| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2頭人回來了 |
分類: 未分類 |
又給我看到了...好恐怖...心寒!!!
係咪真係要咁呢!!?...
世界變了...
|
2008 年 6 月 26 日 星期四  |
| 2008-06-26 |
分類: 未分類 |
其實沒有了妳...感覺真的很輕鬆!!!
這2日,,,我也在無壓力之下工作,,,正正正...
可惜的是,,,只有2天而已...明天我又會變成
1個工作狂...又要睇住你的最假的一面......
很厭惡的~~~@@"~~~
今日好快搞掂好晒d野...18點半走人!
約左人出沙田,,,食飯,,,行街,,,傾計,,,
晚上23點到返家沖涼~~~ |
2008 年 6 月 25 日 星期三  |
睡飽飽  |
分類: 未分類 |
八號...所以訓多陣...11點到起身...
睇電視... 新紮師妹,,,搞笑...明明無事都變有
事啦...@@"...咁多人一齊打同1個電話緊係
唔通啦...之後先搞笑,,,百佳,,,中槍,,,哈哈哈!
比人射中屎忽,,,笑屎人...原來中槍果個係自己
,唔係人地...哈哈哈...
下午時段...過得好快...@@" |
發咩脾氣啫  |
分類: 未分類 |
唔怪之得你同佢溝通唔到啦...其實
跟本係你的問題...成日亂 發脾氣,,,傻嫁??
無啦啦又比你話一餐...真不爽...人地講o既
你就幫晒佢...幾時有o係我地果邊度諗諗呀?
我覺得真係好辛苦... |
凡事總有保留  |
分類: 未分類 |
有些事你地未試過係唔會明的!!!
所以我冇必要講晒比你地聽,,,因為我知道
就算我講左...你們又會拎好多原因點點點
點點點咁話返我轉頭......我覺得最唔開心
o既係你偏心,,,你同人講完,,,其實自己都
係做緊同一樣野... 好失望...
當有大事發生...堆堆埋埋,,,好心寒! |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 207 | »
|