| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 17 日 星期四  |
MESSAGE中的含義  |
分類: 未分類 |
如果日日都好似今日咁...我會屎的.......
我唔想見到你呀...見到你..我會好大壓低~@@"
放工同魚食dinner...then行街,,,
累了...
@@"...唔想咪出聲囉,,,唔使咁呀??? 衰人 !
|
好想去會計部  |
分類: 未分類 |
每次 經過會計部...都好想逗留多幾分鐘,,,
寧靜比到我1個舒適的還境...可惜回到位子,,,嘈雜
的電話聲不斷響,,,真係救命呀...好麻呀,,,嘈屎人咩!
我唔想聽到電話聲囉...痴線嫁咩......
如果日日都好似今日咁~~~一定會顛左,,,
想念朋友們,,,我好想話比你地知,,,我 好想玩
玩玩玩玩玩呀...我要自己,,,我要開心...
|
2008-07-15  |
分類: 未分類 |
次次都係咁,,,冇野呀嘛?!如果係咁o既,,,
咁人點會進步點會放膽去試呢???跟本就係你
o既問題,,,你都冇尊重過人,,,咁人地又點會尊重
返你呢,,,好心你講吓道理 啦,,,次次都覺得自己
岩晒,,,痴痴地嫁咩,,,唔係個個就得你,,,唔係個
個都忍到咁耐,,,..,.,.(言語方面已盡量控制)
神,,,你可否打救我...@@"...我不想再
活在她的手裡,,, |
2008-07-14  |
分類: 未分類 |
阿大佬...你都要比時間我去教佢呀嘛?!
你見我有時間係好得閒咩?!而且教佢...我都要
用返一d時間嫁嘛...真係唔明你地點諗...你又
未做過,,,你點知難處o係邊度喎...果個唔得閒,
呢個又話唔得閒,,,咁大家唔使 簽嫁啦,,,係咪
先??!幾時先識得o係我地果邊諗吓??!
碧子,,,辛苦嗎??哈哈哈...
**我還記得的!!! |
2008 年 7 月 13 日 星期日  |
再見  |
分類: 未分類 |
從始至今,,,竟想你回來復原!!!
對,,,時間已經停留在那時,,,,,.. |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 207 | »
|