
從此 ,,,白紙上多了些...接痕,,,不再是完整...
《最佳努力獎》
歌手:陳柏宇 作曲:藍奕邦 填詞:游思行 編曲:Ted Lo
日日向上 並沒體諒
時常捱鬧我撼頭埋牆
你要我點樣 我說我一向
做大事便會緊張 做壞印象
望住偶像 踏地氈上
全城期待地他的金像獎
我說我好想 去法國演唱
但是在座冇拍掌
*無聊就想想想 太少好事臨在頭上
是紀念牌 銀銅也一樣
超級市場扭扭蛋還是漂亮
全人類聽鼓掌 來換信念剛強
你可否賞 賞一種方向
給這世上個個也頭上發亮
如無大志但有幻想
請給我自由愉快獎
心裡善良 有貴格星相
得到勉勵我也會嚎號叫嚷
如無力氣但有夢想
可加設自強自愛獎
這晚上人群前來踏上
昂然行如大將 心只想有你讚賞
奇想 奇想 誰會 給一滴迴響* |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 207 | »
|