| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 17 日 星期二  |
新人  |
分類: 未分類 |
nathan食單了... 食完比我出...@@"
飽晒...哈哈哈,,,搞笑~~~
有d野要好好想清楚!!!
|
2008 年 6 月 16 日 星期一  |
生了  |
分類: 未分類 |
Wendy生左bb了...哈哈哈!!!##
真的希望你快d返黎哦,,,lonely...沒人跟
我分享壓力~~~@@"嗚嗚嗚...
大改動,,,要將我 剛學好的東西交給
他嗎???不捨得...雖然我有好多工作要做,,
我會有多d的時間做返amin的工作??!...,,,
但是我又有 新野要學了...新的report...
不知道新的女孩是怎麼樣的!!!好期待~ |
二軍仔  |
分類: 未分類 |
真的很感動哦...你們的努力 ,我們
是看得到的...哈哈哈
喜歡上二軍了...可愛可愛,,,哈!!!
yeah~yeah~><""愛屎你們喇~(肉麻了)
盛裝舞步~~做得果半個鐘咋???'
唔夠囉@@"...太少了,,. |
2008 年 6 月 14 日 星期六  |
| so worry |
分類: 未分類 |
唔知點解,,,到左星期6,,,明明聽日放假的~
但係都係好似平時咁...冇反應~~~!!!難道我已經
麻木了嗎???我還是不太相信明天就是星期日的感
覺哦...@@"......
擔心星期一會發生的事...不知道是好還是不
好...嗚嗚嗚. .. |
2008 年 6 月 13 日 星期五  |
不夠訓  |
分類: 未分類 |
今日唔係好夠訓...早上好似冇左
靈魂咁,,,呆呆滯滯咁...
我只想做平凡人... 可以嗎???
忘記了時間 嗎?? 1,2,3,4,5.....
幾時可以玩??? |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 207 | »
|