| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 24 日 星期一  |
迪士尼之旅  |
分類: 未分類 |
難得請左2日假~~~今日超開心,,,好童話feel...好正!!!
美女與野獸好浪漫呢!!!哈哈哈!!!
美國小鎮大街!

好美麗的christmas tree~~yeah~

好味好味!!!

最尾,,,煙花好靚!!!閃到爆,,,七彩的,,,我鍾意!!! @@"
|
2008 年 11 月 23 日 星期日  |
行程有變  |
分類: 未分類 |
原本邐住今日出銅鑼灣的,,,不過佢話要幫人
買野...所以都係去沙田..,....
我遲到呀,.,,,@@"對不起呢!!!
一田...2折...多人到爆...入到去逼屎人呀,,,好難
得先出到黎呀,,,買唔到野...哈哈
then出觀塘食日式韓燒,,,,,,正!!!好飽~~~
我地傾左好多野...近排好多事發生,,,有d唔係咁
開心...我有時o係度諗,,,你唔好越黎越過份好喎!
我地尊重你,,,你都好應該尊重返我地,,,打個電話
返黎都得掛,,, 何必要大家等你呢!!?嗚嗚,,,
出apm行行行...買不到,,,好失望,,,唯有睇elmo
黎哄返自己,,,@@"~~~
今日早d返屋企...執定野聽日出迪士呢,,,呵呵... |
2008 年 11 月 22 日 星期六  |
2008 年 11 月 21 日 星期五  |
唔捨得你,好傷心!!!  |
分類: 未分類 |
今日又是一大早返到去...不好的消費轉來,,,
wendy真係要比人炒...不過一d事...傾左一輪
又擔心左一輪~~~可留低...
ruby last day...嗚嗚...見唔到babe了...
會計部...阿傑last day了...唉!!!睇住佢執野...
好想喊...真係好唔捨得,,,好傷心...見到你強顏
歡笑的樣子,,,好難受,,,嗚嗚嗚...好唔開心!!!
而我呢...掉左落會計部..唉!!!有d尷尬~~因為
佢走...到我坐佢個位,,,好對唔住呀!!!嗚嗚嗚...
唔知阿ling,,,denise會點諗呢!!?
我要寫返我之前做過o既野...跟住分返比佢地
做呀...唉!!!@@"
星期1,2放假...等我去癲吓先...散吓心都好丫...
星期3先再面對啦... |
2008 年 11 月 20 日 星期四  |
會計部要炒2個  |
分類: 未分類 |
一大早返到公司...見到 wendy 好唔開心...
佢好擔心...唔知有無佢份,,,@@"
唉!!!聽到會計部要炒2個人...我已經唔開心
了,,,無左阿傑,,,無左個知心朋友... 嗚嗚......
不過無計,,,老世要炒,,,唉!!!嗚嗚嗚........ |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 207 | »
|