| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 9 日 星期日  |
| 病中 |
分類: 未分類 |
辛苦了~~~咳咳咳~~~@@"聲都變左...哈!!!
芝士蛋糕好食!!!正,,,同人分享,,,仲正!!!!!!~~~
食都食得開心d...
國際的始終係國際...不錯不錯!!!
不同了...是感覺得到的
|
2008 年 11 月 8 日 星期六  |
SICK中  |
分類: 未分類 |
大咳...包左勁多雲吞,,,哈哈哈!!!!!大大 舊的!
今日係星期6...無咩野做,,,執吓d file,,,整吓d
手尾,,,執乾淨張枱...yeah~~~
點幾走人... |
2008 年 11 月 7 日 星期五  |
屎忽仔  |
分類: 未分類 |
今日庭軒打黎話無貨,,,明明係記得今日返的,,,
點解會搵唔到...哈哈哈!!!之後佢又話搵到!!!!!!!!
當時我同佢講左句屎忽仔,,,哈哈哈!!!你敢報串
丫喇~~~ f d 都無得做呀!!!哈哈哈!!!
造反呀,,,foue云屎放假...你就咁悠閒傾電話??!
嘩...如果o係我地呢度,,,晨早比人鬧到飛起了,,,,,
經理又唔會話你...實在太好人了!!!為什麼呢?
係咪真係同人唔同命呢???整定嗎??
今日19點幾走人了...累了...有點咳!!!頭也有點痛!
快快走人返家休息呢,,, |
2008 年 11 月 6 日 星期四  |
| 有史以來 |
分類: 未分類 |
有史以來...........咁夜走人........
成11點先走...哈哈哈哈...2個人
傾吓閒計,,,講吓笑,,@@""
返到家都11點幾了...時間過得
真快呀...
朋友們,,,絃時去玩呀.....????!
我想踩單車,,,我想bbq加swim....
我想唱k....其實最想見到你們....
哇,,,,好似,,,,,,,,,,太肉麻了,,,,哈哈!!
不過真係好耐無見你地了........... |
2008 年 10 月 30 日 星期四  |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 207 | »
|