| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 5 日 星期日  |
| 深深的記在心中 |
分類: 未分類 |
12點幾...電話響!!!頭腦唔係咁清醒~~~
唔接電話住,,,食野...打機...好眼訓...跟住
又訓左一陣...太累了...幾天都是睡眠不足
呢!!!@@"
我從沒想過喜歡金先生會喜歡得咁深,,,
自從睇左韓花,,,實在太深刻了...晚晚都
在想,,,而且加上我又有睇我們結婚了呢
個節目...令我越黎越愛他了,,,哈哈哈.....
中秋那晚他與皇夫人共舞的一段~~真的
好喜歡呢!!!
晚上教大表表電腦...整呢樣整果樣,,,有點累!
王子看見二公主...原來今集就完了...
|
2009 年 4 月 4 日 星期六  |
| 拜山 |
分類: 未分類 |
今日去拜山呢 !!! 累了...
感覺不同了,,,
再次聽到金先生因過勞及睡眠不足暈倒~
真的很擔心他呢!!!嗚,,,好好休息吧!!!
小時感動,,,
我都有故事想同大家分享的,,,不過
而好似唔知點咁... 等我OK的時候
再打落黎,,, |
2009 年 4 月 3 日 星期五  |
| 忙,,累 |
分類: 未分類 |
今日真係好累...又是不想說話的一天了,,,
像是回了以前的那個時候,,,
不說話可能是好事...唔夠訓..人比較躁~~
講野都火過人,.,,哈哈哈!!!
14 名種愛人 (OT: 奇洛李維斯回信-原唱:薛凱琪)
歌手:Eunice | 作曲:方樹樑 | 填詞:許少榮 | 編曲:方樹樑 | 監製:方樹樑
空歡喜 手機閃過十個訊息哪有你
一切事情全沒法子去預備
討厭發現七點的戲飛 荷里活拍的戲
*玩失蹤 輸不起你令我更加記掛你
感覺為何仍是覺得太乏味
不配你在這一刻記起 真對不起
又像踏在原地多麼不合理
日日又見面 無非等到別離
為何又妄想 超出有效期
曾呆呆望望悄悄想想靜靜看你*
#名種愛人 我未儲夠分
從無此慶幸 不敢亂去試身
從來沒她一半運 如何合襯
不想魯莽破壞氣氛太天真
名牌的愛情 你極有信心
從無此慶幸 可勝任這女人
她包裝高級至尚 我未能
低俗的吻 竟會使你這樣(個)興奮#
REPEAT*(#)#
|
2009 年 4 月 2 日 星期四  |
工作再工作  |
分類: 未分類 |
星期1已經是這樣了,,,
想工作,,,不想說話,,,
唉!!!
今日有D失望~~~買不到MP4~~
唉!!!SAD DAY...300蚊有8GB~~
太便了...食餐飯都無左啦....點知
第一日就已經比1買晒,,,慘慘慘~~
難得出到九龍灣~~唉!!! |
2009 年 4 月 1 日 星期三  |
韓版花樣  |
分類: 未分類 |
真的無緣嗎???
我睇左第24集之後...覺得..唉!!!!
點解要咁啫...點解唔接受...點解要
一口拒絕呢!!!智厚比隻戒指絲草的
那個時候,,,智厚真的有呢份勇氣,,,,
不過可惜的是,,,她的心一早就已在
俊表那裡...她仲帶仲果條鏈~~
智厚,,,智厚,,,智厚,,,智厚,,,智厚,,,智厚,,,
嗚嗚嗚嗚嗚,,,,可能要配合到天時地利
人和啦,,,如果夾唔到,,,無謂勉強了....
唉!!!真係好大感觸...邊睇邊喊,,,
如果真的無緣的話,,,
唯有下一輩子再相愛吧!!! |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 207 | »
|