| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 15 日 星期日  |
| 王子看見二公主 |
分類: 未分類 |
我喜歡那個新的設計師~~~哈哈!!!
好man哦...之前o係籃球火都已經
好鍾意佢嫁喇...哈哈!!!yeah~
|
2009 年 2 月 14 日 星期六  |
| 沒有情人的情人節 |
分類: 未分類 |
今日返工,,,好自由呢!!?首先做晒我應該
要做的事~~跟住執吓個位,,,
上網,,,搵吓elmo的相做wall paper,,,
中間,,,先好笑,,,阮小姐同鄧先生狂串,,,,
成日講埋d幼稚野...
放工閃人...沒有情人的情人節!!!
玩牧場~~~正,,,
只要你開心...我都不會反對... |
2009 年 2 月 13 日 星期五  |
聽日就係情人節呢  |
分類: 未分類 |
情人在那裡???快出現吧~~
今日好自由呢!!其實可說是無聊~~
無聊到搵野出黎整...哈哈哈!!!
唔見sis果3張單呢!!真係頭痕喇
今次,,,@@"....聽日你好出現呀~~
放工去左買野.,,,,開心仔!!? 比左個媽子用,,,
都唔係好貴,,,哈哈哈!!!

|
2009 年 2 月 11 日 星期三  |
| 不破尚 |
分類: 未分類 |
如果京子不再見到他...這可是他的想法!!!
哈哈哈.,..好期待 下一集呢~~~ |
2009 年 2 月 10 日 星期二  |
心情欠佳  |
分類: 未分類 |
karen~~~我明的,,,過來人嘛~~~唉!!!!!!
你想說的,,,只能放在心中...唉!!!真難過~~
臨放工前~~~心情仲好好的,,,點知有人玩野~
明係串緊我啦,,,整一八婆,,,我都唔想咁樣講
的,.,,但係好無奈...呢個係事實,,,我都左調左
去會計部了,,,依然無變呀你,,,仲係咁克人憎~
仲要咩都管一餐~~~人地關你屁事咩?!
|
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 207 | »
|