| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 2 日 星期三  |
充滿仇恨  |
分類: 未分類 |
好過份,,,人家只不過想問清楚,,,你反而
話我冇記性...唔好好記住...有冇搞錯!!!?@@"
當初唔知邊個話有唔明就問...到頭黎又嫌人煩
點點點咁,,,越去了解越覺得恐怖...跟當初的你
變得不一樣了...
**女人好記仇的,,,,,,
|
2008 年 7 月 1 日 星期二  |
回歸  |
分類: 未分類 |
真係好好訓...悶到發先,,,@@"~~
聽歌打機...打發時間,,,
好朋友,,,你們在那裡???很想你們哦!
好想去玩玩玩.,..好想癲...
誰可以拿走我不開心的記憶~~~你可
以幫我嗎???它在我腦海裡面轉來轉去,,,
你問我...以前同而家有咩分別,,,嘩!!!
可大呢... 返學的日子,,,有好多朋友仔,,,hea
吓 hea 吓又一日......而家呢???壓力大就算
啦,,,仲要睇住你面色...無能野呀嘛???!你有
嘗試企o係我地果邊諗過咩???答案係冇囉!!!
成日話明明明...明鬼咩,,,,,,又要我坦白講,,,
講左你又要黑口黑面,.,,又要搵藉口去掩飾...
喂...大佬,,,玩咩??! ...
有好多好多野,,,都係累積返黎...出面
o既世界真係唔識形容,,,比可怕還要恐怖,,,,,,
多說一句又比人話,,,少說一句又造點點點~~
好煩囉...
《最好的朋友》 - 東亞群星
A1抑壓的心 在黑暗發現
看見了一張 堅定的臉
血染的雙手 超越愛的極限
讓人看到明天
A2 用你的血 換我的時間
用你的身體 扛(擔)起陌生人的可憐
真實的體驗
我的家從來沒有變
只被毀了放置的空間
*當我在最黑暗時候
你是我最好的朋友
為人顧前 為民善後 從不問理由
當世界走到盡頭
你還是鐵了心留後 不放手
好朋友 心心相扣
(祝)我願歸于平靜的時候 陪你左右
A3 看似終點 又回到起點
是你的呼吸 彌補了缺陷
謝謝你 溫暖了人間
會忘了發生那一年
忘不了你出現那一天 |
2008 年 6 月 30 日 星期一  |
忙到嘔  |
分類: 未分類 |
又一次食言...令我感到無比的失望!!!
好唔開心...公司係一個戰場,,,鬥得你屎我活,,
但我不可反抗...不能返駁,,,啞忍嗎??!反抗的
話,,,就會輸...我能怎麼樣嗎??? |
2008 年 6 月 29 日 星期日  |
終於到手了  |
分類: 未分類 |
我一直想要的銀包...終於到手了...!!!
有一種好興奮的心情...@@買野的感覺
真的很好,,,那一刻 忘了所有事情,,,哈哈!!!

|
2008 年 6 月 28 日 星期六  |
2008-06-28  |
分類: 未分類 |
今日係星期6呀...時間 又快快的
過去了...回家,,,無無聊聊,,,
ndsl...ndsl~~~不斷不斷的在
手中...打打打打打......
14. 勇氣情歌
誤會太多 何謂犯錯
學習再多 不會知道
世事有因 就有果 沒法躲
幾多評擊笑罵由人
唯有我 跟你負荷
世上也許 有惡魔 但會過
*你勇敢 拖緊我麼
週遭的冷酷 當作祝賀
幾多挫敗 時間能夠一一跨過
堅守宗旨方不會蹉跎 (堅守宗旨方不會出錯)
你勇敢 拖緊我麼
怎麼可快樂
是與非 別再想當是情歌
可知道 煩事如像來一課
可信任我麼 (真相是這麼)*
謬論太多 如何是對
聽了太多 不太清楚
什麼難堪也照樣捱
唯有我 跟你負荷
世上也許 有惡魔 但會過
世界再變也未曾阻我
Repeat *
缺乏信心 別要躲
缺乏勇敢 就重播 這歌
ha~ha~ |
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 207 | »
|