| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 23 日 星期六  |
| 什麼事 |
分類: 未分類 |
電視裡的偶像劇 每個人愛來愛去
一把鼻涕一把眼淚 大家演得好用力
拜託請你別說命中注定 請不要抄襲
你不是我的型 告白太讓我 無力
無解呦 不好意思呦
你的爆點 讓我傻眼 搖搖頭
無解呦 真的Sorry讓你誤解呦
其實我 喜歡的是 你的朋友
電視裡的偶像劇 每個人愛來愛去
一把鼻涕一把眼淚 大家演得好用力
拜託請你別說命中注定 什麼「我愛妳」
三條線的表情 是我給你的回應
無解呦 不好意思呦
你的爆點 讓我傻眼 搖搖頭
無解呦 真的Sorry讓你誤解呦
其實我 喜歡的是 你的朋友
Rap:
我知道你對我很好 有些事不說你真的不了
我回頭看的並不是你 不用拼命的微笑
你的花我也收了不少 情書錯字連篇很讓人跌倒
要怎麼樣拒絕才不會傷害你 我不知道
無解呦 不好意思呦
你的爆點 讓我傻眼 搖搖頭
無解呦 真的Sorry讓你誤解呦
其實我 喜歡的是 你的朋友
會有什麼事發生呢???
晚上看宮s...都ok啦...哈哈...
|
咁快都有o既?  |
分類: 未分類 |
唔知會唔會係星期5的關係呢???
我地8點到去到,,,,唱,,加食...成百4蚊
1個人??仲要23點就趕人走???太快
了....之前唱到12點都無人...仲要自己
叫埋單,,,唉!!!下次改去唱green box,,,,,
d歌可能會新d...呢度out左少少....,
00點...返到家...出面有雨落喎,,,,好彩係
mtr,,,唔驚落雨......我睇返真情告白呀,,,,
n年前係好好睇的,,,而家睇返,,,真係有d
慘呀,,,,男的同前度o係街度咀...點知比
而家個女朋友見到...真傷心...完全係忘我
境界囉...失晒控咁.....哈哈哈~~~ |
幼稚行為  |
分類: 未分類 |
今日明明見到都扮見唔到...ok...你
係要咁,.,,算啦,,,無咩想同你講,,,
要嬲o既你就嬲到夠吧啦,,,
到左下午...點解仲要做埋d小動作..??...
打電話黎知係我把聲就cut 線...小姐
公還公,,,司還司吧!!!係咪真係想全公司
d人憎晒你先開心丫...你知道自己d脾氣
嫁啦...整到我都慶慶地,,,, |
2009 年 5 月 18 日 星期一  |
你咩tittle呀?!  |
分類: 未分類 |
今日又比老闆見到我企o係度傾企了,,,
哈哈,,,之前已經比佢話左一次,,,今日又
比佢見到...我諗住返埋位嫁喇~~點知
佢打電話比wendy叫我入佢房...oh~~
驚驚地,,,當我入去果陣我聽到bowie
同我講早晨...但我 沒理他.,,,因為心情
有點沈重~~~唔知咩事呢!!!?哈哈~~~
坐o係入面...1,2分鐘...好彩佢只不過想
remind我一d野啫...全程笑笑口咁,,,哈!
我聽日唔敢了,,,哈哈哈!!!
事件仲未完,,,無耐,,,bowie走黎會計部...
比左d野"four云史",,,就同我講喇,,,你今
日聽唔到我嗌你早晨咩,,,咁我咪直接話
我聽到d,,但係果陣無機會同你講返,,,,,,
點知果條8婆o係人背後數我,,,仲搵返d
舊帳出黎!!?係咪痴線嫁??!一件咁小的
事都可以比你講得咁誇張??仲要唔只
講我一個囉...仲話"four云史"係咩tittle??!
你好巴閉咩,,,你又咩tittle呀??!好無聊囉~
仲細呀??!清醒d啦...
激屎人,,,討厭呢d人,,, |
2009 年 5 月 15 日 星期五  |
| 謎 |
分類: 未分類 |
又返黎了,,,,好驚呀,,,, |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 207 | »
|