colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 16
累積人氣: 12210
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 7 日  星期六   暴雨


黑雨 疑惑 分類: 未分類

         黑雨,,,有必要用那種語氣說話嗎???

不停的下著雨,,,是老天爺在懲罰我們嗎???

發生了很多意外,,, x 作者說,現在的戰爭已

經不同了...不是打仗, ,,而是對地球有害的...

也是戰爭了,,,@@"...

         換換愛,,,個結局一般啦,,,

         喜歡魔幻王國,,, 好好看哦!!!劇情好緊

湊呢,,,睇到唔捨得走~~~哈哈哈......

         我真的討厭你們...

2008 年 6 月 6 日  星期五   晴天


反感 不滿 分類: 未分類

         我討厭公司裡面的人...嗚嗚嗚...

工作狂人
歌手:李卓庭
作曲:Scott Fung

填詞:方杰

編曲:Scott Fung & 方樹樑@好人有限

心安理得 再不搔不癢 去到會議室 請冥想
當初鬥心 被教育到這樣 擺聽教扮相

從前極愚笨 常常在質問 挑戰一切權威 喜愛犯禁
上層沒原諒 同僚沒忍讓 我過份努力 才最下等

來取笑我 惋惜我 今天我 很甘心 企和坐
不需要 誇獎我 不驚死 鑽木生火
不出錯 很不錯 一改變太易犯錯
終於我 扭曲我 將工作當做工作 見我愛的更加多

熱情漸淪陷 拋棄滿足感 換來睡眠時光不靠藥癮
做沉默銅像 輸送帶一樣 至有時間來 陪我父親

來取笑我 惋惜我 今天我 很甘心 企和坐
不需要 誇獎我 不驚死 鑽木生火
不出錯 很不錯 
一改變會懲罰我
終於我 扭曲我 將工作當做工作 見我愛的更加多

(來取笑我) 質詢我 低估我 想想我 也無奈
(誰出了錯) 
天真過 爭執過 辛苦過 我被反鎖
(來打救我) 怎麼過 怎麼過 先好過 想想也會明白我
(誰分對錯) 
K房過 沙灘過 歐洲過 將工作降落一格
(年青快過) 
太過上心 年青已過

2008 年 6 月 5 日  星期四   晴天


迷始終會被揭穿 驚慌 分類: 未分類

         問翻了天,,,都不認...但在你的垃圾桶

裡找到證據,,,@@"... 唉!!!點解要咁呀???

幾次了...唉!!!黑間呀黑間暗...><"

         只能是半首了...哈哈哈~~~

3.半情歌(元若藍)

作詞:陳靜楠
作曲:方文良
編曲:吳俊毅
演唱:元若藍

花 接受凋零 
風 接受追尋
心的傷還有一些不要緊 我接受你的決定

 你的明天有多快樂不是我的 我們的愛是唱一半的歌
時間把習慣換了 傷口癒合 也撤銷我再想你的資格

你的祝福 一半甜的一半苦的 像我手中冷掉的可可
最最教人殘念的總是未完成的 我只能唱著一半的歌

你將會被誰抱緊 唱什麼歌哄他開心
我想著天空什麼時候會放晴 地球不曾為誰停一停

你的明天有多快樂不是我的 我們的愛是唱一半的歌
時間把習慣換了 傷口癒合 也撤銷我再想你的資格

你的祝福 一半甜的一半苦的 像我手中冷掉的可可
最最教人殘念的總是未完成的 我只能唱著一半的歌

我的明天快不快樂都是我的 我們的愛是唱一半的歌
時間把習慣換了 傷口癒合 也撤銷我再想你的資格

你的祝福 一半甜的一半苦的 像我手中冷掉的可可
最最教人殘念的總是未完成的 另一半的歌

2008 年 6 月 4 日  星期三   晴天


生氣 忿怒 分類: 未分類

          做d唔做d,,,識唔識做野嫁你???!

唉!!!其實你地要講到幾時啫,,,我唔出聲

唔等於無所謂...@@,,,痴線!!!? 心機好重

哦你們,,,

          都唔係我想像中的...終於現形了,,,

我好介意呀,,,

2008 年 6 月 3 日  星期二   晴天


老屈我??! 尷尬 分類: 未分類

         oh~死仔老屈我!!!好核突,,,喂喂喂!!!

下次叫潘成先得~哈哈哈哈哈,,,好好笑~

         唔好將我同佢講埋一齊囉...好心你地啦!

講野都有個限度啦,,,家陣好好玩好好笑咩......

做大o既又係咁...做細o既又係咁...開始覺得你

係果種人...是非精,,,全部都係,,,討厭屎了∼∼

真係好生氣呀!!!哼...