今日...我應該能相信你多少呢???!...
昨天的話,,,竟和今天的不一樣...昨天的笑著
的跟你說話,,,今天竟是......有時...我認為她
的做法不當的,,,我能說嗎???我能說她嗎???
妳看見他沒事做,,,在上網,.,,難道妳沒看見嗎?
妳害怕他嗎??? 唉!!!我都有我自己o既事要去
處理的...我唔係吓吓都幫晒你整野的,,,,,,><"
昨天後天大後天...日日都催促我...你估我唔想
佢地快咩...佢又要走...你地又要我留住佢唔好
好比佢走~~~我留唔到佢喇...你又要話我點
點點點點,,,喂!!!咁有本事,.,你自己做晒佢囉!
我果陣 勁想喊囉...我點知佢咁早上黎呀... 平時
問佢時間都唔講,,,佢遲上黎...票又話未開,,,玩
咩???!勁唔開心囉...即刻down晒,,,咩都冇心情
啦,,, 唔出聲囉,,,整自己野囉,,,好唔開心呀!!!!!!
我係蠢~不過唔係傻嫁!!!哭......沒有她,,,
我又能捱多幾天呢???!
今日才知庭軒豬左...唔係自己錯,,,何必要
自己簽名呢!!!?,,,唔抵唔抵...
嗯...今日...天空下著雨,,,天在落淚嗎?????
為四川的人感 到傷心難過... |