| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
點解好似咩都知道晒咁o既?!  |
分類: 未分類 |
每一次,,,比你屈完比你話完我都好唔開心的...
好嬲你好憎你...但係事後你的脾氣會180度大轉變,,,
令我會有心軟的感覺,.,,.,.,我應該可以點做?
返工之後,,,體會到現實裡的殘酷,,,
好多野都唔同左,,,你有發現嗎??
|
好撚煩  |
分類: 未分類 |
人生爆得最多粗,,,就係18歲的時候....
唔想的...但係真係好唔happy......
你,,,,好撚煩,,,仲好撚麻煩,,,整呢樣整
果樣...痴撚線嫁咩~~~唔妥,,,好唔妥,,,
曾以為返工是件開心事...沒想到第一
份工是這樣的,,,哈哈,,,哈哈,,,好似顛左... |
試探我  |
分類: 未分類 |
我想,,,你大概是一個攻心計的人,,,,
心機很重呢,,,竟然試探我... 講野成日都要
含沙射影...冇野丫嘛??!特登要比d咁o既說
話我聽,,,究竟你個腦係用黎做d乜嫁呢??!!!
搞到我成日粗高畏語咁!!! 真係唔開心~~~
已經冇左果種信心了...對人對事都好...
|
屈9我??!  |
分類: 未分類 |
唔知就唔好自己亂咁up啦,,,無啦啦
屈9我...痴撚線...好慶,,,忍不住哭了...次次
都同我講返同一樣野...廢話!!?對我冇咩幫助
的...你自己仲以為我可以同你夾得上...我話
比你聽...其實我唔係嫁,,,我根本就係讓緊步..
你幾時有見過我駁返你咀??!因為我都知道你
實會掩飾...仲話留意我了解我...我呸!!!!!!!!
仲要扮好心關心我,,,轉過頭就唔同晒,,,好黑人
憎呀,,,唔使你懶好心.......我唔希罕 ...嗚嗚....
我好似痴左線咁呀... 晚晚都咁. ..好辛苦
好辛苦呀...
神,,,求求你...我只係想平平凡凡的在工作
中渡過......... |
我唔使你假好心  |
分類: 未分類 |
你唔會係以前o既你,,,我亦唔會係
以為o既我,.,,問題已經出現左,,,而你又唔
覺得自己有冇d咩問題,,,咁我都冇計...!!!
堆堆堆堆堆,,,,,,,,點算?? |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 207 | »
|