| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 29 日 星期五  |
| 咁巴閉,,,你自己做晒佢啦 |
分類: 未分類 |
發咩癲啫~~~不嬲都係咁嫁啦,,,你又講d
唔講d,,,又話我錯...妳係咪痴9線嫁...又係到大大
聲話我呢樣話我果樣,,,人地就係寶喇~~~淨係識
話我地,,,佢地錯左又唔講,.,,火都黎!!!
多謝alfred∼yeah∼
|
2008 年 8 月 25 日 星期一  |
| 她回來了 |
分類: 未分類 |
真讓人有一種...壓力 呢!!!?~~~哈哈~~~
她回來了,,,咁 就2個月 了,,,,,真係好快,,,@@"~~
不過你仍然都係咁,.,,,,.,^^",,, |
同栢倫&哥子開party  |
分類: 未分類 |
nds中...又迷上了~~
下午,,,去青衣城買蛋糕,,,跟住就開
party 了~~~正,,,不錯!!!
奧運,,,終於告一段落了...@@"我地
下次見啦~~~ |
提早幫碧子慶祝  |
分類: 未分類 |
今日好順利,,,做好晒d野就走人lu~~
呵呵呵...放左工...去葵芳同碧子匯合~then
一齊行去,,,yeah∼
朋友...好久不見了...
去了維園 lunch ~感覺不同了,,,惡劣!
卉卉碧子又去下午茶~果串什麼丸,,,我呸!!!!!
比佢呃左了...@@"~~~
我下次一定要唱k哦........呵呵呵,,, |
2008 年 8 月 22 日 星期五  |
| 2008-08-22 |
分類: 未分類 |
03. 18相送
曲:歐陽俊業 詞:黃偉文
陪我去過石澳 陪我砌過電腦
終於走到路口 光榮地過渡
感激你 自去年伴我 遊玩到今早
讓我 歡送18 整個18 寫進日記簿
即使以後很平凡 這一節亦美好
宇宙還未上色 戀愛還未著跡
來年你共我或會長得更高
然而這段歲月青春不老
陪我對抗父母 陪我暗裡練舞
今天驚覺球衣忽然大了半號
該走了 願我能共你臨別抱一抱
讓我 歡送18 整個18 寫進日記簿
即使以後很平凡 這一節亦美好
宇宙還未上色 戀愛還未著跡
來年你共我或會長得更高
然而這段歲月青春不老
有未曾遇上的 都有習慣了的
來年你共我或者長得太高
毋忘細望這絕版的海報
|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 207 | »
|