今日denise 佢地放假呀...ling佢地又放左工~
運輸又未到,,,打比細威,,,叫我打比龍~~~@@"
話2點半先黎!?我差d喊左出黎呀,,,不過好彩有
johnny,,,佢等埋我,,,佢有佢整~我有我做,,,14點多
終於到了...等左幾耐呀......哈哈哈,,,鬆晒!!!
約左魚,,,有d小誤會~~~唔怪之得咁耐,,,?!哈哈!
搞笑,,,跟住去食野...垃圾店,,,好cheap,,,2個人唔比
坐卡位,,,又唔係多人食間野,,,服務態度惡劣!!!
佢地突等擺個留座個牌o係卡位度,,,唔使咁呀?!
後尾有2個人入黎,.,,竟然比卡位佢地坐,,,?!真係
好白痴囉,,,你地千祈唔好去果度食野呀,,,黑店黎
嫁,,,哈哈哈!!!又難食...!!!
什麼北京 乜鬼野拉麵,,,垃圾中的垃圾,,,
|