哥子生日
又聊天了...@@",,,我終於說了...
呵呵呵...又聽到好多說話,,,像是叫我不要
走...似的...><"""好難決定哦~~~
其實我唔捨得阿傑,唔捨得Karen~
唔捨得阿虫...唔捨得johnny~~~@@"~
係咪真係咁搞法呀,,,你仲咩要早我
一步啫,,,嗚嗚嗚...又比人講呢樣講果樣嫁
啦...@@"...唉!!!唔開心!!!
唔好咁玩,,,,啦,,,,,,,,,好唔好???
中國真係好勁,,,不過呢幾日都播呢d~~~有d悶...
哈哈哈,,,
我應該怎麼做才好呢???幫他嗎??@@"...
多左套tray...用...有tray用咩,,,哈哈哈!!!
我自己整好晒d野...幫阿 tal 手整埋d野~~~我地
就出發了...去左旺角買野shopping...開心~~~
本人更花費更接近1000大元...某人的 present 都
已經佔左成半~~~黎緊我都會買埋其他的,,,太多人
生日了...@@"哈哈!!!