colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 11
累積人氣: 12170
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 26 日  星期四   晴天


生日快樂 滿足 分類: 未分類

好開心...哈哈哈!!!

晚上12點幾回家,,,累了

2009 年 2 月 25 日  星期三   晴天


花樣男子 傷心 分類: 未分類

 心越黎越 痛...睇住 都 喊.........

2009 年 2 月 24 日  星期二   晴天


經理!!!對不起 傷心 分類: 未分類

今日,,,又係因為csl...唉!!!!!!!點解呢!!!

轉黎仲咩呢?

今次真係好對唔住經理...我唔記得我

我自己講 左d咩,.,,,唔記得我自己做過

d咩野了...對不起...嗚嗚嗚嗚嗚!哭~~~

在會計部,,,第一次想有哭的時候...不是

因為辛苦,,,是因為太遷就了...因為不想

罵我,,,我先覺得難過~~對不起!!!

我覺得經理有d嬲呢~~~  十萬個對不起!

我唔大家一齊工作果陣時咁o既樣~~

 

韓版花樣男子,,,可令我忘記所有,,,不過

好慘呢,,,智厚不能喜歡,,,唉!!!

2009 年 2 月 23 日  星期一   晴天


因為csl... 傷心 分類: 未分類

好唔開心呀...最衰都係你,,,,

最衰都係csl...討厭~~在紙上

寫滿了討厭的字句,,,不也不想

經理為難...討厭,,,

我知經理無辜...討厭csl...嗚...

經理因為唔想罵人,,,唯有啞忍~~~

對不起!!!

2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天


真的要找時間睇睇醫生? 疲倦 分類: 未分類

今早起身...嗚嗚嗚,,,想哭~~~~~

 真的痛過尋日..好多好多,,,@@""

好想大叫救命呢!!!?

其實已經係幾日 前的事了,,,,,,,,,,

真係要找醫生嗎???

嗚嗚嗚...