| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 1 日 星期一  |
| 緣 |
分類: 未分類 |
梁雨恩 地下鐵
每日我亦搭地鐵歸家 每到八點都巧遇他
每日照舊掛著藍色呔 在俊朗中顯出疲態
這月台 擠得很 被逼親近 也興奮
如列車可以下世紀先到站 讓期待留在永恆
地鐵中 天天都碰見你 然而難明白你
彼此都會嘆氣雙眼亦帶著倦疲
盼前去結識你 要從哪說起
在某日 在某地 話我已喜歡你
天 假想可以吻你 全程投入為你
愛到迴腸盪氣即使不會為你死
但能捆著你 同離別這密閉車箱 沉悶的空氣
這份掛念再沒法拋低 悠長像列車的路軌
每日這地鐵站太擁擠 共你似渺小的螻蟻
過路人 很生疏 內心苦悶 有幾個
沉默車廂裡何時有火花擦亮 讓同路人話更多
地鐵中 天天都碰見你 然而難明白你
彼此都會嘆氣雙眼亦帶著倦疲
盼前去結識你 要從哪說起
在某日 在某地 話我已喜歡你
天 假想可以吻你 全程投入為你
愛到迴腸盪氣即使不會為你死
大情也大聖 喜歡你不必說道理 像是個遊戲
某天不再遇見嗎 從人海中失散
為甚麼只懂發夢你這個傻瓜 傻瓜 為何從未說話
擠迫中 天天都碰見你 為何藏頭露尾
應該爽快說句很慶幸會遇到你
盼前去結識你 要從哪說起
在某日 在某地 話我已喜歡你
天 可否給我勇氣 全程投入為你
愛到迴腸盪氣即使不會為你死
還是忘掉你 車廂裡偷偷去望你 其實很詭秘
|
2008 年 11 月 30 日 星期日  |
手好痛  |
分類: 未分類 |
由於拎得太多野...手好痛,,,嗚嗚...廢左!!!
起碼又要幾日先會復原...@@"
聽日好多野做呀,,,救命!!
會計部...有好多野都好陌生,,,又要記好多
野啵~~~a/p---acconts payable...a/r...g/l...?!
wow~~~ |
2008 年 11 月 28 日 星期五  |
| 2008-11-28 |
分類: 未分類 |
唉!!!以前o既野...真係唔想再跟,,,因為都唔同左
dept....
聽日阿姐姐放假呀...得我同經理拍住上...好驚呀!
哈哈哈!!!傻仔傻仔~~~@@"我仲要聽日內打晒d
野...跟住經理先可以post...會計真多野做呀~~~
有時真係好悶呀...今日執緊d返單...好眼訓,,,成幾
日都未整過,,,而家積積埋埋,,,wow~正....哈哈哈!!!
阮小姐好搞笑!!!係咁同daniel tang講呢樣講果樣!
又搞笑喎d野...哈哈哈
放工...時...好彩經理話會幫我啫!!!唔係o既話,,,真係
好難開口問佢野...驚驚地,,,哈哈... |
2008 年 11 月 26 日 星期三  |
好害怕會計  |
分類: 未分類 |
今日返到公司...17"mon比人拎走左...@@"
原來我果個比左johnny...而johnny的又比左
我阿姐...哈哈...整完一大倫~~~report果d都
ok晒了~~~過左會計部...學開票???wow~~
驚驚的.,..手都震晒,,,手心又出汗~~~又驚唔
夠快...做唔切...@@"...嗚嗚...
今日學左分信(麻麻地)...入票開票(麻麻地),,,
分單,,,@@"...驚驚地!!!
屎啦,,,之前果d野,,,我應該做唔切了...仲有幾日!
咁我咪即係要快d scan 單入電腦??!wow...慘~
煩緊呢度呢!! |
2008 年 11 月 25 日 星期二  |
充滿童話的氣氛  |
分類: 未分類 |
下一次,.,,我一定要拎多少少現金出來玩!!!!!!
哈哈哈,,.,,.,.等你們呢!!朋友仔,,,><"yeah~
不過我要收拾一下心情,,,準備聽日的新生活
呢...哈哈,,,本人可是第一次接觸會計...,.,,.,!!?
既擔心又興奮,,,仲好期待添...@@
|
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 207 | »
|